+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Zamiana liczników
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zamiana liczników  (Przeczytany 21024 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #15 - Środa, 08.10.2008, 20:24:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
powinno dzialac, problemy sie zaczynaja jak sie zaklada zegary z wersji po lifcie, wtedy cuda z kontrolkami i pikaniem zegarow sie dzieja

po lifcie jest inna kostka, trzeba przerabiac wtyki, doprowadzac linie K, przerabiac pływak i masa innych kłopocików
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #16 - Środa, 08.10.2008, 20:28:00 - NIEPRZECZYTANA »

ja u siebie cudów żadnych nie miałem, a pikanie i kontrolka od oleju to tylko kwestia drugiego czujnika ciśnienia oleju ale  to można ominąc i go nie zakładać (nie traktujcie tego ostatniego jako poradę tylko ostateczne wyjście z sytuacji)
eee ja mam '94 i nic więcej nie przerabiałem tylko kostka w kostkę i reszta hulała
...no chyba że migacze mogą pobrzęczec , bo jak masz wyjście na jedną kontrolkę a na zegarach masz dwie to trzeba to rozdzielić
« Ostatnia zmiana: Środa, 08.10.2008, 20:30:46 wysłane przez wojtasek28 » Zapisane
raszjan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KOŁO wlkp.
Samochód: seat cordoba sx 3.2 vr6 r32

« Odpowiedz #17 - Środa, 08.10.2008, 20:32:47 - NIEPRZECZYTANA »

wojtasek28  jaki masz licznik u siebie?
Zapisane

Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi.
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #18 - Środa, 08.10.2008, 20:36:02 - NIEPRZECZYTANA »

mam z sx'a ze srebrnymi tarczami....wejdz na mój profil tam jest foto
ja bawiłem się więcej z nimi bo podłączałem całe MFA w aucie ale same zegary chodziły prawie bez przeróbek
Zapisane
Zyga4don Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: SHARAN 1.8 T

« Odpowiedz #19 - Środa, 08.10.2008, 20:40:00 - NIEPRZECZYTANA »

no tak... ja mając na mysli zegary po lifcie sugeruje modele z lat 99 2000 itd takie jak golf 4
Zapisane

<table><tr><td align="center"><iframe border="0" framespacing="0" src="http://dodatki.net/pliki/licznik_do.php?obraz=59&r=2011&m=5&d=21&tekst=ZLOT IKS" frameborder="no" height="50" scrolling="no" width="100"></iframe></td></tr><tr><td align="center"><a href=\"http://dodatki.net\">Dodatki na bloga</a></td></tr></table>
raszjan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KOŁO wlkp.
Samochód: seat cordoba sx 3.2 vr6 r32

« Odpowiedz #20 - Środa, 08.10.2008, 20:42:32 - NIEPRZECZYTANA »

no tak przeróbki zaczynają sie w wersji po lifcie, tam trzeba dużo poprzerabiać, a ten zegar co Ty wkładałeś to pasuje bez niczego tylko oczywiście mfa było trzeba podłączyć. Ja u siebie z pół roku grzebałem z zegarami od golfa IV.. z kostkami było trzeba walczyć wszystko po kolei dochodzić bo nie było można dostac schematu oryginalnego mojego licznika..
Zapisane

Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi.
wojtasek28 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: cordoba '94 1.4

« Odpowiedz #21 - Środa, 08.10.2008, 20:48:59 - NIEPRZECZYTANA »

tu macie rację  , tam już jest więcej dłubania, dlatego założyłem te srebrne z sx'a bo miałem wszystkie potrzebne schematy
Zapisane
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 30.05.2010, 08:46:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam mam pytanko zakupiłem taki liczniki chciałbym go zamontować do mojej cordoby  ;D czy ma ktos z was koledzy opis kostki tego licznika?

poprawione  ;D http://moto.allegro.pl/item1024773914_licznik_zegary_seat_arosa_vw_polo_1_kostka.html
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 31.05.2010, 05:17:21 wysłane przez mcaris » Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 30.05.2010, 15:27:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mcaris
zakupiłem taki licznikhttp://moto.allegro.pl/item1050729257_licznik_zielony_vw_polo_1_9_sdi_94_99r_6n_inne.html i chciałbym go zamontować do mojej cordoby 
Hmm chcesz zakładać licznik z diesla do benzyniaka? Jesteś pewny, że to dobry pomysł?
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mcaris Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Była Cordoba '94, 1.6 ABU jest LEON 00 1.6 AKL

« Odpowiedz #24 - Poniedziałek, 31.05.2010, 05:06:57 - NIEPRZECZYTANA »

nie nie  ;D  to przykład oczywiście że od benzyniaka mam już licznik teraz muszę kupić kostke do licznika i zaczynam działać pewnie nie łatwo bedzie ale jak MFA zakładałem też łatwo nie było  ;D  ;D
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 31.05.2010, 05:17:47 wysłane przez mcaris » Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #25 - Środa, 25.05.2011, 11:23:39 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam nieco inne pytanie, po swapie oczywiście musiałem pozbyć się sporej części instalacji z 1.4. Problem polega na tym że chciałbym podłączyć obrotomiesz, w silniku 1.8 g60 sygnał jest brany z cewki natomiast w 1.4 z ....?? Sugerując się rozpiską z golfa IV znalazłem w liczniku pin odpowiedzialny za sygnał obrotomierza w IBI fl, pytanie brzmi czy przyjmie on sygnał z cewki (na 99% nie) czy wcześniej trzeba będzie zastosować jakiś układ bądz po drodze w instalacji już takowy się znajduje?
Zapisane

cycu661 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza, 2003, 1.9 tdi 130 km ASZ

« Odpowiedz #26 - Piątek, 11.04.2014, 11:10:43 - NIEPRZECZYTANA »

Powiedzcie czy Licznik od zwykłej wersji Ibizy 6L będzie pasował do tej wersji 130 konnej? bo szukam tego licznika i znaleźć go to jak trafiić w totka. i tak pomyslałem ze może od zwykłej wersji będzie pasował. ma ktoś jakieś doświadczenie z takim czymś?
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #27 - Piątek, 11.04.2014, 13:04:25 - NIEPRZECZYTANA »

Na 90% będzie pasował, jeżeli będzie od TDI.
Zapisane

cycu661 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza, 2003, 1.9 tdi 130 km ASZ

« Odpowiedz #28 - Piątek, 11.04.2014, 21:16:34 - NIEPRZECZYTANA »

Na 90% będzie pasował, jeżeli będzie od TDI.

a nie będzie tam problemu z kostkami itd? bo tam w tej sportowej wersji jest 6 zegarów a w tej zwykłej 4. to nie będzie przekszadzać?
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Zamiana liczników
Skocz do: