+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ustawianie kąta wtrysku
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ustawianie kąta wtrysku  (Przeczytany 8011 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Wtorek, 08.05.2012, 12:41:45 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Piszę jeszcze raz w sprawie tego kąta wtrysku dziś uruchomiłem vaga 409 wszedłem w blok 000 i pozycja 2. Miałem tam wartość skaczącą w granicach 90 (na ciepłym silniku temp 90) Z tego co wiem powinna tam być wartość w granicach 49-51 więc przestawiłem zostawiłem samochód i po paru godzinach po próbie uruchomienia ledwo się odezwał i puścił białe dymy? Nie wiem zrobiłem coś źle czy jak? proszę o pomoc
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 08.05.2012, 12:45:13 - NIEPRZECZYTANA »

no kąt jest do dupy :) jak odpalił po przestawieniu to co vag pokazał?
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 08.05.2012, 12:49:47 - NIEPRZECZYTANA »

zanim zacząłem go zmieniać to był w granicach 90 po przestawieniu parę razy sprawdzałem i był w granicach 50 a teraz jak ledwo zapalił to nie wiem już ale raczej się nie zmienił... Jakiś pomysł?
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 08.05.2012, 12:53:37 - NIEPRZECZYTANA »

sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 08.05.2012, 12:55:20 - NIEPRZECZYTANA »

Hm kurde znacie kogo w okolicy krosna co by sobie z tym poradził??
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 08.05.2012, 12:58:03 - NIEPRZECZYTANA »

nie ten wątek, poszukaj w polecanych warsztatach.. a czemu to ruszałeś w ogóle? kiepowo palił czy po prostu nudziłeś się i szukałeś dziury w cały?
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 08.05.2012, 13:05:57 - NIEPRZECZYTANA »

Zmieniałem rozrząd dopiero co i chciałem sprawdzić a tu zdziwienie bo wartość 90 no to pomyślałem że trzeba zmienić... a do tego taki mułowaty był na niskich obrotach... a możesz mi wytłumaczyć po kolei jak w vagu włącza się ten TDI graph co rysuje kąt wtrysku? vag 409
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 08.05.2012, 13:14:19 - NIEPRZECZYTANA »

dawno się tym nie bawiłem :) musiałbym mieć przed sobą podpiętego kompa to wtedy krok po kroku bym Ci powiedział
Zapisane
ibizaASV Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2000r. ASV 110KM

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 08.05.2012, 19:21:06 - NIEPRZECZYTANA »

Bo kurde próbowałem ale nie mogłem tego ogarnąc jak wlączyć ten wykres...;/ może ktoś inny pomoże? bo ponoć według niego powinno sie ustawiać kąt wtrysku:)

Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 14:17:09


już mam kto szuka nie błądzi:D napisze może się komuś przyda intsrukcja krok po kroku jak uruchomić tdi timing:
- uruchom Vag com
-kliknij przycisk WYBÓR
-następnie SILNIK
- bloki pomiarowe - 08
-wybierz grupę 000
-przełącz na nastawy - 04
- teraz naciśnij TDI timing
- z rozwiniętej listy wybierz swój kod silnika.
Pozdrawiam:)


Napisano: Wtorek, 08.05.2012, 15:10:17


Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #9 - Środa, 09.05.2012, 07:50:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ibizaASV
Panowie jeszcze takie pytanie co może być przyczyną tego że kąt jest ustawiony na 50 a ciężko odpala na zimnym a jak był na 90 to palił dobrze?
Cytat: kacperix
sprawdź jaki jest po odpaleniu, rusz go w góre na 55-57 jak będzie palił to zostaw, jak nadal będzie kicha to może być przestawiony względem pompy o 1 ząb np
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Ustawianie kąta wtrysku
Skocz do: