+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Abgass Werkstatt
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Abgass Werkstatt  (Przeczytany 4634 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Wtorek, 13.09.2011, 15:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

Pojawił mi się wczoraj na FISie komunikat "Abgass Werkstatt" i żółta kontrolka (Fault in the emission control system - kontrolka spali). Po podpięciu pod kompa pokazało mi, że jest coś z przepustnicą - nierówna praca. Po skasowaniu pojawił się znowu. Po przykręceniu czujnika w dolocie powietrza (nie wiem czy ma związek) zgasło aż do wyłączenia znowu silnika.
Powiedzcie mi czy wiecie jak to ugryźć? Ew. macie kogoś kto by coś takiego ogarnął w Krakowie? Bo chwilowo tam jestem i boję się trochę jeździć. Dzięki z góry.
Silnik to 2.0 TDI BKD
Dodam jeszcze, że silnik na ucho pracuje prawidłowo, nie szarpie...może mu trochę mocy brakuje, ale może mi się wydaje...
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 13.09.2011, 16:09:03 wysłane przez pampi » Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #1 - Środa, 14.09.2011, 14:51:15 - NIEPRZECZYTANA »

Podobno serwis dynamica jest bardzo rzetelny.
Zapisane
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #2 - Środa, 14.09.2011, 17:09:29 - NIEPRZECZYTANA »

a może chodzi o klapę dogaszającą
Zapisane
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #3 - Środa, 14.09.2011, 17:21:02 - NIEPRZECZYTANA »

mbm, prawdopodobnie. nie wiem czy wymieniać czy da sie regenerować. Można jeździć z odłączoną ale ten alarm mnie denerwuje. A może macie jakiś inny pomysł.
Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #4 - Środa, 14.09.2011, 17:43:14 - NIEPRZECZYTANA »

kup drugą używaną a co dalej to tu:   http://tnij.org/klappa
Zapisane
pampi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: ZK PO KR
Samochód: Seat Altea AZV+++

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 13.10.2011, 22:03:17 - NIEPRZECZYTANA »

mbm,  to znam już ;D


Napisano: Środa, 14.09.2011, 18:45:05


Rozwijam dalej temat, bo u mnie nic nie drgnęło...
Błąd jaki się pojawia Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction.
Czy jeśli po prostu odłącze klapę od zasilania to coś się będzie złego działo z silnikiem? Słyszałem, że nie, więc odłączyłem - ale czy w związku z tym można jakoś zaprogramować sterownik aby ignorował błąd z klapy gaszącej?
Czy można zamiast EGR i klapy wstawić rurkę ?
Aha...błąd da się wykasować i jeździć, ale jak odpale ponownie auto to znowu się zapala.
Zapisane

Seat Altea TDI+++ Black&Blue
mbm Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szwecja
Samochód: T5 caravella / honda ufo ctdi+

« Odpowiedz #6 - Piątek, 14.10.2011, 17:55:48 - NIEPRZECZYTANA »

Gdy miałem ten sam problem, umówiłem się z tunerem  :)  do tego co wszyscy jeżdżą  ;D  no prawie  :nonono:   na wyłączenie tego ustrojstwa :eye: Gdy już byłem umówiony na robotę, rura również, zapytałem się: jakie koszta usługi? Usłyszałem zaporową cenę i podziękowałem, ale na koniec powiedział ".... i gdy silnik wejdzie na niekontrolowane wysokie obroty, to ta klapa, gdy jest sprawna zamyka dopływ powietrza do silnika i .... :-\ "
Kup używkę, rozbierz, zrób tjuning klapy następnie, nasmaruj wszystkie trybiki i będziesz zadowolony. A temat z rurą był już gdzieś przerabiany, ale nie tym forum  :'( .   
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Abgass Werkstatt
Skocz do: