Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach? (Przeczytany 47841 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #30 -
Wtorek, 18.07.2006, 21:35:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "KKKKris"
Chyba ze w nowszych seatach pojawila sie jakas mozliwosc regulacji.
Ja właśnie mówię o nowej ibizie (6L1)...
Z tego co patrzyłem po zawieszeniu to faktycznie nie ma czym regulować pochylenia... (wahacz na dole przykręcone na stałe - brak regulacji, wahacz do kolumny przykręcony na stałe - brak regulacji, góra kolumny przykręcona na stałe - brak regulacji)
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
woj
Użytkownik
Offline
Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG
WWW
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #31 -
Wtorek, 18.07.2006, 23:42:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie rozbierałem nowego ale np w roczniku mojego auta i kilka lat do tyłu jest na pewno regulacja kąta pochylenia przednich kół, a tylne nie mają regulacji. Amortyzator przedni ma spore "fasolki" przy dolnym mocowaniu do piasty i jest b. duża regulacja.
W najnowszych być może nie ma-niech się ktoś wypowie kto ma nowszy model.
Cytat: "KYS"
A mi ostatnio powiedzieli w miejscu, gdzie ustawiają geometrie, że w seatach nie można ustawić pochylenia koła
Głupoty Ci powiedzieli i za to co mówię daję rękę uciąć.
[
Dodano
: 2006-07-19, 00:44
]
A odnośnie KYB-a raczej nie zmienię zdania no chyba żeby....
Zapisane
VW SHARAN T
DI
\\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir
i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98
4th_horseman
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #32 -
Środa, 19.07.2006, 07:18:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "woj"
Amortyzator przedni ma spore "fasolki" przy dolnym mocowaniu do piasty i jest b. duża regulacja.
to w takim razie niewskazana jest samodzielna wymiana amorkow?
chyba ze wyjdzie taniej wymienic samemu i pozniej jechac na geometrie?
ile biora mechesy od wymiany?
Zapisane
'With the four horsemen ride...'
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #33 -
Środa, 19.07.2006, 09:08:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "woj"
Głupoty Ci powiedzieli i za to co mówię daję rękę uciąć.
No dobra, to pojadę jeszcze gdzie indziej i to sprawdzę...
Niby cała geometria wyszła dobrze, ale wolę wiedzieć jak jest z regulacją
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
marcinmg
Użytkownik
Offline
Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #34 -
Środa, 19.07.2006, 23:49:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja również potwierdzam w 100% to co mówi WOJ, jest regulacja przy dolnym mocowaniu amortyzatorów, wiem bo sam widziałem jak to robili a jeżeli chodzi o zbieżność to regulacja jest na obu drązkach dzięki czemu można ustawić prosto kierownicę bez jej zdejmowania, pojawił się drugi gwintowany drązek właśnie w przejściówkach wcześniej lewy był nieregulowany. Za wymianę w ASO i regulację zapłaciłem 75 zł.
Zapisane
Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)
nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą
Nightmare
Użytkownik
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: Seat ibiza 99 1.4
WWW
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #35 -
Czwartek, 20.07.2006, 07:02:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wymiana przednich amorków i regulacje kosztowała Cię w ASO 75 zł?
Zapisane
Poker
Gizmo
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk/Żukowo
Samochód: Leon ST FR 2018
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #36 -
Czwartek, 20.07.2006, 07:11:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja u siebie przednie amorki zmienialem, i jest regulacja kąta pochylenia koła,to jest na laczeniu dwoch srub amorka do podstawy. jak skrecilem wsio do kupy to jadac 20km/h i lekkim skrecie kola piszczaly jakbym wpadal z 200 w skrzyzwanie 90 stopni. wiec kat byl nieprawidlowy.amorki mozna samemu wymienic ale potem geometrie trzeba zrobic w warsztacie, no chyba ze sam masz mozliwosc to zrobic.
Zapisane
Była:Cordoba 1.4 AEX, małe, ciche, szybkieeee...
Jest: Toledo 1.6 SR AKL duże, ciche, a czy szybkie... się okaże
Jest też: Leon ST FR
marcinmg
Użytkownik
Offline
Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #37 -
Czwartek, 20.07.2006, 14:22:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
2 przednie KAYABY olejowe i montaż to w sumie 400 zł, więc amory po 160 zł sztuka chyba nie najgorzej jak na ASO Seata.
Zapisane
Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)
nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą
Martini
Użytkownik
Offline
Skąd: KrK
Samochód: Seta Cordoba 1.6
WWW
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
«
Odpowiedz #38 -
Poniedziałek, 24.07.2006, 08:35:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "Nightmare"
Co do tyłu zawieszenia to zarówno amoreki jaki całe ogumienie z nim związane jest sprawne. Teoria mechanika że amorek dobrze tłumi ale ma luzy sam w sobie. Brzmi trochę dziwnie ktoś może to potwierdzić?
może tak byc ale postawiłbym jednak na odbijak
Zapisane
Seat Cordoba 1.6 1F
slawko
Gość
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #39 -
Poniedziałek, 06.08.2007, 17:54:09 -
NIEPRZECZYTANA
»
mam corobe 99(nowa buda) . wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni. chcialbym je wyciszyc , wymienilem amortyzatory, tuleje, . Co zrobic ??
Zapisane
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #40 -
Poniedziałek, 06.08.2007, 18:06:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "slawko"
wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni.
ale nie sypie sie tak jak we francuzach czy włochach
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
SMERU
Gość
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #41 -
Wtorek, 07.08.2007, 05:53:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Twarde zawieszenie to: bezpieczeństwo i jak dla mnie komfort jazdy (dla mnie komfort to brak przechyleń przy pokonywaniu zakrętów i pewność prowadzenia). Jeszcze jakie masz oponki? Jak profil 40 to też ma wpływ.
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #42 -
Wtorek, 07.08.2007, 06:53:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "peter174"
Cytat: "slawko"
wydaje mi sie stosunkowo twarde , czuje karzde dziury w nawierzchni.
ale nie sypie sie tak jak we francuzach czy włochach
Nie zgodze sie mamy renault megane z 97 roku i przez te 10 lat tylko raz zmienialismy komplet amortyzatorow i mzoe 2 razy koncowki drazkow, pozatym uszkodzen brak, wiec o jakims psuciu mowisz ???
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
peter174
niezależny
Użytkownik
Offline
Skąd: Białystok
Samochód: ASZ
WWW
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #43 -
Wtorek, 07.08.2007, 14:20:04 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "vertor"
przez te 10 lat tylko raz zmienialismy komplet amortyzatorow
ja przez 6 ani razu i skutecznosc tłumienia aktualnie w granicach 70%
Cytat: "vertor"
i mzoe 2 razy koncowki drazkow
no to nie mało ... poza wymianą w tym roku tulejki wahacza to nic nie było robione
Zapisane
jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
>>>Klub Seat Ibiza Polska<<<
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
co zrobic zeby auto (zawieszenie pracowalo cicho )
«
Odpowiedz #44 -
Wtorek, 07.08.2007, 14:46:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: "slawko"
chcialbym je wyciszyc , wymienilem amortyzatory, tuleje, . Co zrobic ??
trzeba wymienic amory i sprezyny na miekke
PS miekie zawieszenie wcale nie jest takie dobre...
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony:
1
2
[
3
]
4
5
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
»
Co zrobić z dobijaniem Ibizy na dziurach?
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...