Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ustawianie kąta wtrysku
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Ustawianie kąta wtrysku (Przeczytany 8013 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Ustawianie kąta wtrysku
«
Wtorek, 08.05.2012, 12:41:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Piszę jeszcze raz w sprawie tego kąta wtrysku dziś uruchomiłem vaga 409 wszedłem w blok 000 i pozycja 2. Miałem tam wartość skaczącą w granicach 90 (na ciepłym silniku temp 90) Z tego co wiem powinna tam być wartość w granicach 49-51 więc przestawiłem zostawiłem samochód i po paru godzinach po próbie uruchomienia ledwo się odezwał i puścił białe dymy? Nie wiem zrobiłem coś źle czy jak? proszę o pomoc
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #1 -
Wtorek, 08.05.2012, 12:45:13 -
NIEPRZECZYTANA
»
no kąt jest do dupy
jak odpalił po przestawieniu to co vag pokazał?
Zapisane
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #2 -
Wtorek, 08.05.2012, 12:49:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
zanim zacząłem go zmieniać to był w granicach 90 po przestawieniu parę razy sprawdzałem i był w granicach 50 a teraz jak ledwo zapalił to nie wiem już ale raczej się nie zmienił... Jakiś pomysł?
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 08.05.2012, 12:53:37 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np
Zapisane
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 08.05.2012, 12:55:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
Hm kurde znacie kogo w okolicy krosna co by sobie z tym poradził??
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 08.05.2012, 12:58:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
nie ten wątek, poszukaj w polecanych warsztatach.. a czemu to ruszałeś w ogóle? kiepowo palił czy po prostu nudziłeś się i szukałeś dziury w cały?
Zapisane
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 08.05.2012, 13:05:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zmieniałem rozrząd dopiero co i chciałem sprawdzić a tu zdziwienie bo wartość 90 no to pomyślałem że trzeba zmienić... a do tego taki mułowaty był na niskich obrotach... a możesz mi wytłumaczyć po kolei jak w vagu włącza się ten TDI graph co rysuje kąt wtrysku? vag 409
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 08.05.2012, 13:14:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
dawno się tym nie bawiłem
musiałbym mieć przed sobą podpiętego kompa to wtedy krok po kroku bym Ci powiedział
Zapisane
ibizaASV
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #8 -
Wtorek, 08.05.2012, 19:21:06 -
NIEPRZECZYTANA
»
Bo kurde próbowałem ale nie mogłem tego ogarnąc jak wlączyć ten wykres...;/ może ktoś inny pomoże? bo ponoć według niego powinno sie ustawiać kąt wtrysku:)
Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 14:17:09
już mam kto szuka nie błądzi:D napisze może się komuś przyda intsrukcja krok po kroku jak uruchomić tdi timing:
- uruchom Vag com
-kliknij przycisk WYBÓR
-następnie SILNIK
- bloki pomiarowe - 08
-wybierz grupę 000
-przełącz na nastawy - 04
- teraz naciśnij TDI timing
- z rozwiniętej listy wybierz swój kod silnika.
Pozdrawiam:)
Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 15:10:17
Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?
Zapisane
tchopz
replikant ;)
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.
WWW
Odp: Ustawianie kąta wtrysku
«
Odpowiedz #9 -
Środa, 09.05.2012, 07:50:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ibizaASV
Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?
Cytat: kacperix
sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np
Zapisane
--->
Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie -
http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Ustawianie kąta wtrysku
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...