+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201070 razy)
0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #45 - Piątek, 16.07.2010, 09:50:27 - NIEPRZECZYTANA »

przeciez widac w logach ze gaz nie wcisniety do konca...

zrob jeszcze raz logi tak jak pisze kacpeirx, tylko 3 8 i 11 grupe, kazda osobno.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 16.07.2010, 09:51:45 wysłane przez Kozak » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #46 - Piątek, 16.07.2010, 09:52:15 - NIEPRZECZYTANA »

toteż wyjaśniłem koledze co ma zrobić nastepny razem   8)
Cytuj
1500 obrotów ---> Log ---> Start ---> gaz w podłoge.. ciągniesz do ~4600 ---> done/zakoncz ---> odpuszczasz gaz
 
Zapisane
p14c3k Mężczyzna
Adam
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śląsk Cieszyński
Samochód: Cordoba Vario SPORT - 1.9 TDI (ASV) - 2001

« Odpowiedz #47 - Niedziela, 25.07.2010, 19:09:11 - NIEPRZECZYTANA »

Prosze o ocene logów jeżeli się do czegoś nadają, zrobilem troche nie te kanały, ale może coś z tego wyniknie, rozumiem ze mam zrobic 3, 8, 11, najlepiej kazdy z osobna.

http://vaglog.rtnet.pl/p14c3k_18395.html
Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #48 - Niedziela, 25.07.2010, 20:56:16 - NIEPRZECZYTANA »

Tak, 3,8,11 kazdy z osobna. Przeplywka raczej ok, zrob jeszcze logi turbiny.
Zapisane
kervan Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Czarna Woda
Samochód: Toledo Signo '03 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #49 - Sobota, 31.07.2010, 14:11:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Poproszę o ocenę logów.
Silnik 1,9 TDI ASV

Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #50 - Sobota, 31.07.2010, 21:08:03 - NIEPRZECZYTANA »

Przyjrzałbym się przepływce. Ja jednak wbrew większości wolę taki zestaw logów w jednym. Wtedy widzę jak wskazanie przepływki wpływa na ciśnienie i dawkę.
Zapisane

kervan Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Czarna Woda
Samochód: Toledo Signo '03 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #51 - Niedziela, 01.08.2010, 06:35:58 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy dobrze wyszły
Tutaj są logi łączne:
Log (0 - 003,008,011)
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #52 - Niedziela, 01.08.2010, 08:54:09 - NIEPRZECZYTANA »

Jest cięta dawka paliwa z przepływki. Z logów widać, że nie jest zaślepiony EGR. Albo on nie trzyma, albo przepływka słabo mierzy.
A jakie objawy w aucie?
Zapisane

kervan Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Czarna Woda
Samochód: Toledo Signo '03 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #53 - Niedziela, 01.08.2010, 15:55:58 - NIEPRZECZYTANA »

na VAGu brak błędów. samochód troszeczkę stracił werwy przy nabieraniu prędkości.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #54 - Niedziela, 01.08.2010, 19:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

No to typowe objawy. Obcięta dawka paliwa i wolno rozpędza się turbo. Najprościej podmienić przepływkę, najlepiej zaślepić EGRa. Wtedy można szukac dalej.
Zapisane

dawbog Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: trójmiasto
Samochód: Seat Ibiza II FL 1.9tdi 110km

« Odpowiedz #55 - Piątek, 13.08.2010, 10:25:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam specjalistów od logów, jestem nowym użytkownikiem Ibizy.
Bardzo bym prosiło ocenę, czy należy zwrócić na coś uwagę?

http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19715.html - dynamiczny

http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19716.html - statyczny grupa 000
http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19717.html - statyczny grupa 003
http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19718.html - statyczny grupa 004
http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19720.html - statyczny grupa 011

oraz
    
1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Przypuszczam, że chodzi o temperaturę cieczy chłodzącej?

Z góry dziękuję za ocenę i za pomoc.

PS:
dołączam jeszcze jeden log:
http://vaglog.rtnet.pl/dawbog_19727.html
« Ostatnia zmiana: Piątek, 13.08.2010, 15:31:19 wysłane przez dawbog » Zapisane

dawbog
mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #56 - Poniedziałek, 30.08.2010, 15:32:54 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie byłem dziś na badaniu kompresji sprężania w serwisie wolksvagena dali mi taki wydruk (link) i powiedzieli że kompresja jest dobra, co wy o tym myślicie??
http://www.wgraj.org/img.php?mode=full&file=21161
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #57 - Poniedziałek, 30.08.2010, 19:26:28 - NIEPRZECZYTANA »

To co powiedział serwis. Przede wszystkim jest prawie taka sama na wszystkich.
Zapisane

mirek1993 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Seat Ibiza 1,9 TDI ASV 2000r.

« Odpowiedz #58 - Poniedziałek, 30.08.2010, 21:01:10 - NIEPRZECZYTANA »

Dzieki pozdrawiam:)
Zapisane
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #59 - Wtorek, 31.08.2010, 21:55:28 - NIEPRZECZYTANA »

dawbog logów ie robi się na zimnym silniku jak to masz w dynamicznym. A dwa pedał gazu cały czas w podłodze co też nie zostało zachowane.
Kąt poczatku wtrysku do ustawienia bo tak nie może być
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: