+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'  (Przeczytany 61887 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #15 - Środa, 10.05.2006, 06:18:01 - NIEPRZECZYTANA »

Czytałem kiedys taki artykuł o sprzęcie audio w autkach i napisano tam ,że producenci
tnąc koszty montują w wiekszości sprzet podrzędnych producentów ,który jest tani.
Najlepsze jest to ze w 2000 roku za radio z CD (chodziło zapewnie o zmieniarke w bagażniku) salony żadały 6 tyś dopłaty :satan:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Środa, 10.05.2006, 08:27:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
salony żadały 6 tyś dopłaty  

Za 6 tys. to mozna sobie kupic radio z DVD i otwieranym monitorem i jeszcze na glosniki zostanie! Ale nie rozumiem jak mozna sprzedawac takie gowno a pozniej wszyscy sie mecza, tym bardziej ze to radio zintegrowane i nie da sie wywalic od tak bez przerabiania.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #17 - Piątek, 19.05.2006, 20:09:37 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem podobne objawy + problemy ze zmiana głośności.
Potencjometr wymagał tylko czyszczenia a mikrostyk podgięcia blaszki.
Od roku żadnych problemów.
Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #18 - Piątek, 26.05.2006, 12:11:49 - NIEPRZECZYTANA »

Podepnę się pod ten temat.

Czy ktoś orientuje się kto popełnił tą skrzyneczkę zintegrowane z climatronikiem radio MID w Seacie Cordoba 99-01 ?? Chodzi mi o producenta ewentualnie model.

Z góry wielkie dzieki.
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #19 - Sobota, 27.05.2006, 10:05:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Queue"
Czy ktoś orientuje się kto popełnił tą skrzyneczkę zintegrowane z climatronikiem radio MID w Seacie Cordoba 99-01 ?? Chodzi mi o producenta ewentualnie model.


grundig snake high lub mid

mid bez zmieniraki

high z obsluga zmieniarki :satan:
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
zubek1
Gość



« Odpowiedz #20 - Niedziela, 14.01.2007, 21:03:41 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam również taki sam problem z fabrycznym radiem w seacie cordoba (11.1999 r.), samo się wyłącza, teraz to już w ogóle nie gra a na ekranie pojawiają sie tylko fragmenty liter, cyfr i grafiki, co do samego radia to w seacie powiedzieli mi, ze oni tego nie naprawiają tylko wysyłaja do serwisu do Krakowa, można zwariować z tym radiem.
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 14.01.2007, 21:28:19 - NIEPRZECZYTANA »

byc moze jakiś zimny lut, przełamana taśma od ekranu LCD,
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
gregorjen
Gość



« Odpowiedz #22 - Niedziela, 25.02.2007, 11:10:33 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam tak że jak slucham radia to sie co chwile wlacza kaseta i przewijanie(mimo ze kasety nie ma w srodku)!jak wylacze radio to za chwile sie samo wlaczy no chyba ze zostawie kasete w srodku to sie nie wlaczy!ktore styki trzeba poodginac?te ktore sa przy odtwarzaczu kasetowym???
Zapisane
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 04.03.2007, 20:54:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Cytat z innego forum;
"Radia seata w ibizach z duzym wyswietlaczem lubia sie sypac, w jednym miejscu przyprocku schodzi lakier z druku, wystarczy troche wilgoci i radio zaczyna swirowac... temat przerobiony..... trzeba wyczyscic i polakierowac bezbarwnym lakierem...."
Drugi sposób
"........to włozenie do środka kasety magnetofonowej."

nie tylko płytę ale i miejsca styku wszelkich przełączników{sterowanie potencjałem el.}tak by mieć na długo spokój- :rock: tak mam...
drugi sposób...na krótką metę ...ale tak...zamilknie :rock:
 :pub:   :pub:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
andrzeej
Gość



« Odpowiedz #24 - Sobota, 24.03.2007, 12:37:16 - NIEPRZECZYTANA »

hmm kiszka z tym radiem... wiekrzosc ma zi radio sie wyłacza u mnie samo sie załacza... zaczeło sie tak dziac jak auto stało noc pod chmurka i w nocy była duza mgla i deszcz :zakrecony:
Zapisane
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #25 - Sobota, 24.03.2007, 13:36:01 - NIEPRZECZYTANA »

Też tak mam nawet po wyłączeniu zapłonu, radio włącza się i kilkukrotne w ciągu sekundy przełącza się na kasetę. Kiedyś wystarczyło wziąć je do domu i wyczyścić i wysuszyć teraz nawet to nie pomaga. Myślałem, że to wina magnetofonu i rozebrałem obydwa przełączniki ( te obok głowicy) no, ale chybiłem. Rok wcześniej rozebrałem potencjometr i na jakiś czas wystarczyło. Zauważyłem, że po wypięciu przedniego panela i magnetofonu radio wzbudza się w jednakowych odstępach kilkusekundowych. Więc zacząłem szukać zimnych lutów szczególnie w pobliżu kondensatorów, ale przy mojej znajomości elektroniki to przypomina eksperymenty Rosjan z muchami i stwierdzenie: - po stracie skrzydeł i nóg mucha nie ucieka, oznacz to ze ogłuchła i oślepła.
Jak się zrobi cieplej, wyciągniemy radyjko wyczyścimy denaturką i pomalujemy płyty lakierem. I zobaczymy, co to da.
Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
e.jacek Mężczyzna
...teeen-tego...
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 6K2 '00 1.9 AGP

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 25.03.2007, 06:51:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Jak się zrobi cieplej, wyciągniemy radyjko wyczyścimy denaturką i pomalujemy płyty lakierem. I zobaczymy, co to da.


no to trafiłeś w sedno-chyba te one nie są na naszą strefę klimatyczną przygotowane bo wymagają tego zabiegu po kilku latach... :rock:

po tym zabiegu w 2005-tym dotąd mam spokój...
 :pub:
 :pub:
Zapisane

IBIZA ...A MRUCZY JAK PRAWDZIWA KOBIETA
-------------------------------------------------------
WSZELKIE POTRZEBNE ZEZWOLENIA
webi Kobieta
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 25.03.2007, 20:17:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "e.jacek"
te one nie są na naszą strefę klimatyczną


No, bo to gorące hiszpanki są.  :satan:
Na południu europy to tylko mandaty trzeba za nią płacić tak się rwie
 :chytry:
Zapisane

Nadgorliwość jest gorsza od Faszyzmu,
nie dajcie się zwariować!
zaspany Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: kielce
Samochód: Seat Cordoba 2000 1.9 TDI 110KM>>90KM:( AGR

« Odpowiedz #28 - Piątek, 28.12.2007, 20:05:32 - NIEPRZECZYTANA »


Też mam problem z regulacją głośnosci tzn jak podgłaszam szybko to radio sie całkowice wycisza ktoś ma na to metode?

webi zribił tak:
Cytuj
Miałem podobne objawy + problemy ze zmiana głośności.
Potencjometr wymagał tylko czyszczenia a mikrostyk podgięcia blaszki.
Od roku żadnych problemów.

Ale ktoś to testował i ma jakies doswiadczenia?
Zapisane
zmudzki Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Polska
Samochód: - brak auta -

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 14.02.2008, 09:42:33 - NIEPRZECZYTANA »

A u mnie jest problem innego typu. Kaseciak miał połamane wnętrzności więc go odłączyłem od płyty głównej radia bo cały czas zasówał silniczkiem...i wszystko było OK. Niestety co jakies 2-3 tygodnie nie jestem w stanie włączyć radia. Po włączeniu "urządzenia" od razu przechodzi w tryb TAPE pomimo odłączonego układu magnetofonu ;/
Pomaga na to wizyta w domu z całym pudłem i pędzlowanie denaturatem...tylko, że powoli zaczyna wątpić w wytrzymałość mojej psychiki wystawianą na próbę co pół miesiąca. Na płycie głównej brak zimnych lutów. Jedna kosteczka była podejrzanie osmolona. Po wyczyszczeniu jej i polakierowaniu problem pojawia się po standardowym okresie 2-3 tygodni :| Nie mam już pomysłu jak zrobić żeby radio FM działało zawsze...miał ktoś może podobny przypadek?
Zapisane

c",
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Car Audio» Wyłączające się radio seryjne Cord/Ibi 00'
Skocz do: