Gdy miałem ten sam problem, umówiłem się z tunerem
![:)](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/smiley.gif)
do tego co wszyscy jeżdżą
![;D](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/grin.gif)
no prawie
![:nonono:](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/nonono.gif)
na wyłączenie tego ustrojstwa
![:eye:](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/eye.gif)
Gdy już byłem umówiony na robotę, rura również, zapytałem się: jakie koszta usługi? Usłyszałem zaporową cenę i podziękowałem, ale na koniec powiedział ".... i gdy silnik wejdzie na niekontrolowane wysokie obroty, to ta klapa, gdy jest sprawna zamyka dopływ powietrza do silnika i ....
![:-\](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/undecided.gif)
"
Kup używkę, rozbierz, zrób tjuning klapy następnie, nasmaruj wszystkie trybiki i będziesz zadowolony. A temat z rurą był już gdzieś przerabiany, ale nie tym forum
![:'(](http://klubseata.pl/forum/Smileys/IPBs/cry.gif)
.