+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym  (Przeczytany 13405 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
indi
Gość



« Odpowiedz #15 - Niedziela, 25.03.2007, 11:25:21 - NIEPRZECZYTANA »

robiac turbo, za namowa wywalilem katalizator...na zimno pali ok na cieplo jeszcze lepiej,z tym nie ma problemu.jeszcze jeden obiaw: jak mi sie zagrzeje i chce ze swiatel ostrzej ruszyc to wowczas jest taka wielka chmura..
dostepu nie mam za kazde pomiary place 120 zl a to jednak sporo daje po kieszeni.
zmienilem filtr powietrza i troche mu lepiej ale nadal tak jakos dziwnie charczy wyraznie z lewej strony- od kierowcy.. tak jakby chcial ale nie mogl..
ciagnie teraz jakby od 2 tys obr a nie od ~1.7 nie wiem co robic z tym autem a nie chce go za bardzo sprzedawac zeby ktos inny mial problemy..poza tym bardzo go juz lubie:)

na zimnym idzie dym z rury ale rowno..nie przypatrywalem sie dokladniej kolorowi.jest zwykly jasnawy jak sie nagrzeje to nie dymi wcale na postoju
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 25.03.2007, 11:37:08 - NIEPRZECZYTANA »

Interfejs OBDII ktory podejdzie ci pod seata kosztuje ok 80-150 zl wiec moze warto zainwestowac do tego sofcik i juz zarabiasz nie jezdzac do warsztatu.
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 25.03.2007, 21:35:49 - NIEPRZECZYTANA »

A może filtr paliwa? Co prawda mam benzyniaka, ale jeżdżę dieslami na co dzień i wiem, że podobne objawy (zaznaczam podobne), daje zamulony filtr paliwa.
Zapisane
skyman1
Gość



« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 26.03.2007, 16:22:07 - NIEPRZECZYTANA »

Wiem ze odczyty kosztuja gdybym mieszkal blizej nie byloby sprawy bez posluchania silnika ciezko mi jest gdybac w tdi jest pare rzeczy ktore moga powodowac takie obiawy aczkolwiek interesuje mnie to "CHARCZENIE "bo nie wiem jak to brzmi.Zobacz zawor recyrkulacji spalin dla porownania zaslep go tzn.wez blaszke od puszki po browarku odkrec rure pod zaworem wyciagnij uszczelke i wytnij dokladnie taka sama ale bez dziury wloz i dokrec .Zrob probe to nie zabiera duzo czasu . Opsz jak mozesz ten chalas.nara
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» duszenie sie przy 1500-2000 obr.min i dym
Skocz do: