+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Szarpanie TDi
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Szarpanie TDi  (Przeczytany 21648 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 30.12.2010, 20:25:46 - NIEPRZECZYTANA »

Na razie jestem na etapie poszukiwania pompy wtryskowej :( Panowie z okolic Wawki, Mińska i Siedlec nie wiecie coś na temat popmy do Ibi 110. Posiada dwie wtyczki do elektryki. Na wale jest tylko i wyłącznie koło zębate i zabezpieczenie w postaci klina.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 30.12.2010, 20:37:33 - NIEPRZECZYTANA »

http://allegro.pl/listing.php/search?string=afn&category=19409

Napisano: Czwartek, 30.12.2010, 20:36:59


ale podejdzie też od asv i będzie nowsza
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 30.12.2010, 20:41:49 - NIEPRZECZYTANA »

To już przerobiłem tylko w okolicy tych miejscowości nie ma za bardzo z czego wybrać. Dziś obdzwoniłem chyba 10 gości i każda pompa miała coś nie tak. A to wtyczki nie takie a to na wale miała jeszcze jakiś przerywnik do ustawiania kąta wtrysku...a nie chce ciągnąć z drugiego końca Polski żeby kurier nie rozpierdzielił. Ale dzięki za link, będę szukał dalej.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #18 - Czwartek, 30.12.2010, 20:43:25 - NIEPRZECZYTANA »

napisz do http://klubseata.pl/forum/index.php?action=profile;u=6487
z tego co kojarze miał pompe od asv na zbyciu
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #19 - Czwartek, 30.12.2010, 20:47:26 - NIEPRZECZYTANA »

Tą pompę z Siedlec wziełem na pierwszy ogień ale nie pasuje przez wtyczki do elektryki.

Napisano: Czwartek, 30.12.2010, 20:43:36


Oki dzięki wielkie już mu napisałem kilka słów...może da znać. A można wstawić pompke od AFN do AHU 90kM.???
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #20 - Czwartek, 30.12.2010, 21:03:10 - NIEPRZECZYTANA »

nie wiem czy podjedzie ale te pompy są praktycznie wszystkie takie same to jest cały czas rodzina VP37 mogą się różnić kołem pasowym, ale na chłopski rozum to ahu 90ps afn 110 różnice może być w pompie/wtryskach/programie, poproś kogoś w temacie etki i numerów części żeby Ci sprawdził dokładnie
Zapisane
Pawelcyk Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Siedlce
Samochód: Seat Ibiza 6K 1,9 TDI 1999r

« Odpowiedz #21 - Niedziela, 02.01.2011, 18:59:03 - NIEPRZECZYTANA »

Bo ostatnio zajrzałem do karty samochodu i widze oznacznie AHU ale po wyjenciu starej pompy oznaczenia wskazują na AFN i 110 koni. Zresztą tyle wyszło na hamowni (wyszło więcej bo jest na chipie). Czy podejdzie to sobie sprawdze tylko czy wytrzyma???

Napisano: Czwartek, 30.12.2010, 21:08:22


Między tymi pompa mi nie wielkich różnic...koło pasowe może być tylko ma takim "dystansie" którym się ustawie regulację pompy i kostkami z pinami, to wszystko. Ja szukam bez tego dystansu i na dwie kostki to wszystko.
Zapisane

Jeżeli zginę to w przekonaniu że robiłem to co naprawdę Kochałem...To jest Nasz czas...jedna krótka chwila zrobi swoje...Nigdy nie wiem czy do domu wrócę cało
p10005 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Radom
Samochód: LEON, 2001, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #22 - Środa, 12.06.2013, 10:58:16 - NIEPRZECZYTANA »


Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum i przepraszam jeżeli czegoś nie dopełniłem.

Jestem szczęśliwym posiadaczem  Leona 1.9 ASU 2001r z jednym małym problemem , przy stałej prędkości obojętne na jakim biegu czuć przerwy w gazie.

taką usterkę zauważyłem jak odebrałem auto od mechanika po wymianie pierścieni i korbowodów, Mechanik stwierdził że niema komputera do tego auta i nic więcej nie może zrobić.

pojechałem do kilku elektromechaników i każdy mówi coś innego a koszta rosną.

Na kompie o Błędów.
wymieniłem filtr paliwa regenerowałem turbinę podmieniłem zawór N75 ( tylko miałem od 130KM )
wymieniłem wszystkie przewody ciśnieniowe, wymieniłem gruszkę przy zaworze EGRu

sprawdziłem:
wtryski sprawdzone i są ok.
kąt wtrusku 53
N75 - 17 ohm
N18 - 17 ohm
N239 - 39 ohm
Sztanga przy turbinie pracuje jakieś 2 cm
Czujnik temperatury sprawny w 01 - 08 - 001 temperatura taka sama jak w 17 - 08 - 003 i na zegarach
Sprawdziłem przepływomierz w kanale 01 - 08 - 03
1- 903 obr/min 2- 280 mg/h 3- 420 mg/h 4- 79.69%
Sprawdziłem również kanał 01 - 08 - 011
i mam takie parametry na biegu jałowym
1- 903 obr/min 2- 1122 mbar 3- 989.40 mbar 4- 19.92%
1- 2247 obr/min 2- 1213.80 mbar 3- 1203.60 mbar 4- 49.41%
1- 3339 obr/min 2- 1825.80 mbar 3- 2407.20 mbar 4- 92.84%
w czasie jazdy na  3 biegu:
1- 2352 obr/min 2- 2142 mbar 3- 2570 mbar 4- 83.67 %
1- 3255 obr/min 2- 1285 mbar 3 2254.20 mbar 4- 94.43

w kanale 10 jest tak:
1- 425.00 mg/h 2- 979.20 mbar 3- 1203.60 mbar 4- 18.04% 

 01 08 013 na wolnych obrotach
1. 0,92mg/H
2. -1,36mg/H
3. -0,42mg/H
4. 0.89mg/H
01 04 013 na wolnych obrotach BS
1. 0,75mg/H
2. -1,65mg/H
3. -0,02mg/H
4. 0.92mg/H
01 08 013 na 3 biegu i pedał w podłodze
1. 1,55mg/H
2. -1,88mg/H
3. -1,13mg/H
4. 1,88mg/H

i jeszcze kanał 000 - na 3 biegu pedał w podłodze obroty ok 3000
1. 149
2. 162
3. 255
4. 100
5. 112
6. 200
7. 69
8. 151
9. 143
10. 142

proszę o pomoc w naprawie mojego samochodu bo już nie wiem co robić,
może coś źle sprawdzam lub czegoś jeszcze nie sprawdziłem

z góry dziękuję za jakiekolwiek porady co mam sprawdzić. 

Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #23 - Środa, 12.06.2013, 11:08:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: p10005
Leona 1.9 ASU 2001
Po raz 3 wklejasz dokładnie ten sam tekst i po raz 3 z błędnym oznaczeniem silnika - może jednak wysilisz się i w końcu napiszesz poprawne oznaczenie :?:

PS. Do oceny logów jest inny temat - http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=10404.0
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
pistolet Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 1.9

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 15.08.2013, 11:57:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, w pierwszych słowach powiem że przewertowałem wszystkie fora (łącznie z forum vw) i niestety nie znalazłem przyczyny mojego problemu. No ale od początku:

Mam Ibiza 6L 2002 1.9 130KM podkręcone do prawie 160KM mam to auto około roku, i od jakiegoś czasu około 2 miesięcy pojawił się dziwny problem mianowicie podczas jazdy wszystko jest OK nic nie szarpie wszystko chodzi jak w zegarku problem pojawia się gdy jadąc przykładowo na 3 biegu puszcze gaz (aby hamować biegami/silnikiem) zaczyna szarpać mi autem jakby sie dusił czy coś takiego i przyuważyłem że komputer zamiast pokazywać chwilowe spalanie 0 podczas szarpnięć pokazuje 0.2, 0.5 itp a jak zbije auto z biegu na luz jest ok. Nie zawsze tak się dzieje czasem jest ok 2 dni a potem znowu... VAG nie pokazuje żadnych błędów i to jest chyba największy problem... Ktoś ma jakieś pomysły bo już wysiadam...

od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź też co jest na tym forum. Poczytaj ten wątek od początku.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 16.08.2013, 12:07:49 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Szarpanie TDi
Skocz do: