+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym  (Przeczytany 13414 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
indi
Gość



« Poniedziałek, 08.01.2007, 01:22:43 - NIEPRZECZYTANA »

witam!od kupna mam same problemy z autem a ostatnio to juz zaczyna mnie mocno denerwowac:(a tak mnie cieszyl, mimo porblemow. Wiec na komputerze wytskakiwal blad "za mala ilosc powietrza na przeplywomierzu" czy jakos tak.przeplywka wymieniona. objaw duszenia sie , tj wchodzi turbo ale nie wchodzi tak zarzezi jakby zamachnelo sie i nie szloa dalej rowno.auto kolysze sie tak jakby.do tego widze z tylu w tym momencie chmure:( auto jak przycisne z zniskich obrotow to idzie rowno i objwa nie wystepuje jednak jak tak na pol pedala lub cos kolo tego to tak "rzezi"...
Prosze o pomoc bo jestem niemal pewien ze na kompie wyskoczy znowu za malo powietrza na przeplywce:( Zgory dzieki za pomoc
Zapisane
skyman1
Gość



« Odpowiedz #1 - Czwartek, 22.03.2007, 17:21:13 - NIEPRZECZYTANA »

Zobacz czy kierownice spalin na turbinie dzialaja(tj. czy ciegno da sie palcem popchnac w dol)a pozniej czy zawor regulacji cisnienia doladowania jest sprawny.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 22.03.2007, 17:30:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "skyman1"
Zobacz czy kierownice spalin na turbinie dzialaja(tj. czy ciegno da sie palcem popchnac w dol)a pozniej czy zawor regulacji cisnienia doladowania jest sprawny.


dokladnie tez bym to sprawdzil :)
z opisanych objawow tez podejrzewalbym ze cos nie tak z turbo
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 22.03.2007, 18:51:36 - NIEPRZECZYTANA »

Sonde Lambda też przy okazji zbadaj
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 22.03.2007, 21:08:10 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm... chyba już było kiedyś i o ile się nie mylę, w dieslu nie ma sondy lambda..  :niewiem:
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 22.03.2007, 21:25:35 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "heartless"
Hmm... chyba już było kiedyś i o ile się nie mylę, w dieslu nie ma sondy lambda..  :niewiem:

Nie ma...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 22.03.2007, 22:06:37 - NIEPRZECZYTANA »

:szpieg:  :los:  :roll:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
skyman1
Gość



« Odpowiedz #7 - Czwartek, 22.03.2007, 22:33:07 - NIEPRZECZYTANA »

Wiecej informacji uzyskasz pod tym adreskiem w dziale tdi warto poswiecic troche czasu i poczytac to pomaga (nie pisze sie o sondach lambda w tdi) polecam i zycze duzo zabawy przy zdobywaniu wiadomosci.          www.diagtronik.pl
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 22.03.2007, 22:35:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "skyman1"
Wiecej informacji uzyskasz pod tym adreskiem w dziale tdi warto poswiecic troche czasu i poczytac to pomaga (nie pisze sie o sondach lambda w tdi) polecam i zycze duzo zabawy przy zdobywaniu wiadomosci.          www.diagtronik.pl


Jak już dajesz linka to nie musisz przy okazji stwierdzać, że na forum niczego nie można się dowiedzieć... a co do zaznaczonego textu to niektórzy może nie mieli nigdy diesla... i mieć nie będą  :mrgreen:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
skyman1
Gość



« Odpowiedz #9 - Piątek, 23.03.2007, 08:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

A moze Ty kolego zaznaczysz gdzie ja napisalem ze na forum nie mozna sie nic dowiedziec to po pierwsze a po drugie to zawsze najpierw czytam opis tematu i do jakiego auta sie to odnosi (to do Ciebie)a link jest po to zeby tym ktorzy chca wiecej wiedzec pomoc i wskazac gdzie najszybciej takowa wiedze mozna uzyskac. to tyle kolego Abdul  zycze milego dnia i wiele zabawy na tym forum bo jest to naprawde doskonaly pomysl.
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #10 - Piątek, 23.03.2007, 09:29:15 - NIEPRZECZYTANA »

Post przed Tobą przyjąłem już to do wiadomości, że dałem plamy także jeżeli znowu to podkreślasz to albo szydzisz z użytkowników - w tym przypadku ze mnie - (regulamin/ban) albo ogólnie stwierdzasz, że tu się głupoty pisze wiec lepiej poczytać gdzie indziej - podajesz linka.

Likn oczywiście pomocny ale komentarz go poprzedzający bynajmniej
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
skyman1
Gość



« Odpowiedz #11 - Piątek, 23.03.2007, 09:59:00 - NIEPRZECZYTANA »

Widze ze Ty nie przyjmujesz do wiadomosci niczego co nie odpowiada Tobie jako OSOBIE nic na to nie poradze ja chcialem pomoc osobie zainteresowanej i absolutnie nie stwierdzam ze pisze sie tu glupoty nie wkladaj mi w usta nie moich wypowiedzi(byc moze Ty tak sadzisz ja wrecz przeciwnie )pozatym podanie linka ma na celu poszerzenie horyzontu jesli czodzi o okreslony problem a w tym momencie to reczej nie pomagamy samemu zainteresowanemu tylko przegadujemy sie nieptrzebnie .

[ Dodano: 2007-03-23, 10:04 ]
A tak nawiasem mowiac zwracalem sie caly czas do autora postu a uwaga w nawiasie sugerowala zeby czytac tresc i nic pozatym to tyle odemnie pozdrawiam .
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #12 - Piątek, 23.03.2007, 13:52:31 - NIEPRZECZYTANA »

Dyskusja do nikąd - wytknąłeś mój błąd - już jako trzecia osoba z rzędu a wystarczyło tylko raz  :test:  - i się z tego wypierasz. Także cytuje akurat Ciebie - nawet na czerwono.

PS: Nawet jak wywalisz na wierzch jakieć mocne argumenty na to że jestem np debilem (to tylko przykład) to nie licz już na moją riposte bo faktycznie temat straci sens - tu Ci przyznam rację
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
indi
Gość



« Odpowiedz #13 - Sobota, 24.03.2007, 11:15:24 - NIEPRZECZYTANA »

a mozecie sie klocic i tym podobne na privach zamiast w postach?!
nadal mam ten sam problem.. zmieniono turbo, n75 chwile nie bylo tego rwania a znowu sie pojawilo...
Zapisane
skyman1
Gość



« Odpowiedz #14 - Sobota, 24.03.2007, 13:00:26 - NIEPRZECZYTANA »

Spramdz jeszcze wszystkie polaczenia podcisnienia te wezyki lubia pekac i wtedy szukac mozna wszedzie martwi mnie to dymienie napisz jak odpala na cieplym na zimnym czy pusci dyma i jakie jest zabarwienie u mnie bylo cos podobnego ale wlasnie przewod do N75 byl przetarty

[ Dodano: 2007-03-24, 13:04 ]
Jezeli masz dostep do vag-a to odlacz wtyczke od N75 odpal i zobacz czy objawy beda takie same pozniej skasuj blad podlacz wtyczke i wykonaj probe to juz cos powinno pokazac na kompie.
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym
Skocz do: