Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?  (Przeczytany 47886 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #30 - Wtorek, 18.07.2006, 21:35:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "KKKKris"
Chyba ze w nowszych seatach pojawila sie jakas mozliwosc regulacji.

Ja właśnie mówię o nowej ibizie (6L1)...
Z tego co patrzyłem po zawieszeniu to faktycznie nie ma czym regulować pochylenia... (wahacz na dole przykręcone na stałe - brak regulacji, wahacz do kolumny przykręcony na stałe - brak regulacji, góra kolumny przykręcona na stałe - brak regulacji)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 18.07.2006, 23:42:44 - NIEPRZECZYTANA »

Nie rozbierałem nowego ale np w roczniku mojego auta i kilka lat do tyłu jest na pewno regulacja kąta pochylenia przednich kół, a tylne nie mają regulacji. Amortyzator przedni ma spore "fasolki" przy dolnym mocowaniu do piasty i jest b. duża regulacja.
W najnowszych być może nie ma-niech się ktoś wypowie kto ma nowszy model.
 
Cytat: "KYS"
A mi ostatnio powiedzieli w miejscu, gdzie ustawiają geometrie, że w seatach nie można ustawić pochylenia koła    

Głupoty Ci powiedzieli i za to co mówię daję rękę uciąć. :pub:  :pub:

[ Dodano: 2006-07-19, 00:44 ]
A odnośnie KYB-a raczej nie zmienię zdania no chyba żeby....
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #32 - Środa, 19.07.2006, 07:18:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "woj"
Amortyzator przedni ma spore "fasolki" przy dolnym mocowaniu do piasty i jest b. duża regulacja.

to w takim razie niewskazana jest samodzielna wymiana amorkow?
chyba ze wyjdzie taniej wymienic samemu i pozniej jechac na geometrie?
ile biora mechesy od wymiany?
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #33 - Środa, 19.07.2006, 09:08:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "woj"
Głupoty Ci powiedzieli i za to co mówię daję rękę uciąć. :pub:  :pub:

No dobra, to pojadę jeszcze gdzie indziej i to sprawdzę...
Niby cała geometria wyszła dobrze, ale wolę wiedzieć jak jest z regulacją  :ok:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #34 - Środa, 19.07.2006, 23:49:33 - NIEPRZECZYTANA »

Ja również potwierdzam w 100% to co mówi WOJ, jest regulacja przy dolnym mocowaniu amortyzatorów, wiem bo sam widziałem jak to robili a jeżeli chodzi o zbieżność to regulacja jest na obu drązkach dzięki czemu można ustawić prosto kierownicę bez jej zdejmowania, pojawił się drugi gwintowany drązek właśnie w przejściówkach wcześniej lewy był nieregulowany. Za wymianę w ASO i regulację zapłaciłem 75 zł.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Nightmare Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Seat ibiza 99 1.4

« Odpowiedz #35 - Czwartek, 20.07.2006, 07:02:34 - NIEPRZECZYTANA »

Wymiana przednich amorków i regulacje kosztowała Cię w ASO 75 zł?
Zapisane

Gizmo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018

« Odpowiedz #36 - Czwartek, 20.07.2006, 07:11:09 - NIEPRZECZYTANA »

Ja u siebie przednie amorki zmienialem, i jest regulacja kąta pochylenia koła,to jest na laczeniu dwoch srub amorka do podstawy. jak skrecilem wsio do kupy to jadac 20km/h i lekkim skrecie kola piszczaly jakbym wpadal z 200 w skrzyzwanie 90 stopni. wiec kat byl nieprawidlowy.amorki mozna samemu wymienic ale potem geometrie trzeba zrobic w warsztacie, no chyba ze sam masz mozliwosc to zrobic.
Zapisane

Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 20.07.2006, 14:22:23 - NIEPRZECZYTANA »

2 przednie KAYABY olejowe i montaż to w sumie 400 zł, więc amory po 160 zł sztuka chyba nie najgorzej jak na ASO Seata.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Martini
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 24.07.2006, 08:35:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Nightmare"
Co do tyłu zawieszenia to zarówno amoreki jaki całe ogumienie z nim związane jest sprawne. Teoria mechanika że amorek dobrze tłumi ale ma luzy sam w sobie. Brzmi trochę dziwnie ktoś może to potwierdzić?
może tak byc ale postawiłbym jednak na odbijak
Zapisane

Seat Cordoba 1.6 1F
slawko
Gość



« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 06.08.2007, 17:54:09 - NIEPRZECZYTANA »

mam corobe 99(nowa buda) . wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni. chcialbym je wyciszyc , wymienilem amortyzatory, tuleje, . Co zrobic ??
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 06.08.2007, 18:06:22 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "slawko"
wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni.


ale nie sypie sie tak jak we francuzach czy włochach  :chytry:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
SMERU
Gość



« Odpowiedz #41 - Wtorek, 07.08.2007, 05:53:00 - NIEPRZECZYTANA »

Twarde zawieszenie to: bezpieczeństwo i jak dla mnie komfort jazdy (dla mnie komfort to brak przechyleń przy pokonywaniu zakrętów i pewność prowadzenia). Jeszcze jakie masz oponki? Jak profil 40 to też ma wpływ.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #42 - Wtorek, 07.08.2007, 06:53:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "peter174"
Cytat: "slawko"
wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni.


ale nie sypie sie tak jak we francuzach czy włochach  :chytry:


Nie zgodze sie mamy renault megane z 97 roku i przez te 10 lat tylko raz zmienialismy komplet amortyzatorow i mzoe 2 razy koncowki drazkow, pozatym uszkodzen brak, wiec o jakims psuciu mowisz ???
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #43 - Wtorek, 07.08.2007, 14:20:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "vertor"
przez te 10 lat tylko raz zmienialismy komplet amortyzatorow


 ja przez 6 ani razu i skutecznosc tłumienia aktualnie w granicach 70%  ;-)

Cytat: "vertor"
i mzoe 2 razy koncowki drazkow


no to nie mało ... poza wymianą w tym roku tulejki wahacza to nic nie było robione  :ok:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Wtorek, 07.08.2007, 14:46:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "slawko"
chcialbym je wyciszyc , wymienilem amortyzatory, tuleje, . Co zrobic ??
trzeba wymienic amory i sprezyny na miekke

PS miekie zawieszenie wcale nie jest takie dobre...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
Skocz do: