Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
cisnienie oleju
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
2
[
3
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: cisnienie oleju (Przeczytany 22936 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #30 -
Środa, 21.01.2009, 12:49:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
To ja radze przestac jeździć narazie tym autem, sprawdzić pompę olejową. Może to czujnik temperatury oleju nawala po rozgrzaniu? Ale znów skoro słychas stukanie w silniku, to pewnie będzie remoncik niedługo:)
Polecam się z częściami już
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Leemarvin
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #31 -
Środa, 21.01.2009, 13:52:29 -
NIEPRZECZYTANA
»
Znaczy czujnik ciśnienia, nie temperatury, coś dziś jestem chyba niewyspany
Zapisane
Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #32 -
Środa, 21.01.2009, 16:08:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Leemarvin
Może to czujnik temperatury oleju nawala po rozgrzaniu?
(ciśnienia) - chyba jednak pośpij. A może taki dzień? W pracy też dziś niektórzy niekontaktowali. I to nie był "syndrom dnia wczorajszego"
Podawał ciśnienie, więc musiało być mierzone:
Cytat: denis
Na zimnym silniku po zapaleniu auta ciśnienie jest w normie 2bar, po rozgrzaniu auta ciśnienie spada do 0.5bar
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #33 -
Czwartek, 22.01.2009, 16:43:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Obym był złym prorokiem ale z opisu ewidentnie wynika, że remont zbliża się wielkimi krokami
Podjedź jeszcze do jakiegoś mechaniora (auto się nie rozpadnie - co najwyżej zużyjesz elementy, które i tak pójdą do wymiany + np oleju ubędzie/przybędzie) i niech zbada jeszcze inne parametry, które mogłyby sugerować remont (chociażby stopień sprężania na cylindrach)
Zauważyłeś zmianę poziomu oleju i płynu chłodniczego??
Dymi Ci auto??
Stukają szklanki po odpaleniu?? Jeśli tak to jak długo??
Nie jestem mechanikiem, więc nic konkretnego nie poradzę ale z mostu też nie ma co skakać bo remoncik można zrobić do 500pln a nie jak by niektórzy krzyczeli 1000-2000
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 23.01.2009, 19:37:20 wysłane przez abdul
»
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
vicotel
Użytkownik
Offline
Skąd: Wałbrzych
Samochód: Seat Ibiza 2003 1,9 TDI
WWW
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #34 -
Piątek, 06.03.2009, 18:41:02 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy można na vagu sprawdzić ciśnienie i temperaturę oleju ?
Zapisane
poandy
Gość
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #35 -
Sobota, 06.06.2009, 14:22:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
Silnik jak w opisie,przebieg 160 000 km.Ten model max.V 187 km/h ja na gazie 175
Jechałem na max.prędkości (powyżej 1h non stop pedał w podłodze-wcześniej tylko przy wyprzedzaniu jeździłem przy maksie )po autostradzie i wszystko ok,ale w momencie
zjazdu(mniejsza prędkośc)włącza się i piszczy sygnalizacja ciśnienia oleju(za 1 razem oczywiście się zatrzymałem),temp.silnika w porządku,żadnych wycieków.Silnik nie łyka oleju(mobil 1 mineral).Za drugim razem jechałem dalej i po około minucie sygnalizacje ciśnienia się wyłączyła.
Nadmienię ,że gdy nie przekraczam 130 nic się nie dzieje.
1.Czy wyższa temp.spalanie gazu powoduje nadmierne "przegrzewanie"oleju i spadek ciśnienia?
2.Może inny olej,np.półsyntetyk(z Niemiec przyjechał na mineralu i nie zmieniałem)
3.Pada silnik?
Poza tym silnik jak zegarek!Przy normalnej eksploatacji wszystko gra.
od KYS: Używaj opcji szukaj! Scaliłem z istniejącym wątkiem.
Napisano: Czwartek, 04.06.2009, 12:31:17
Kys i chyba dlatego ,że scaliłeś post umiera?Ale dzięki.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #36 -
Sobota, 06.06.2009, 19:14:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: poandy
Kys i chyba dlatego ,że scaliłeś post umiera?
Chyba nie. Poczytaj. Albo silnik kaput, albo pomiar ciśnienia fehler.
Zapisane
poandy
Gość
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #37 -
Wtorek, 09.06.2009, 18:42:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ok !
Czy jest jakaś metoda(miernik,vag)sprawdzenia czujnika ciśnienia lub też
pomiaru ciśnienia czy tylko manometr?
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #38 -
Wtorek, 09.06.2009, 19:20:01 -
NIEPRZECZYTANA
»
Manometr. A czujnik to chyba tylko pod jakieś wzorcowe ciśnienie podpiąć. Zazwyczaj jak ciśnienie jest OK, a czujnik pokazuje co innego to nikt go nie sprawdza tylko wymienia.
Zapisane
poandy
Gość
Odp: cisnienie oleju
«
Odpowiedz #39 -
Wtorek, 09.06.2009, 20:14:21 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dzięki!
A to znalazłem w instrukcji od golfa4
Edit by aboz: Zdjęcia wrzucamy zgodnie z instrukcją.
«
Ostatnia zmiana: Wtorek, 09.06.2009, 20:17:01 wysłane przez aboz
»
Zapisane
Zaycev)
Świeżak
Offline
Samochód: Ibiza 1.2 12v 2003r
Potrzebna pomoc.
«
Odpowiedz #40 -
Środa, 18.11.2015, 14:45:33 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam serdecznie. Jestem tutaj nowy i nie wiem czy w dobrym dziale piszę temat, jeśli nie to przepraszam.
Posiadam Ibizę z 2003 silnik 1.2 12v. Przejechane ~155tys. km. Parę dni temu wracałem z krótszej podróży ( przejechałem ok 40km) i zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju. 3 razy zapiszczał chwilę pulsował i zgasło. I po 2min znów to samo. Z początku myślałem, że jakimś cudem skończył się olej, ale na miarce było minimalnie pod połowę(bliżej min). Z miejsca dałem go do znajomego, który na początek stwierdził, że prawdopodobnie stukają zawory i jest to przyczyna ciśnienia oleju. Wkręciliśmy zegar i na zimnym silniku miał 0.5 bara, później spadł do 0.1. Przy nadawaniu mu obrotów ciśnienie wzrastało praktycznie pod optymalne. Poinformował mnie, że prawdopodobnie jest to wina pompy oleju, ale może być też wina popychaczy. Zalecił od rozpoczęcia wymiany dwóch rzeczy: olej i filtr, a później zabranie się za sprawdzenie pompy. Chciałbym prosić opinię użytkowników co powinienem zrobić, czy faktycznie zacząć od wymiany oleju, czy dać go z miejsca do warsztatu by rozbierali pod kątem pompy? A może wina leży gdzieś indziej? Proszę o pomoc!
od KYS: Zapoznaj się z regulaminem forum. Poczytaj forum i wątek z którym scaliłem.
«
Ostatnia zmiana: Środa, 18.11.2015, 15:01:20 wysłane przez KYS
»
Zapisane
Strony:
1
2
[
3
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
cisnienie oleju
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...