Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla (Przeczytany 56648 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
ADRIANO
Użytkownik
Offline
Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #45 -
Czwartek, 03.02.2011, 22:54:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Chrobotanie jest od alternatora .Ale czesto skutkiem rozwalonego sprzegla jest sypniecie napinacza.
Zlym pomyslem jest zakladac nowa rolke alternatora przy zle dzialajacym napinaczu.
W/g jednego z serwisu od alternatorow/rozrusznikow, zywotnosc rolki jest na 100 tys km
Reasumujac, Jak chrobocze to na bank sprzeglo alternatora.
Zapisane
lubie sobie pokierować
martimer
Świeżak
Offline
Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #46 -
Niedziela, 06.02.2011, 00:21:18 -
NIEPRZECZYTANA
»
a czy ktorys z was orientuje sie moze jak moge sprawdzic bez dobierania sie do niego oczywiscie uprzednio jakiej firmy mam alternator zebym mogl kupic odpowiedni klucz do jego rolki do wymiany?? bo gdzies wyczytalem ze 2 firmy je robily tylko ktory do ahf-a...
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #47 -
Niedziela, 06.02.2011, 08:23:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Po co ci klucz ktory pewnie nie bedzie tani jak wymiana rolki w aso 20zl
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
martimer
Świeżak
Offline
Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #48 -
Wtorek, 15.02.2011, 12:17:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
w aso sie tym nie zajmuja, przynajmniej sami. wymontowuja alternator i zawoza go do "zaprzyjaznionego" serwisanta alternatorow. czyli place za wymontowanie alternatora, wymiane sprzegielka u goscia od alternatorow, potem znow za wmontowanie go w auto. koszt jak mi powiedzieli przez tel ok 300... wiec wole zdjac sobie samemu napinacz 9 wymienic jak dostane sam amortyzatorek (widzialem ze dostal juz w d..e), potem wyjme alternator i albo zawioze go sam do takowego kolesia (pytalem- koszt wymiany rolki ok 15 zl) albo kupie klucz i sam to zrobie. na yt sa nawet filmiki jak to zrobic w 1 min, szybko i sprawnie... tak wiec jak czas pozwoli rozejrze sie za tym silowniczkiem i wtedy bede wiedzial co dalej... pozdro
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #49 -
Wtorek, 15.02.2011, 12:29:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
no to napisz gdzie takie dobre ASO jest
i wypelnij profil
Mi w Zamościu zrobili od reki chyba w 30 min
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
martimer
Świeżak
Offline
Samochód: Toledo, 2001, 1.9 TDI 110 KM
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #50 -
Piątek, 18.03.2011, 11:27:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
w poznaniu na lutuckiej wioza do kolesia na ul. Straży ludowej... za wszystko kazdy z osobna pobiera pieniadze. a drugi, tj. w Swarzędzu przy McDonaldzie powiedzial, ze musialbym zostawic im auto na dzien zeby sprawdzili, wyjeli, wymienili... cena z kosmosu... tak wiec kupie kluczi sam go wymienie
Napisano: Wtorek, 22.02.2011, 21:45:34
po wymianie rolki oraz amortyzatorka napinacza efekt kolosalny. ucichly te metaliczne dzwieki i slychac teraz sam silnik. dodam, ze sprzegielka sam nie dalbym rady odkrecic, robilismy to we 2 i to przy uzyciu sporej rurki...
Napisano: Czwartek, 03.03.2011, 11:28:17
ale po kilku dniach stuki znow powrocily. wyczytalem gdzies na necie ze jest to wina tulejek napinacza. niby mozna je wymienic rozkrecajac czarna rolke prowadzaca na napinaczu. mnie jednak sie to nie udalo wiec zmuszony bylem wymienic caly napinacz. oto efekt...
http://www.youtube.com/watch?v=mP0N_qBJmag
Zapisane
szynalu
Świeżak
Offline
Samochód: seat ibiza 2003 1,9 tdi asz
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #51 -
Niedziela, 10.07.2011, 08:41:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
W moim autku miałem i mam podobne problemy wymieniłem sprzęgiełko napinacz koło pasowe a okazało się że hałas dobiega ze sprężarki klimatyzacji może ktoś wie czy wymienia się tam jakieś łożyska
Zapisane
mac456x9
Użytkownik
Offline
Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #52 -
Niedziela, 10.07.2011, 11:45:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
Wyreguluj sobie "szczelinę" między sprzęgiełkiem spręzarki. To po pierwsze. A po drugie sprawdź czy nie ślizga Ci się pasek (serio mówię).
Zapisane
djtonka
Użytkownik
Offline
Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE
Napinacz paska wieloklinowego
«
Odpowiedz #53 -
Niedziela, 09.10.2011, 10:52:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam. Denerwujący mnie dźwięk dobiega z tego miejsca na zdjęciu. Nie wiem czy mogę wymienić to łożysko czy co tam jest czy cały napinacz i czy sam to zrobię? Dzięki za pomoc.
Zapisane
Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #54 -
Niedziela, 09.10.2011, 18:31:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
raczej caly napinacz i pewnie sam dasz rade
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #55 -
Niedziela, 09.10.2011, 20:30:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
niestety to gówno się nie da dokręcić wymienić itp trzeba wymieniać całość, roboty to zależy czy masz klime, bez klimy to 15min..
Zapisane
djtonka
Użytkownik
Offline
Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #56 -
Niedziela, 09.10.2011, 21:42:53 -
NIEPRZECZYTANA
»
Już kilka rzeczy wymieniałem w swoim aucie więc jeśli piszecie że da się wymienić samemu to spróbuje. A co do klimy to ją posiada i jaki ma to wpływ na tą czynność. Rozumiem, że ten pasek napędza sprężarkę także..tak?
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 09.10.2011, 21:43:59 wysłane przez djtonka
»
Zapisane
Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
jarek1983
Użytkownik
Offline
Skąd: Kłodzko
Samochód: LEON 2003 1.9 TDI
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #57 -
Poniedziałek, 10.10.2011, 17:25:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
sczytaj nr z tego amortyzatorka to ci powiem czy występuje sam czy nie. Ale nie wydaje mi sie. Dobrze rozumiesz ze ten pasek napedza sprezarke.
Zapisane
djtonka
Użytkownik
Offline
Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #58 -
Czwartek, 13.10.2011, 20:09:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam ten numer: 038145284
Zapisane
Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
eXxs
Świeżak
Offline
Skąd: Koszalin
Samochód: Ibiza 1.4 MR'00 6K Signo
Odp: Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
«
Odpowiedz #59 -
Piątek, 01.06.2012, 09:38:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Skoro temat nie zamknięty to się podłącze.
Pojawiły się u mnie owe "stuki" na jałowym...
Dodam lekko gazu i to milknie...
Planuje na dniach wymienić rozrząd - to chyba najlepszy moment aby powymieniać te pierdoły...?
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 01.06.2012, 09:41:03 wysłane przez eXxs
»
Zapisane
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Stuki i chrobotanie na wolnych obrotach -niezalezne od wcisnietego sprzegla
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...