Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zegary oszalały, kontrolka od oleju miga, coś śmierdzi  (Przeczytany 26869 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
machina
Gość



« Odpowiedz #30 - Sobota, 29.01.2011, 08:24:05 - NIEPRZECZYTANA »

I jak kolego są efekty?
Zapisane
Carasta Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Seat IBIZA 1.9D 96r

« Odpowiedz #31 - Niedziela, 30.01.2011, 02:45:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jeszcze nie robiłem, brak czasu :D
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #32 - Niedziela, 30.01.2011, 06:50:56 - NIEPRZECZYTANA »

Ja Was pogodze.Niestety nie ma wiekszej głupoty jak podpinanie urządzeń podłączonych do sieci energetycznej 230V, do inatalacji samochodu.
w sieci energetycznej wystepuja przepięcia, a prostownik moze je przepuścić
do inatalacji auta. Mogło nastąpić przepicie w którymś z elementów elektronicznych.
Licznik moze być połaczony z komputerem i imobilaizerem.
Mogła sie wysypać pamięć.
Zasilanie w aucie powinno bezwzględnie nie przekraczać 14,4 Volta. :!:
Nie wolno odłączać akumulatora przy pracującym silniku. :!:
Nie wolno podłaczać urzadzeń zasilanych z 230V do instalacji auta. :!:
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Carasta Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Seat IBIZA 1.9D 96r

« Odpowiedz #33 - Niedziela, 30.01.2011, 18:38:03 - NIEPRZECZYTANA »

Już teraz za późno...na drugi raz będę wiedział.
Komputera nie mam, immobilaizera również.

Napisano: Niedziela, 30.01.2011, 15:44:44


Po odpięciu akumulatora bez zmian...
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #34 - Czwartek, 03.02.2011, 08:50:24 - NIEPRZECZYTANA »

wracam do początku tematu. Włączyłeś silnik bez odpięcia prostownika? Czy zastanawiałeś się czy sprawdziłeś prostownik po tym włączeniu? Chyba już po nim. Pobór prądu przez rozrusznik jest o wiele za duży aby mógł przeżyć. Mogłeś w ten sposób popalić w nim diody prostownicze, może instalacja w aucie dostała wtedy strzał napięcia zmiennego i pudełko od zabezpieczenia przed kradzieżą ( masz IMO? )poszło. Stąd całe zamieszanie z kontrolkami.
Zapisane

stan
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Czwartek, 03.02.2011, 11:46:38 - NIEPRZECZYTANA »

Prostownik ma bezpiecznik ktory chroni przed spaleniem go.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Carasta Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rzeszów
Samochód: Seat IBIZA 1.9D 96r

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 07.02.2011, 13:52:37 - NIEPRZECZYTANA »

Juz pisałem wyżej nie mam IMO.

Napisano: Piątek, 04.02.2011, 14:44:20


Po przygazowaniu do ok 5000 obr(mówie tak na oko bo obrotomierz nie działa) kontrolka od oleju przestaje migać, a obrotomierz pokazuje ok 200 obr :|
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #37 - Piątek, 11.02.2011, 08:44:11 - NIEPRZECZYTANA »

wracamy to tematy braku masy. Pisałeś że sprawdziłeś połączenie masy przy AKU. Spróbuj jeszcze osobnym kabelkiem podać masę z karoserii bezpośrednio na płytę licznika w miejsce gdzie powinna przychodzić. Tylko się nie pomyl. Jak to nie pomoże to posprawdzaj ewentualnie diody w na płycie licznika, jeśli takie są. Może któraś walnęła.
Zapisane

stan
hudy85 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: opolskie
Samochód: SEAT IBIZA 1.9 ASV 2000r

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 14.02.2011, 14:44:25 - NIEPRZECZYTANA »

Mialem pdobnie ,tyle ze u mnie dopiero przy probie odpalenia wariowalo ,kontrolki ,swiece ,wsystko pstrykalo i migalo ,ojazalo sie ,ze aku byl rozje***ny (jakies zwarcie wewnatrz) ,mimo ze wygladal ok ,po wymianie wrocilo do normy.

Napisano: Poniedziałek, 14.02.2011, 14:41:39


Ps dodam ,ze tez mialem to zima .
Sprobuj podpiac inny ,moze masz to samo
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Licznki i lampki kontrolne» Zegary oszalały, kontrolka od oleju miga, coś śmierdzi
Skocz do: