Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Wymiana rozrządu - pytania konkretne o wymiane
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Wymiana rozrządu - pytania konkretne o wymiane (Przeczytany 3315 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Wymiana rozrządu - pytania konkretne o wymiane
«
Poniedziałek, 18.07.2011, 18:44:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Leemarvin
, czy z hydro-napinaczem pasek jest tak mocno napiety ze da sie go recznie przekrecic o max 45 stopni?
luz napinacza ma wynosic 4mm i tak tez ustawilem ale pasek wydaje sie bardzo mocno napiety
wczesniej byl luzniejszy ale luz na napinaczu byl o wiele wiekszy niz 4mm
Temat wydzielony z
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1746.180
tu nie pytamy o ceny czy jakie firmy kto poleca a o konkretne procedury na temat wymiany paska
troche fotek co nam sie przyda:
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.07.2011, 20:06:47 wysłane przez raby
»
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: Wymiana rozrządu - jaki koszt?
«
Odpowiedz #1 -
Poniedziałek, 18.07.2011, 22:08:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Jest dobrze, nowy pasek, nowy napinacz... to dlatego jest niewielki luz. Zrobisz kilka godzin pracy i luz się zwiększy. Co do kręcenia paskiem, to w sumie jest to subiektywne odczucie, ale do 45st powinien iść palcami z wyczuwalnym oporem. Ciężko to opisać...
Zawsze możesz kupić przyrząd do kontroli naciągu paska
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Wymiana rozrządu - pytania konkretne o wymiane
«
Odpowiedz #2 -
Środa, 20.07.2011, 12:54:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Leemarvin
Jest dobrze, nowy pasek, nowy napinacz... to dlatego jest niewielki luz. Zrobisz kilka godzin pracy i luz się zwiększy.
hmm na goracym silniku luz moze sie zmniejszyc (wg instrukcji) do 1mm i tak sie dzieje ale ciagle mi sie wydaje ze za mocno jest naciagniety
podczas jazdy na srednich obrotach (1500-2000) slychac jakby gwizg silnika a na wolnych obrotach cos popiskuje od rozrzadu
Cytat: Leemarvin
Zawsze możesz kupić przyrząd do kontroli naciągu paska
180 na jednorazowy przyrzad to troche sporo
a masz dane ile powinien sie ugiac u mnie pasek? moze jakis warsztat bedzie go mial
zobacz jak jest ustawiony stary i nowy napinacz
zgodnie ze szkicami nowy jest prawidlowo ale te skrzypienia mnie troche martwia
poprzednio pasek wymienial chyba ktos nie majacy pojecia o tym silniku bo sa znaki robione farba
Napisano: Wtorek, 19.07.2011, 17:00:06
podjechalem do znajomego mechanika i stwierdzil ze pasek jest za mocno napiety - czyli instrukcja z elsy jest do d...
a tu troche fotek z wymiany:
Napisano: Wtorek, 19.07.2011, 21:28:04
Cytat: raby
a masz dane ile powinien sie ugiac u mnie pasek? moze jakis warsztat bedzie go mial
pojezdzilem po kilku warsztatach i rece opadaja... nie mieli jeszcze takiego silnika u siebie ale jak cos to by zrobili zgodnie z procedura czyli na 4mm
tylko 1 warsztat ma ten przyrzad do sprawdzenia napiecia paska ale nie maja danych do mojego silnika
poluzowalem delikatnie napinacz na jakies 8mm i tak zostawiam - w warsztacie gdzie mieli ten przyrzad mowia ze napiete jest prawidlowo
chyba mi juz sie w glowie pier...
od tego a TTTM
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Wymiana rozrządu - pytania konkretne o wymiane
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...