+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Filtr Stożkowy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Filtr Stożkowy  (Przeczytany 186453 razy)
0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.
Infra
Gość



« Odpowiedz #45 - Czwartek, 01.06.2006, 19:00:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "joker"
Cytat: "Infra"
1391cm3 na 59.8 km przyjacielu :) ale ile koni ma naprawde to nie wiem, musze ja w koncu na hamownie zabrac

1391cm3 na 59.8 km przyjacielu :)???????
ze jak   ???
ze ile  
????
na oko  ???  
masz abd  silnik  na monowtrysku  ja tez  i z montazem stozka  niebylo  najmniejszego problemu  , adapter na wtrysk z silnika  1,8  8v  i do tego kawalek  rurki pcv  i  stozek  do tego wydech  przelorowy  bez kata  i hamownia pokazala   74 rumaczki  ,  a teraz to niewiem ile tam jest   bo  troche sie pozmienialo    :mrgreen: na plus  oczywiscie


nie, nie na oko :) podalem fabryczne dane .. a ile ma naprawde to zmierze bo zalozeniu stozka
mialbym juz dzisiaj ale koles ktory mial zrobic przejsciowke z 50mm na 77mm daje dupy juz drugi dzien a ja nie mam k... narzedzi zeby to sam zrobic.. takze dolot gotowy lezy a czekam na JEDNA czesc :/ .. ale luz ... cierpliwosc to cnota podobno
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #46 - Czwartek, 01.06.2006, 19:10:49 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Infra"
(...) ale koles ktory mial zrobic przejsciowke z 50mm na 77mm daje dupy juz drugi dzien a ja nie mam k... narzedzi zeby to sam zrobic.. (...)



wyluzuj i trochę powściągliwości w używaniu podwórkowego języka  :chytry:  :hmm:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 01.06.2006, 19:32:16 - NIEPRZECZYTANA »

peter174,
dobre spostrzezenia   bez bluzg ,
no to fajnie ze mnie uswiadomiles ze  az taka  bestie  masz  ja tam  liczylem caly czas na  60  KM  no  ale moze  mnie oswiecisz   czyms nowym   Infra, i zycze powodzenia w  walce ze stozkiem
Zapisane

Infra
Gość



« Odpowiedz #48 - Czwartek, 01.06.2006, 19:33:43 - NIEPRZECZYTANA »

przeciez wszystko ocenzurowalem :) a dupa to w sumie sympatyczne slowo hihi
ale jesli kogos urazilem to stawiam browarek..
ale tak to bywa, kocham swoja wisieneczke i mnie drazni ze przez niekompetencje innych musi biedaczka cierpiec

pozdrawiam :)

[ Dodano: 2006-06-01, 20:36 ]
Cytat: "joker"
peter174,
dobre spostrzezenia   bez bluzg ,
no to fajnie ze mnie uswiadomiles ze  az taka  bestie  masz  ja tam  liczylem caly czas na  60  KM  no  ale moze  mnie oswiecisz   czyms nowym   Infra, i zycze powodzenia w  walce ze stozkiem


mowiac ze nie wiem ile teraz mam na mysli ile MNIEJ :) .. 10 latek juz jej stuknelo a od niedawna jest moja .. dopiero sie za nia biore .. narazie zmienilem uklad wydechowy i nieco ja odciazylem.. silnika nie ruszalem.. zaczalem wlasnie teraz od ukladu dolotowego
Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #49 - Piątek, 02.06.2006, 05:40:25 - NIEPRZECZYTANA »

"Im starsze wino, tym lepsze"  ..... :rock:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Infra
Gość



« Odpowiedz #50 - Piątek, 02.06.2006, 08:31:18 - NIEPRZECZYTANA »

w wypadku Cherry jest to stuprocentowa racja :)

[ Dodano: 2006-06-02, 22:17 ]
po kilku perypetiach zalozylismy z przyjacielem dolocik... nie powiem, efekt przerosl moje najsmielsze oczekiwania.. oprocz zmiany odglosu na naprrrrawde przyjemny furka zaczela nieco lepiej latac.. naprawde spore nieco.. teraz pozostaje tylko oddzielic komore silnika od dolotu i jest git :)

a to tak wlasnie wyglada
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #51 - Piątek, 02.06.2006, 22:03:04 - NIEPRZECZYTANA »

hmm tak patrze na  ten  dolot  ale mam troche inne pytanie  troche nie na temat  ale  cos mnie  zdziwilo  , ty maszplastikowy kolektor  ?????  i  wielopunktowy wtrysk  bo tak mi to  wyglada  
masz w opisie  ABD   ja mam silnik  abd  i  przepustnice  o srednicy  zew/ 100mm    widze ze zastosowales przejscowki kolanka i rurki z jacky  , z tego co wiem to  jacky  nierobi  kolanek i przejscowek o srednicy  100 mm  tak bym mogl to   zmontowac <  wiec zalozylem    dolot z silnika 1,8  >  czy to nieczasem blad  w opisie z tym ABD ??  
poprostu pytam z czystej ciekawosci
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #52 - Piątek, 02.06.2006, 22:26:59 - NIEPRZECZYTANA »

A ma ktos LPG i do tego stozek??
Bo przy montazu LPG zaklada sie dodatkowo rurke tak aby ped powietrza nie wdmuchiwal gazu do silnika.
Ze stozkiem silnik nie bedzie gasl przy wiekszych predkosciach?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Infra
Gość



« Odpowiedz #53 - Piątek, 02.06.2006, 23:09:53 - NIEPRZECZYTANA »

joker, kolektor jest z kwasowki robiony wlasnorecznie... wszystko jest o srednicy 77.5 mm.. kolanka i rury

[ Dodano: 2006-06-03, 00:38 ]
zainteresowalem sie blizej typem silnika ... bylem pewny patrzac na specyfikacje ze to ABD a teraz doszedlem do info ze to ABJ7 ... tyle ze nie moge znalezc nigdzie specyfikacji tego drugiego typu... jestem nieco swiezy w tych oznaczeniach wiec moze mnie ktos naprostuje... jaki typ silnika ma Ibiza II z 96 roku, pojemnosc 1.4, moc 60 koni, 8 zaworowa, wersja CLX ?
Zapisane
Bashyboozook
Gość



« Odpowiedz #54 - Sobota, 03.06.2006, 07:27:31 - NIEPRZECZYTANA »

Słowa - przecież napisał że traci cnotę...eee...cierpliwość!!!
Zapisane
falla_x
Gość



« Odpowiedz #55 - Sobota, 03.06.2006, 08:43:52 - NIEPRZECZYTANA »

a ja mam pytanie patrzac na to zdiecie Infra czy ty te przewody podcisnieniowe to jakos podlanczales gdzies czy zalozyles tylko rure i w zadne dodatkow przewody ktore dochodzily do orginalnej puchy od filtra juz sie nie bawiles ?? czy wczesniej miales puche taka na okragly wklad ??, a teraz pytanie do znawcow :) jaki rozmiar rury trzeba by zastosowac w cordobie 1.4 AEX ?? moze juz ktos zakladal w tym silniku stozek ??
Zapisane
Infra
Gość



« Odpowiedz #56 - Sobota, 03.06.2006, 09:09:48 - NIEPRZECZYTANA »

w fabrycznym dolocie byly podlaczone dwie rury, jedna doprowadzajaca cieple powietrze z silnika  i odma
odme odlaczylem i zalozylem na nia oddzielny filtr Aoma ( wczesniej taki filterek maly odma miala w tej plastikowej puszcze gdzie byl filtr fabryczny )
rure od cieplego powietrza wywalilem wogole bo tak naprawde jest zbedna

co do rozmiaru rury ... ja mam 1.4 tylko ze dalej nie wiem jaki typ ... w kazdym razie rura ma srednice 77.5 mm ( fabrycznie 50mm )
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #57 - Sobota, 03.06.2006, 09:38:38 - NIEPRZECZYTANA »

stawiam  ze masz  typ silnika  aex  bo  abd  napewno nie  
a kolektor  ssacy  jesli dobrze widze  jest plastikowy  i wtrysk wielopunktowy  wskazuje mi to na  aex
Zapisane

Infra
Gość



« Odpowiedz #58 - Sobota, 03.06.2006, 09:49:07 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie o innej czesci myslalem ze to kolektor hehe, trzeba sie zaczac szkolic w wiedzy technicznej o mojej Cherry :)
a czym sie rozni ABD od AEX ?
Zapisane
joker Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: z południa!
Samochód: Ibiza '95 2.8 VR6

« Odpowiedz #59 - Sobota, 03.06.2006, 10:39:24 - NIEPRZECZYTANA »

abd jest  na monowtrysku  a aex  na  wielopunkcie ,  abd ma inna  glowice  , to calkiem dwa rozne silniki  , aex ma  kolektor ssacy plastikowy  ,  ale  to  nie ten temat koniec juz   schodzenia z tematu    bo temat  jest o  stozkach
Zapisane

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Filtr Stożkowy
Skocz do: