+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Rdza!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Rdza!  (Przeczytany 38587 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 26.03.2007, 20:58:37 - NIEPRZECZYTANA »

Jak auto było po dzwonie to też szybciej rdzewieje.. moja ma 13 lat i jakoś rdza to malutkie ogniska..
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Środa, 04.07.2007, 21:38:05 - NIEPRZECZYTANA »

Po przeczytaniu: http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4371.0
Nasuwaja mi sie pytania:
1. Co stosowac zamiast brunox'a ? Mozna go pominac?
2. Jaki papier (ziarnistosc) do czego stosowac?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
paluch
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Ibiza 95', 1.4 ABD

« Odpowiedz #17 - Środa, 04.07.2007, 22:00:35 - NIEPRZECZYTANA »

Czytałem ze wiele osób zamiast brunoxa stosuje cortannin
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Piątek, 13.07.2007, 14:16:30 - NIEPRZECZYTANA »

No to podmalowalem brunoxem (2 warstwy)
to naprawde ma schnac 4 dni?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
tobi_82
Gość



« Odpowiedz #19 - Piątek, 13.07.2007, 14:43:12 - NIEPRZECZYTANA »

Ja robie tak:
Najpierw biorę taką szlifierkę http://www.enarzedzia.com.pl/popup_image.php/pID/208 i usuwam pęcheż ale niekońecznie do gołej blach. Następnie nakładam Cortanin f i po godzinie kolejny raz, po kilku kolejnych godzinach maluje Unikorem za pomocą małego kawałka gąbki. Po paru dniach nakładam lakier (baze) rówńież gąbką, po kilku kolejnych dniach nakładam lakier bezbarwny z utwardzaczem.

Oczywiście między kolejnymi warstwami lakieru normalnie jeżdrze autem tylko później trzeba oczyścić naprawiane miejsce.

Robiłek tak w skodzie i robie tak w seacie
Zapisane
maggieQ
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa/Bobowa

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 10.09.2007, 10:43:59 - NIEPRZECZYTANA »

Hej,
Mam taki problem, na masce mojej Ibi mialam pod lakierem taki bąbel powietrza. Nie był zbyt duzy, taki owal na długośc 2 cm i szerokość 1 cm. Jakis czas temu zauważyłam, że niestety bąbel pękł wdzłuz i wszerz i lakier wywinął sie delikatnie do góry. Nie ma jeszcze rdzy. Więc chcę to zabezpieczyć zanim mi tam wskoczy czerwona zołza.
Dlatego mam kilka pytań:
Orientujecie sie może jaka będzie cena usunięcia tego u lakiernika?
Moglibyście polecic jakis zaufany zakład w warszawie najlepiej po prawej stronie wisły, ewentualnie Otwock, Ząbki lub Marki.
Czy warto próbowac się samej za to zabrać (z pomocą męskiej ręki - ale nie lakiernika) czy raczej nie ma się co bawić w samowystarczalnych i oddac do lakiernika?
Dlatego pytam czy orientujecie się jaka będzie cena.

PS. taki mały off topic... ile może kosztowac uszczelnienie przedniej szyby, bo chyba mam zle wklejoną???
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 10.09.2007, 11:30:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "maggieQ"
Dlatego pytam czy orientujecie się jaka będzie cena.
u lakiernika bedzie malowanie calej maski za ok 200-300zl samemu mozna to zrobic znacznie taniej ale idealu nie bedzie...
Cytat: "maggieQ"
ile może kosztowac uszczelnienie przedniej szyby, bo chyba mam zle wklejoną???
nie wiem czy ktos by sie w to bawil (zaklad) wklejenie to jakies 100zl
jezeli szyba sie nie rusza a tylko woda delikatnie zacieka to mozna ja uszczelnic samemu - 30zl klej
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
maggieQ
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Warszawa/Bobowa

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 10.09.2007, 12:08:16 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki raby   :*
widzisz nawet nie pomyslalam zeby szybe samodzielnie uszczelniac - myslalam ze to bardziej skomplikowane - takze dzieki bo zaoszczedzilam czas i kase.

A wracajac do tematu RDZY!! zeby nie być offtopic....
czyli cała maska 200-300zl. Rozumiem ze w takim razie nie robi sie tylko tego fragmentu tylko trzeba zrobic calosc?
czy podałes ta cene tak dla orientacji, a mniejsza skaza bedzie mniej kosztowac?
sorki za byc moze glupie zapytanie no ale ....
w koncu baba jestem nie? hehehhe  ;-)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #23 - Poniedziałek, 10.09.2007, 12:14:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "maggieQ"
czyli cała maska 200-300zl. Rozumiem ze w takim razie nie robi sie tylko tego fragmentu tylko trzeba zrobic calosc?
lakiernik zawsze robi calosc bo takie naprawy miejscowe nie beda tak estetycznie wygladac jak nowy lakierek.
cena 200-300 jest orientacyjna
samemu tez mozna probowac ;)
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4371.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
vertigo1987 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: pomorze
Samochód: Seat Ibiza 1.8 ADZ GLX 95 r.

« Odpowiedz #24 - Sobota, 12.04.2008, 15:40:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, nie znalazelem tematu to tu sie spytam. otoz rdzewieje mi tylny prawy prog. I tu pojawiaja sie dwie opcje:
1. Blacharz chce wyciac to co rdzewieje i wstawic nowy kawalek progu(opcja 2x drozsza)
2. Drugi gostek chce wyciac tylko to co gnije i zaszpachlowac.

I nie wiem co teraz zrobic. Szpachla jakos mnie nie przekonuje, ale tez nie chce wkladac w nia az tyle pieniedzy...
Pozdrawiam

Edit by aboz: Scalone.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 12.04.2008, 21:10:38 wysłane przez aboz » Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #25 - Sobota, 12.04.2008, 15:47:18 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jestem za wspawaniem nowego elementu, nie przekonuje mnie pakowanie szpachli...  :ninja:
Zapisane

jacuś Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: POLSKA

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 13.04.2008, 05:51:40 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli masz dziurę w progu a chcesz tym samochodem jeszcze pojeździć to wybierz pierwszą opcje. Chyba, że będziesz go sprzedawał to można pomyśleć o innej metodzie jeszcze tańszej i zrobić to samemu. Bierzesz piankę budowlaną i wpuszczasz w dziurę (tylko powoli i małe ilości) pamiętając o oklejeniu elementów wkoło jakimiś gazetami. Po wyschnięciu docinasz piankę idealnie tak jak jest wyprofilowany próg, po czym go malujesz czarną farbą np. biteksem lub lakierem asfaltowym. Są to środki do zabezpieczania podwozi bardzo często używane w celu zabezpieczenia progów .
Zapisane
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 13.04.2008, 19:36:14 - NIEPRZECZYTANA »

no z tą pianką to przegiąłeś kolego trochę - wtedy to dopiero będziesz miał rdzę  :los:  :pub:  :pub:

Napisano: Niedziela, 13.04.2008, 20:34:32


to mi przypomina jak mosty i skrzynie biegów w polonezach wyciszali trocinami :rotfl:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
jacuś Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: POLSKA

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 13.04.2008, 19:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

Dlatego napisałem ze metoda dobra, jeśli mamy zamiar sprzedać samochód
Zapisane
Qba Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #29 - Niedziela, 13.04.2008, 20:32:28 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli masz dziurę w progu a chcesz tym samochodem jeszcze pojeździć to wybierz pierwszą opcje. Chyba, że będziesz go sprzedawał to można pomyśleć o innej metodzie jeszcze tańszej i zrobić to samemu. Bierzesz piankę budowlaną i wpuszczasz w dziurę (tylko powoli i małe ilości) pamiętając o oklejeniu elementów wkoło jakimiś gazetami. Po wyschnięciu docinasz piankę idealnie tak jak jest wyprofilowany próg, po czym go malujesz czarną farbą np. biteksem lub lakierem asfaltowym. Są to środki do zabezpieczania podwozi bardzo często używane w celu zabezpieczenia progów .

po tym co tu napisales, nie kupilbym od Ciebie samochodu :-X
Zapisane

Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Rdza!
Skocz do: