+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» 230V w aucie? Przetwornica?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 230V w aucie? Przetwornica?  (Przeczytany 61027 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 04.06.2009, 19:29:07 - NIEPRZECZYTANA »

Raby jak przetestujesz daj info
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Winchester Mężczyzna
Odgrzybianie klimatyzacji samochodowej - ozonowanie, ultradźwięki
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dobroń / Łódź
Samochód: Chwilowo Opel Corsa 1.2 16V 75KM

« Odpowiedz #31 - Czwartek, 04.06.2009, 19:36:00 - NIEPRZECZYTANA »

Ja kupilem poltora miesiaca temu na allegro 400W (http://allegro.pl/item611890976_przetwornica_12v_na_230v_400w_sklep_lodz.html) i jestem z niej bardzo zadowolony. Laptop zuzywa 90W, wiec moge podlaczyc jeszcze jednego lapka, ladowarki do telefonow itd. BTW fajnie jest lutowac kabelki w samochodzie bez koniecznosci ciagniecia kabla z garazu :).
Takze jak ktos chce do lapka przetwornice, to wystarczy mu 150W.
Zapisane

!!! Ozonowanie klimatyzacji Łódź !!! Dla klubowiczow znizki!!!
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #32 - Piątek, 05.06.2009, 07:03:51 - NIEPRZECZYTANA »

Winchester, uważałbym z tymi Watami, facet podaje  400W, na pudełku masz napisane 400Watt
- znany chwyt ze wzmacniaczy audio - nakleja 300Watt a głośniczki 1W  :o

Nie chcę przesądzać, może faktycznie ma 400W, no ale na maxa bym jej nie obciążał.
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Piątek, 05.06.2009, 18:34:04 - NIEPRZECZYTANA »

Raby jak przetestujesz daj info
niby dziala ok, na PS2 na niej gralem bez problemu, lutownica tez smiga ale laptop jakos dziwnie reaguje...
dioda na zasilaczu migala i nie ladowalo baterii - bedzie trzeba to poobserwowac :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #34 - Piątek, 05.06.2009, 18:43:11 - NIEPRZECZYTANA »

Bo zapewnie ta przetwornica daje napięcie o przebiegu prostokątnym a nie sinusoidalnym.
Tak jest np; z kasami fiskalnymi i niektórymi centralami telefonicznymi ze na UPSe z wyjsciem 230V ale prostokąt nie pójdą .... 8)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 05.06.2009, 18:52:23 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Piątek, 05.06.2009, 18:46:56 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Bo zapewnie ta przetwornica daje napiecie o przebiegu prostokatnym a nie sinusoidalnym.
jak wszystkie zapewne...
ale dziwne ze na poczatku sie ladowalo a pozniej przestalo
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #36 - Piątek, 05.06.2009, 19:35:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
na poczatku sie ladowalo a pozniej przestalo

Ja dziś rozmawiałem z moim kumplem z pracy własnie o tych przetwornicach - tak przy okazji jak odpisywałem Winchesterowi, kumpel mówił że jego znajomy zepsuł lapka... :( z tymże on miał nie 12/220 i potem zasilacz laptopa, ale coś ala  12V / 19V do lapka... więc go skopcił niestety. Wlasnie jak pisałem o tych wattach to sobie mpomyślałem, że faktycznie te tanie muszą mieć prostokąt.... i wtedy kicha... - lutownicy nie zaszkodzi... ale jakiejś drogiej elektroniki bym nie podłaczał
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #37 - Sobota, 06.06.2009, 11:12:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: Tracer
Bo zapewnie ta przetwornica daje napiecie o przebiegu prostokatnym a nie sinusoidalnym.
jak wszystkie zapewne...
Niektóre mają coś przybliżone do sinusoidy. UPSy też takie się trafiają. U mnie pompka CO chodzi kilka lat z UPSa i działa. Pierwsze próby na zwykłum UPSie powodowały silne buczenie pompki więc nie ryzykowałem. Do tego spalił się trafo w termometrze, więc z lutownicą na dłuższą metę też bym nie ryzykował na przetwornicy z prostokątem. Podobnie lapek na tym UPSie działa bez problemu. A w końcu USPs też zawiera taką przetwornicę. Proponuję szukać coś z przybliżoną sinusoidą na wyjściu. Idealnej jak w gniazdku napewno nie kupicie.
Zapisane

Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» 230V w aucie? Przetwornica?
Skocz do: