Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak zaprogramowac zamek centralny w Ibizie 96 ?  (Przeczytany 152908 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
kramson
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kraków (KRA)

« Odpowiedz #30 - Środa, 14.03.2007, 00:37:50 - NIEPRZECZYTANA »

jak jest do kitu pilot to żadne programowanie nic nie daje, ja tak ze swoim walczyłem bardzo dłuuugo, wziołem od kumpla innego pilota i załapał za pierwszym razem,aż wreszcie kupiłem innego i działa, nawet zaprogramował sie bez problemu.
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #31 - Środa, 14.03.2007, 11:09:42 - NIEPRZECZYTANA »

i tak i nie, jesli ktos jest pewny ze jego pilot jest wlasciwy to proponuje rozebrac go na czesci i sprobowac zaprogramowac bez skladania. U mnie na poczatku pilot mrugal ale sie nie programowal, okazalo sie ze jak rozebralem, przylozylem baterie do blaszki i zaprogramowalem to zaskoczyl od razu. Potem odpowiednio mocujac plytke w srodku za pomoca tasmy klejacej udalo mi sie go zlozyc tak zeby dzialalo...

a niedawno kupilem scyzoryk i zaprogramowal sie bez problemu tez za pierwszym razem.
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #32 - Środa, 14.03.2007, 11:13:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "predo"
niedawno kupilem scyzoryk i zaprogramowal sie bez problemu tez za pierwszym razem

Kupiłeś nowy, czy używany scyzoryk? Jestem ciekawy, czy da się dostosować już raz zaprogramowany kluczyk?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
predo
Gość



« Odpowiedz #33 - Środa, 14.03.2007, 11:23:57 - NIEPRZECZYTANA »

kupilem uzywany scyzoryk. Zaprogramowal sie bez problemu, jesli chodzi o sam klucz to musze dorobic jeszcze i przelozyc, narazie uzywam scyzoryk jako breloczek ;-)
a immobilizer przeloze po prostu z poprzedniego kluczyka i juz.

Dalem 16 funtow na ebay i uwazam ze okazja bo w stanie jest wysmienitym.

EDIT: ale widze ze ty masz 6l1 wiec do ciebie podejdzie chyba inny scyzoryk niz do 6k gdzie jest tylko jeden okreslony typ ktory dziala ( musi byc siemens 433.92mhz ).
Zapisane
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #34 - Środa, 14.03.2007, 11:25:50 - NIEPRZECZYTANA »

a jak to jest z tymi "scyzorykami" mozna bez problemu zamienic i jak w tedy z centralnym jak mam podczerwien
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #35 - Środa, 14.03.2007, 11:27:06 - NIEPRZECZYTANA »

heh no nie ma raczej scyzorykow na podczerwien.. przynajmniej ja takich nie spotkalem :-)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #36 - Środa, 14.03.2007, 11:39:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "predo"
EDIT: ale widze ze ty masz 6l1 wiec do ciebie podejdzie chyba inny scyzoryk niz do 6k gdzie jest tylko jeden okreslony typ ktory dziala ( musi byc siemens 433.92mhz ).

Częstotliwość będzie inna, ale chodzi mi o sam fakt programowania kluczyka, który już wcześniej był zaprogramowany...
W ASO, oraz w jednym punkcie dorabiającym kluczyki słyszałem opinie, że 'raz zaprogramowanego kluczyka już nie da się zaprogramować' - może chodziło o immobiliser :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
predo
Gość



« Odpowiedz #37 - Środa, 14.03.2007, 11:42:50 - NIEPRZECZYTANA »

najprawdopodobniej tak. zaprogramowanie pilota a zaprogramowanie kluczyka ( immobilizera ) to 2 rozne rzeczy..

jedyny minus to fakt ze auto dziala tylko z 1 pilotem naraz. Jesli programuje inny to poprzedni automatycznie zostaje odlaczony :/ troche to dziwne no ale tak sobie wymyslili...
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #38 - Środa, 14.03.2007, 11:47:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "predo"
jedyny minus to fakt ze auto dziala tylko z 1 pilotem naraz. Jesli programuje inny to poprzedni automatycznie zostaje odlaczony :/ troche to dziwne no ale tak sobie wymyslili...

Poważnie :?:
Hmm to trochę mnie wprowadzili w błąd, bo mówili mi, że mając dwa takie

kluczyki, oba będą otwierały samochód :!:  :szpieg:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #39 - Środa, 14.03.2007, 11:50:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "predo"
heh no nie ma raczej scyzorykow na podczerwien

tak myslałe  :mrgreen:  ale mozna bez problemy zmienic??
Zapisane
predo
Gość



« Odpowiedz #40 - Środa, 14.03.2007, 12:28:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KYS"
Cytat: "predo"
jedyny minus to fakt ze auto dziala tylko z 1 pilotem naraz. Jesli programuje inny to poprzedni automatycznie zostaje odlaczony :/ troche to dziwne no ale tak sobie wymyslili...

Poważnie :?:
Hmm to trochę mnie wprowadzili w błąd, bo mówili mi, że mając dwa takie
Obrazek
kluczyki, oba będą otwierały samochód :!:  :szpieg:



no u ciebie to mowie co innego moze byc i byc moze ze da sie niezaleznie 2 piloty zaprogramowac. Co wiecej byc moze ze u mnie tez sie da 2 piloty ale nie za pomoca tej recznej procedury tylko np za pomoca komputera. Ale to tylko przypuszczenie...
Zapisane
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #41 - Niedziela, 29.04.2007, 11:13:10 - NIEPRZECZYTANA »

Pół roku chyba szukałem w necie metody programowania kluczyka w mojej ibi i w końcu z pomocą kolegi (pracownika serwisu grypy VAG) udało mi się zaprogramować pilota na podczerwień.

Oto sekwencja:
1. Włączyć zapłon jednym z kluczyków.
2. Zamknąć drzwi.
3. Kluczykiem z pilotem przekręcić zamek w pozycję zamknij i przytrzymać przez około 5 sekund.
4. Przekręcić 3 razy w pozycję otwórz.
5 Kierując pilota w stronę lusterka, trzymając przycisk zamknij na pilocie wcisnąć 3 razy przycisk otwórz.

Po wykonaniu tej sekwencji dioda na pilocie mrugnęła 5 razy i samochód się zamknął.

Teraz działa otwieranie i zamykanie samochodu z pilota.

Przy okazji problemu z kluczykiem dowiedziałem się, że kolega ma oprogramowanie do diagnostyki samochodów z grupy VAG, więc nie będę musiał teraz jeździć do serwisu na diagnostykę (i płacić tym zdziercom) tylko podjadę do niego pod blok, podłączymy pod kompa i będziemy wiedzieć co jest. Kupię tylko potrzebne części wymienię i pojadę na skasowanie błędów z komputera w samochodzie.
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #42 - Niedziela, 29.04.2007, 17:45:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "havran"
Oto sekwencja:
1. Włączyć zapłon jednym z kluczyków.
2. Zamknąć drzwi.
3. Kluczykiem z pilotem przekręcić zamek w pozycję zamknij i przytrzymać przez około 5 sekund.
4. Przekręcić 3 razy w pozycję otwórz.
5 Kierując pilota w stronę lusterka, trzymając przycisk zamknij na pilocie wcisnąć 3 razy przycisk otwórz.


punkt 1 jest zbedny  :mrgreen:  zreszta jest to juz opisywane   :czytaj:
Zapisane
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 30.04.2007, 05:28:31 - NIEPRZECZYTANA »

no właśnie jak robiłem bez punktu pierwszego to u mnie nie działało więc dopisałem go tutaj
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
jacobs32
Gość



« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 30.04.2007, 06:27:46 - NIEPRZECZYTANA »

koledzy ja mam kluczyk na fale radiowe ( jak napisał Wolf ) to jak w końcu mam go zaprogramować ( cordoba 98) bo chyba wszystkie powyżej opisy mówią o kluczyku na podczerwień.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Jak zaprogramowac zamek centralny w Ibizie 96 ?
Skocz do: