+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201043 razy)
0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #135 - Czwartek, 19.04.2012, 13:32:07 - NIEPRZECZYTANA »

Tego czujnika nie kupuje sie po oznaczeniach, tylk owg ilosci pinow i koloru obudowy. Jesli miales ori to byl czarny na 4 piny. Mowisz w sklepie ze taki chcesz do ibizy asv i taki dostaniesz:):P
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
mattib4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba

« Odpowiedz #136 - Piątek, 25.05.2012, 16:32:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Silnik AFN po wymianie turba na używaną. Generalnie jak turbo leżało na stole geometria ładnie chodziła i gruszka też. Teraz jak już wszystko skręcone dzieję się coś takiego. Na poprzedniej turbinie miałem tryb awaryjny przy 2tys obrotów i koniec jazdy. Okazało się, że geometria stoi.

http://vaglog.rtnet.pl/mattib4_84260.html

Prośba o patrzenie na drugie logi bo na pierwszych auro zajechało mi drogę :)

Apropo gruszki itd. nie jestem w stanie ruszyć cięgna :(
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #137 - Piątek, 25.05.2012, 19:02:55 - NIEPRZECZYTANA »

turbo jest okej tylko późno wstaje musisz wyregulować sztangę.. tu masz mojego posta z innego forum

zielona śruba to właśnie 12stka, jest to kontra, odkręcasz ją troche na czuja bo za bardzo jej nie widać i raczej robisz to na macanego :) chyba że sie nagimnastykujesz to można ją zobaczyć, ale cięzko ją widzieć i jednocześnie pasować klucz :D, więc jak ją ujżysz to wymacaj i spokojnie dasz rade na macanego, na pomarańczowo zaznaczona śruba którą musisz przekręcić aby zmniejszyć skok (z tego co pamiętam to kręcisz przeciwnie do wskazówek zegara).
Jak odkręcisz kontre i zaczniesz kręcić tą śrubą od gruchy to powinno iśc w góre do odkreconej kontry, w zaleznosci jak wysoko odkrecisz kontre o tyle póxniej pojedziesz gruszką do góry, po ustawienie obowiązkowo dokręcenie kontry
Zapisane
mattib4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba

« Odpowiedz #138 - Piątek, 25.05.2012, 21:01:52 - NIEPRZECZYTANA »

Ok to jutro postaram się ogarnąć. A co wy na to, że nie mogę ruszyć tą sztangą gór, dól? Dopowiem jeszcze, że przebieg 355tys km. Czyli zaworek N75 odpada?? A i gdzie ten link do posta bo nie widzę??
« Ostatnia zmiana: Piątek, 25.05.2012, 21:13:11 wysłane przez mattib4 » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #139 - Piątek, 25.05.2012, 22:06:20 - NIEPRZECZYTANA »

wrzuciłem posta też tutaj żeby było na przyszłość...
że nie możesz ruszyć :D hmmm masz za mało pary... zrób test vagiem czy się sztanga porusza, jak to sie robi poszukaj na forum bo jest... tylko nie przesadzaj z tym kręceniem, w twoim przypadku 720st. maks 1080st.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 25.05.2012, 22:07:38 wysłane przez kacperix » Zapisane
mattib4 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba

« Odpowiedz #140 - Piątek, 25.05.2012, 22:13:24 - NIEPRZECZYTANA »

Super dzięki za odpowiedź. Jutro jeszcze przeczyszczę n75 na wszelki wypadek :) Muszę jeszcze tylko zaślepić EGR i będzie wszystko :)
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #141 - Sobota, 26.05.2012, 23:18:51 - NIEPRZECZYTANA »

kolego  uzupelnij profil wedle  regulki ja mam duzo wiekszy  przebieg w maluszku  a na kreske niechcialbys stanac  ,takze  niewazne ile  klekot  ma najechane wazne   zeby  wszystko bylo ok a   bedzie zdrowy  :pub:
Zapisane
Perez2210 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 2002 6k FL 1.9 TDI ASV 110 KM SPORT

« Odpowiedz #142 - Niedziela, 29.07.2012, 15:36:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, proszę o analizę logów:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/serunio_92836.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/serunio_92837.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/serunio_92838.html
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #143 - Piątek, 23.11.2012, 21:13:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Od pewnego czasu borykam się z problemem notlauf`a... Na niższych biegach autko jeździ pięknie, na 4 i 5 odcina w okolicach 3000 rpm. Próbowałem "odmulić" silnik przeciągając go na wyższych obrotach i myślałem, że pomogło ale sytuacja wróciła  >:(
Postanowiłem coś z tym w końcu zrobić i oczywiście bez Vag`a ani rusz. Logi dynamiczne postaram się zrobić w najbliższym czasie, natomiast wrzucam logi statyczne do oceny.
Ps. Nie miałem pomysłu/wiedzy jak wykonać dla bloku 011 dlatego postanowiłem w pewnej chwili podkręcić trochę obroty  :P

Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105649.html

Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105650.html

Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105651.html

Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105652.html

Prośba z mojej strony o ocenę/uwagi  :-\
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #144 - Sobota, 24.11.2012, 11:21:15 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli na statycznie tak przxeładowuje to zamien miejscami zaworek od EGR i turbiny, jak nie pomoze to jescze grycha do sprawdzenia a potem to turbo na stół i czyszczenie.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #145 - Sobota, 24.11.2012, 12:38:58 - NIEPRZECZYTANA »

Dziękuję za odpowiedz.
Zaworek N75 zostal wyczyszczony w pierwszej kolejności, przed wykonaniem logów. Zastanawiam sie teraz czy nie powinien byc sklejony szczelnie. Ja polaczylem ponownie ta metalowa blaszka dookola :- \ Podmienie tak jak piszesz i sprawdze z drugim od EGR'a.
Jutro postaram się zrobić dodatkowo logi dynamiczne.  
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #146 - Sobota, 24.11.2012, 14:11:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Zastanawiam sie teraz czy nie powinien byc sklejony szczelnie.
N75 musi byc szczelny. Wężyki calłe?
Cytat: widget
Jutro postaram się zrobić dodatkowo logi dynamiczne.
na statycznych wiele nie wypatrzymy.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #147 - Sobota, 24.11.2012, 15:09:57 - NIEPRZECZYTANA »

Po czyszczeniu N75 kilka razy mi nie odcielo ("po przegonieniu" auta na wysokich obrotach). Prędkości byly jak dawniej - powyżej 120 na godzinę. Niestety sytuacja z Notlauf'em powrocila, wiec tak jak piszesz może to być kwestia szczelnosci. Ten metalowy oring nie jest zapewne w stanie, po rozebraniu, ponownie uszczelnic polaczenia zaworka tak jak to fabryka wykonala  :-\ Nie mam teraz dostepu do swojego auta ale zamieniliśmy u wujka w A3 zaworki miejscami i autko niezle zakopcilo przy odpaleniu i przegazowaniu (czyzby nagar z turbiny polecial, a wczesniejszy zaworek byl nieszczelny? sytuacja identyczna jak u mnie, tzn. lapie standardowy tryb awaryjny oraz zaworek byl czyszczony, bez klejenia obudowy).

Ps. logi dynamiczne wykonać na starym zaworku, czy zamienić na ten z EGR? które grupy wykonać, żeby rozwiac wszelkie wątpliwości?
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #148 - Sobota, 24.11.2012, 15:21:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Ps. logi dynamiczne wykonać na starym zaworku, czy zamienić na ten z EGR? które grupy wykonać, żeby rozwiac wszelkie wątpliwości?
Jak masz czas to zrób na obu, bedzie porównanie (przynajmniej11). Jak dla mnie to log 3, 8, 11, jest wtedy też obraz przepływki. Do przeładowania głownie 11 ważna będzie. Jak mnie nie wygonią w delegacje to coś skrobne. Zrób jeszcze statyczny w basic settings 11 (jak się nie mylę) i popatrz jak się rusza siłownik sztangi - powinien wysuwac sie o niecałe 15mm jak dobrze pamietam (u mnie chyba było 11).
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #149 - Sobota, 24.11.2012, 15:37:07 - NIEPRZECZYTANA »

Z tą obserwacja sztangi może być problem, bo grucha jest schowana za blokiem z tylu ale postaram się sprawdzić.

Odnosnie bloku 011 w BS, to wystarczy uruchomić logi na 50s, czy operowac pedalem gazu?

Jeszcze raz dzieki wielkie za zainteresowanie tematem i pomoc  :pub:
Zapisane

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: