Witam. Powoli zbliża mi się wymiana amorków z tyłu. Z podobnego, ostatniego wątku wynika że brać albo sachs albo bilsteiny.
Te ostatnie są na allegro po 222 za 2 sztuki - już z przesyłką. Myśle że to dobra cena
Ale irytuje mnie jeszcze niżej siedzacy tył (nawet przy pustym autku - gazu nie mam
)
i zastanawiam się czy TTTM czy przy okazji nalezałoby wymienić też sprężynki.
Jak to w ogóle jest z SXami?? Wiem, że mają twardsze zawieszenie, ale tylko na sprężynie czy równiez na amorkach??
PS: Będę miał jeszcze wiele do zrobienia z autkiem i żeby nie naciać się na wysysaczy złotówkowych zapodajcie mi orientacyjne ceny poniższych usług:
1. Wymiana poduszek amorka (przód)
2. Wymiana przegubu zewnętrznego (lewa ośka)
3. Wymiana tarcz i klocków (polecają brembo + textary albo ferodo
)
4. Wymiana sprężyn i amorków z tyłu
5. Zbieżność i geometria
Co do 5tego punktu to wiem ze na Kanarkowej w Seacie poduchy wymieniają bez zdejmowania amorków i zbieżność odpadnie, tylko zastanawiam się czy trzeba ją robić po wymianie przegubu + amorki z tyłu.
No to do dzieła
i dzięki za odp