+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przepływomierz - dziura :-)  (Przeczytany 30534 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 21.05.2006, 20:27:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
No chyba, że nie mam co liczyć na więcej to ok  :)

Koledzy z TDI pewnie więcej Nm mają  :mrgreen:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 21.05.2006, 21:42:24 - NIEPRZECZYTANA »

IMO do 200 powinno dojsc, moze swiece lub kable juz nie wyrabiaja, albo masz LPG :mrgreen:
Zapisane

abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 21.05.2006, 22:00:45 - NIEPRZECZYTANA »

Świece noowki ale kable bardzo prawdopodobne ze są jeszcze ori  :mrgreen: chociaż póki iskra spod maski nie idzie ani mi nic nie szarpie to nie wiem czy jest sens wymieniać  :chytry:

No ale jak pisałem nie za bardzo miałem gdzie go dalej rozpędzać. Będzie okazja to przetestuje :) Może doturla się do tych 190

A tak serio to dla samej magii liczby 200 chciałbym ją stuknąć bo tak poza tym V max mi się nie przydaje
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 21.05.2006, 23:21:11 - NIEPRZECZYTANA »

W kable warto zainwestowac, mimo ze nie kopia itp. Jak juz zmieniac to najlepiej kupic sportowe, sa drogie ale warto. Kumpel zmienial w cuprze 2,0 150, roznica byla piorunujaca i bardzo odczuwalna, auto z miejsca dostawalo kopa i ciaglo ze az milo (bez skojarzej ;-) ) innymi slowy reakcja na gaz ulegla znaczacej poprawie. Jedyny minus to cena kabli, jak dobrze pamietam to cos kolo 500pln, ale mysle ze nowe ori takze poprawia sytuacje.
Zapisane

DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 22.05.2006, 07:38:48 - NIEPRZECZYTANA »

110 z przeplywka od 130 smiga mi max do 210 na 195/50/15 i nie ma z tym wielkiego problemu do jakichs 190-195 idzie dynamicznie potem juz wolniej chyba czasjakiegos chipsa zapodac coby szafe zamknac  :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
tobi
Gość



« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 22.05.2006, 10:04:36 - NIEPRZECZYTANA »

a czy moglibyscie mi powiedzec gdzie ten zaworek sie znajduje i co moge zrobic na wlasna reke zeby mialo to lepsze przyspieszenie poniewarz jestem w angli i nie mam tu zadnego mechaniora a poza tym sa  za drodzy na moja kieszen,  jechale taka sama ibiza kumpla i rzeczywiscie jest zrywniejsza od mojej wiec co ja moge na to poradzic bez mechanika??????
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 22.05.2006, 17:43:24 - NIEPRZECZYTANA »

DEDEK, 210 to koniec skrzyni, zaden chip nie pomoze.

N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza. A wyglada tak:

http://www.allegro.pl/item105690472_zawor_czujnik_turbiny_audi_skoda_seat_vw_tdi.html

tylko ma bialy leb.
Zapisane

DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 23.05.2006, 07:20:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
DEDEK, 210 to koniec skrzyni, zaden chip nie pomoze.

N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza
tylko ma bialy leb.


i koncowke numeru 27 H z tego co pamietam

a co do skrzyni to mysle ze spokojnie pokreci sie do 220 obroty silnika moglyby jeszcze sie zwiekszyc jest zapas
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 23.05.2006, 08:33:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
N75 znajduje sie na sciance grodziowej, patrzac na wprost za filtrem powietrza

A ten zaworek pełni funkcję zaworu upustowego (BOV) :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 23.05.2006, 10:48:39 - NIEPRZECZYTANA »

BOV upuszcza powietrze, a N75 zapobiega przeladowaniu, 2 rozne rzeczy.

Co do skrzyni, przy 210 konczy sie przelozenie V biegu, chocbys mial 500km to i tak szybciej nie pojedzie.
Zapisane

DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 23.05.2006, 11:36:57 - NIEPRZECZYTANA »

sorki ale cos CI sie pomylilo tzn wg Ciebie skrzynia nie bedzie sie krecic szybciej ? jesli jest jeszcze zapas obrotow na silniku ? tylko nie ma mocy zeby go rozkrecic ?
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #26 - Wtorek, 23.05.2006, 12:10:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
BOV upuszcza powietrze, a N75 zapobiega przeladowaniu, 2 rozne rzeczy.

O.K. jasne...  :ok:
Czyli bleed valve... dzięki za wyjaśnienie  :papa:

Hmm to w takim zaworku drzemie duży potencjał na zwiększanie stadka koników pod maską  :satan:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #27 - Wtorek, 23.05.2006, 20:53:05 - NIEPRZECZYTANA »

W zaworku nie ma zadnego potencjalu :mrgreen: On ma tylko zapobiegac temu zeby turbina nie ladowala non stop na max.
Zapisane

KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #28 - Środa, 24.05.2006, 09:05:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "spons"
W zaworku nie ma zadnego potencjalu :mrgreen:

A jeżeli delikatnie przerobić zaworek, żeby upuszczał przy wyższym ciśnieniu :?:  ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #29 - Środa, 24.05.2006, 09:22:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Cytat: "spons"
W zaworku nie ma zadnego potencjalu :mrgreen:

A jeżeli delikatnie przerobić zaworek, żeby upuszczał przy wyższym ciśnieniu :?:  ;-)


A jak myslisz co sie robi w chiptuningu  :satan: zaworek jest wpelni sterowany z map  :chytry:
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Przepływomierz - dziura :-)
Skocz do: