+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Bociany w aucie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Bociany w aucie  (Przeczytany 3436 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Najlepszy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza; 2004; 1,4 16v

« Czwartek, 20.02.2020, 04:00:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, jak w temacie, mam silnik 1.4 16v 2004r + LPG staga najnowsza wersję posiadam go juz półtorej roku. A w silniku slychac klekot diesla.. jak temu zaradzić? Zawory sama regulacja pomoże? Czy jesli oleje to to czy cos mi sie stanie gorszego z autem? Boje sie ze w koncu cos sie zepsuje i nie bedzie sie oplacalo robic go... a auto jest fajne i chcialbym aby mi posłużyło jeszcze długo...  :-[
Pozdrawiam :angel:
Zapisane
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 20.02.2020, 17:09:54 - NIEPRZECZYTANA »

W tym silniku się nie reguluje zaworów.
Luz zaworowy reguluje się automatycznie poprzez kasatory luzów zaworowych tzw. szklanki.
Jeśli klekocze ci jak dizel to pewnie te szklanki masz uszkodzone i wtedy luz niedokładnie jest kasowany.
Mam w fabii dokładnie ten sam silnik i taki klekot dizla występuje w nim tylko i wyłącznie jak jest zimny olej.
Po rozgrzaniu tego klekotu już nie ma.
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
Najlepszy Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza; 2004; 1,4 16v

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 20.02.2020, 21:09:49 - NIEPRZECZYTANA »

A czy po wymianie tych szklanek wszystko wróci do normy? U mnie klekot jest i na ciepłym i na zimnym
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #3 - Piątek, 21.02.2020, 05:40:54 - NIEPRZECZYTANA »

I to co się zaoszczędziło na LPG pójdzie w szklanki  :-X  :P
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
havran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Swarzędz - Kruszewnia
Samochód: VW Passat B5 FL 1.8T AWT, 2001

« Odpowiedz #4 - Piątek, 21.02.2020, 19:47:35 - NIEPRZECZYTANA »

A czy po wymianie tych szklanek wszystko wróci do normy? U mnie klekot jest i na ciepłym i na zimnym
Na kolejne 60 tys pewnie wystarczy. Ja tego nie robię, bo jest tylko na zimnym.
Gdyby było też na ciepłym to zacząłbym się martwić.
Przy wymianie szklanek warto również wymienić rozrząd, bo pasek trzeba zdjąć, żeby zdjąć wałek rozrządu.
Zapisane

... a po dodaniu gazu zmysłowy pomruk zamienia się w rasowy ryk!!!
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Bociany w aucie
Skocz do: