+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'  (Przeczytany 61958 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 20.07.2009, 08:56:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
Jak dla mnie to najprawdopodobniej po porstu padl ci wzmacniacz antenowy w radiu,
Chuba przy antenia. Coś mi się kojarzy, że tam dochodzi 12V.
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #46 - Środa, 22.07.2009, 20:39:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zubek1
teraz to już w ogóle nie gra a na ekranie pojawiają sie tylko fragmenty liter, cyfr i grafiki,
Spoko są te radia  8) Ja mam przerobione - wywalony kaseciak, a mam też przebłyski różnych funkcji wyświetlacza  :rotfl: Miksuje wszystko jak nie wiem - masakra. Myślę, że to wilgoć jak wszyscy piszą. Byłem teraz 1 tydz. w Gdańsku i auto stało 300m od morza. Była temp. ok 25-30 st.C bez deszczy, a mimo to po 2 dniach zaczął świrować. Też przymierzam się do rozbiórki, czyszczenia i izolowania lakierem  :-[
______________________________________________________________________________________________________________

Czyszczenie i izolacja lakierem wykonana. Czyściłem też potencjometr, ale skutki niezbyt zadowalające  :'( W dalszym ciągu są przebłyski wszystkich funkcji wyświetlacza. Myślę, że to może być być ten potencjometr, bo jak zaczynam nim kręcić po ząbku to wyświetlacz przełącza funkcje, aż ustawi się, że jest dobrze. Ale jak zgaszę auto i po jakimś czasie znowu odpalę stacyjkę, to znów wariuje. Pokręcę potencjometrem i znów go ustawię, że jest ok. Ale to chyba nie za bardzo dobre rozwiązanie na dłuższą metę. Ktoś już wymieniał ten potencjometr i czy to może być jego wina :?:  :-\
Cytat: webi
Miałem podobne objawy + problemy ze zmiana głośności.
Potencjometr wymagał tylko czyszczenia a mikrostyk podgięcia blaszki.
Od roku żadnych problemów.
O jakim mikrostyku do podgięcia mówisz :?: Potencjometr czyściłem  preparatem do czyszczenia potencjometrów, ale dalej kicha. Może jak piszesz trzeba coś podgiąć, ale nie mam pomysłu co  :?:  :-X  :o
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 21.09.2009, 06:48:08 wysłane przez krumi1978 » Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 12.11.2009, 21:25:45 - NIEPRZECZYTANA »

Nastala jesien i deszcze. Radio niezle daje po nocach pod domem.
Postanowilem potraktowac denaturatem zawilgotnienia a pozniej pociagnac lakiem o ktorym mowiecie. Tylko nie bardzo jestem przekonany co trzeba przylakierowac . Czy wszystko przejechac zlekka czy jakis kontretny element  w skrzynce. Znalazlem na naszym forum zdjecie "bebechow"radiowych.
Czy moze ktos mi powiedziec ktore to elementy zaimpregnowac ?!?

http://img181.imageshack.us/i/15872930rj6.jpg/
Zapisane

lubie sobie pokierować
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 12.11.2009, 22:59:28 - NIEPRZECZYTANA »

pisz do emtezet'a. Spec w tej dziedzinie ;-)
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 12.11.2009, 23:03:28 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #49 - Piątek, 13.11.2009, 02:05:37 - NIEPRZECZYTANA »

Z tym denaturatem to na spokojnie, bo jak wypluczesz przelotki (takie szare wycieki na plytce) to radio w ogole przestanie dzialac.
Lepiej wez je do domu, szuszarka i grzej tak zeby odwilgotnialo po prostu. Co do lakieru to przede wszystkim wyjmijj na wstepie mechanizm z drugiej strony i psiknij plytke wlasnie tam gdzie sa te przelotki. Ogolnie mozesz poleciec po calej plytce, odpusc tylko miejsc gdzie masz elementy "przyczepione" do obudowy radia (koncowka mocy, ta cewka co ja widac na zdjeciu) one moga sie grzac i nie polubic z lakierem. Ogolnie lepiej kilka cienkich warstw tego lakieru niz jedna gruba. Ja swojego nie pryskalem chociaz lakier lezy juz jakis czas na polce, ale poki co nie mam problemow wiec go nie ruszam.
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #50 - Piątek, 13.11.2009, 17:58:20 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli nie robic plukanki w wiadrze z denaturatem? ;D

Faktycznie przesusze na sucho i tylko lekko pociagne lakiem. Jeszcze dam radiu szanse na poprawe zachowania.. Dzieki za odzew i pomoc....

Zapisane

lubie sobie pokierować
marlenkalw Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba, 2000, 1.4

« Odpowiedz #51 - Piątek, 27.11.2009, 17:43:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam posiadam Seata Cordobę 2000, silnik 1,4 i od dawna mam problemy z radiem. Od ponad dwóch lat już mi nie gra, wyświetlacz albo miga albo nic się na nim nie wyświetla. Czy jest możliwość kupna nowego radia z panelem/wyświetlaczem? Czy ktoś się może orientuje jaki jest to koszt?

Edit by aboz: Scalone. Zapraszamy do używania opcji szukaj. Nie boli :eye:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 27.11.2009, 17:54:57 wysłane przez aboz » Zapisane
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #52 - Piątek, 27.11.2009, 18:11:27 - NIEPRZECZYTANA »

Jedź do jakiegoś elektronika, niech sprawdzi co się dzieje. Można kupić nowe, ale cena zabija.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #53 - Wtorek, 01.12.2009, 01:37:38 - NIEPRZECZYTANA »

Jakbys napisala skad jestes to moze daloby sie cos pomyslec, czy to pucha czy panel, czy moze co innego, na allegro coraz wiecej rozbitkow z ktorych czasami da sie cos wyluskac...
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #54 - Wtorek, 23.02.2010, 08:26:30 - NIEPRZECZYTANA »


Widzialem w Auchan w Warszawie spray do instalacji elektrycznych,wiazek,przewodow,kostek.
Wedlug opisu substancja pochlania wilgoc a nastepnie pokrywa /zabezpiecza powloka przed ponownym zawilgoceniem. Koszt 11zl. Nie psikac na podlaczone do pradu instalacje.

Osobiscie nie uzywalem. Podkorcilo mnie aby psiknac w otwor kasetowy , bez rozbierania obudowy i wyciagania "sarkofagu"... :-\
Zapisane

lubie sobie pokierować
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #55 - Wtorek, 23.02.2010, 08:39:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ADRIANO
Podkorcilo mnie aby psiknac w otwor kasetowy , bez rozbierania obudowy i wyciagania "sarkofagu"... :-\
A nie myslales zeby sobie psiknac w oko ?? Sorry ale jak czytam takie pomysly to az mnie ciarki przechodza..
Taki preparat to dobra rzecz, ale do uzycia na plycie a nie na mechanizm i to jeszcze przez otwor kasetowy..., jest tylko jedno ale, jak cos sie pozniej popsuje to na plycie juz raczej niczego nie polutujesz..
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #56 - Wtorek, 23.02.2010, 09:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

 
  Chcialem sie pochwalic substancja, nie pomyslem. U mnie na szczescie dziala, choc raz sie zdarzylo ze  byly chwile slabosci z wlaczajacym sie radiem.

Dziala bez problemu bo do otworu kasetowego napchalem gazet i one pochlaniaja cala wilgoc.





No dobra dobra. Zartowalem .Zeby nie bylo!
Ale prawda jest ze dzieki mojemu postowi uswiadomiles zeby niczego nie wlewac w miejsce kasety.
Zapisane

lubie sobie pokierować
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 23.02.2010, 17:39:54 - NIEPRZECZYTANA »

Skończyły się mrozy i znowu zaczęło mi miksować wszystkimi funkcjami wyświetlacza. Chyba muszę zmyć lakier z płytki i od nowa wyczyścić, wysuszyć i zaizolować. Ale czym moi drodzy wyczyścić ten lakier (Plastik70) :?: Poza tym pytanie - nie wiem czy to po wymianie lusterka, a wraz z nim czujnika temperatury, teraz jak mam wyłączone radio to cały czas mi pokazuje temp. zewnętrzną. Jak chcę przełączyć kompa na spalanie, to muszę włączyć radio. Czy to może być związane z tym czujnikiem :?: Przed zamontowanie sprawdziłem i pokazywał taką samą temp. zewn. jak w moim starym lusterku. Z góry dzięki za sugestie i odpowiedzi.
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #58 - Środa, 24.02.2010, 00:39:57 - NIEPRZECZYTANA »

Uwazalbym ze zmywaniem tego lakieru, jak sam napisales jest to lakier wiec zmywac by go trzeba acetonem, niestety takie pomysly skocznylyby sie bez watpienia smiercia twojego radia, jezeli spiryt tego nie ruszy to odpuscilbym temat i wysuszyl tylko radio...
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #59 - Środa, 24.02.2010, 17:23:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
jezeli spiryt tego nie ruszy to odpuscilbym temat i wysuszyl tylko radio...
No to zacznę od suszenia  :ninja:
Zapisane

Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'
Skocz do: