+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» gaśnie po odpaleniu- problem innny niż wszystkie
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: gaśnie po odpaleniu- problem innny niż wszystkie  (Przeczytany 50378 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #30 - Piątek, 20.11.2009, 14:59:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: sheen1
Panie moderator co to zmienia w mojej wypowiedzi?

Cytat: sheen1
Gdy silnik zimny ecu chodzi na mapach
Cytat: KYS
Na mapach ECU silnik chodzi przez cały czas

Nie widzisz? No trudno...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
mariuszrz
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Reda k.3-miasta
Samochód: Ibiza '02, 1.4 AKK

« Odpowiedz #31 - Środa, 16.12.2009, 15:38:07 - NIEPRZECZYTANA »

No więc wymieniłem na sonde uniwersalną. Po 2 tygodniach stwierdzam że jest lepiej choć do ideału trochę brakuje. Przestał gasnąć po odpaleniu ale czasami się zadławi. Można z tym żyć ale ciekawe jaka jest  tego przyczyna. Poza tym wydaje mi się że silnik równiej pracuje.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 29.11.2011, 17:53:18 wysłane przez mariuszrz » Zapisane
GurthanG Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Seat Cordoba Vario, r99+, 1.4 MPI AKK

« Odpowiedz #32 - Czwartek, 29.09.2011, 21:34:17 - NIEPRZECZYTANA »

Stary wątek ale dla niektórych cały czas aktualny ... np dla mnie :(
Znajomy mechanik pracujący w ASO Seata powiedział mi, że mieli takie przypadki i wtedy na gwarancji wymieniali cały komputer i to pomagało.

Ja wymieniłem już cewkę, świece, kable, czujnik temperatury... i nic. Co ciekawe zaczęło mi sie to dziać w momencie gdy silnik przestał nagrzewać się do 90C - okazało się, że termostat był walnięty. Po tym zabiegu auto z rańca lub po dłuższym postoju po odpaleniu gaśnie.

Czy może ktoś z szanownych forumowiczów posiadających jeszcze 1.4 MPI AKK rzuci jakieś nowe światło na ten problem?
Zapisane

--
Pzdr

GurthanG
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #33 - Piątek, 30.09.2011, 22:02:37 - NIEPRZECZYTANA »

a  jakie   zalewaz paliwo i kiedy  filterki  byly  wymienione  moze  to  go boli , a jak  masz znajomego mechanika  z aso  toniech  zrobi vagowanie i  wiadomo  co jest  :eye:
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #34 - Sobota, 01.10.2011, 13:45:18 - NIEPRZECZYTANA »

Vagowanie nic to nie da, ten typ tak ma, ja jak jeszcze siedziało 1.4 to miałem tak do samego końca użytkowania auta, odpalałem, pochodziło z 10-15 s i w momencie kiedy np chciałem jechać po prostu gasło, żadne przegazowanie ani dopompowywanie paliwa nie pomagało, to chyba faktycznie musi być wina kompa...
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #35 - Sobota, 01.10.2011, 13:51:09 - NIEPRZECZYTANA »

Lub halla
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #36 - Sobota, 01.10.2011, 14:45:05 - NIEPRZECZYTANA »

albo zlego paliwa   :eye:
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #37 - Sobota, 01.10.2011, 16:05:35 - NIEPRZECZYTANA »

Hall by wywalił na kompie, paliwo czy tankowane w PL, czy tankowane w UK (bo tam też troche czasu jeździłem) cały czas to samo...
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #38 - Sobota, 01.10.2011, 18:31:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
Hall by wywalił na kompie,
piszac na swoim przykladzie (1.6) to bledu nie wywalil, blad byl tylko na nie pracujacym silniku ktory znika po odpaleniu
kilka razy zgasl w czasie jazdy a w koncu jak zgasl to juz nie odpalil wiecej :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #39 - Sobota, 01.10.2011, 23:32:21 - NIEPRZECZYTANA »

a  möglbys odlaczyc  klemy na kilka godzin ? , moze pomoze  :?:
Zapisane
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #40 - Niedziela, 02.10.2011, 11:53:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
Vagowanie nic to nie da, ten typ tak ma, ja jak jeszcze siedziało 1.4 to miałem tak do samego końca użytkowania auta, odpalałem, pochodziło z 10-15 s i w momencie kiedy np chciałem jechać po prostu gasło, żadne przegazowanie ani dopompowywanie paliwa nie pomagało, to chyba faktycznie musi być wina kompa...

Ja mam to samo z rańca, żeby nie powiedzieć że jest to już standard, ale się już przyzwyczaiłam, że odrazu nigdzie nie pojade, tylko ra musi zgasnąć na chwilę...
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Yul
Świeżak
Offline Offline



Skąd: lubelskie
Samochód: Cordoba `99 1,4 AKK

« Odpowiedz #41 - Czwartek, 27.10.2011, 20:43:45 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli standard... :( A już miałem czyścić przepustnicę, wymieniać filtry i szukać innych przypadłości.

Od siebie dodam, że u mnie zaczęło się dopiero w październiku. Silnik gaśnie tylko przy niskich temperaturach. Jeśli jest +7 i więcej na termometrze to nie ma problemu.
Zapisane
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #42 - Czwartek, 03.11.2011, 09:45:17 - NIEPRZECZYTANA »

Ja rozwiązałem problem przez zmianę silnika :P
Zapisane

Damianrtv Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Katowice - Ślunsk
Samochód: Cordoba, 2000, silnik 1.39, I FL / 44KW (60KM)

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 12.08.2013, 19:45:49 - NIEPRZECZYTANA »

Witam objawy mam takie : na zimny silniku odpali ale po 3 sek. gaśnie (jak by się paliwo już wypaliło) po 3 / 4 próbach załapie i chodzi OK , potem przełączy się na gaz i chodzi lepiej niż na benzynie, równiutko aż miło. Ale mowa tu o trybie benzyna. Po wyłączeniu do 3 godzin odpali ale już po 6 stania jest zaś to samo.

Mechanik stwierdził, pompa paliwa (nie), cewka WN (nie). Tak myślę drogą dedukcji - po co cewka jak na gazie chodzi dobrze a jest to część wspólna i świece i kable... no zaraz bym miał wymienione całe auto na nowe, nie będzie się ktoś uczył na moim aucie a ja za to będę płacił, aż taki zielony nie jestem, ale nie nazywam się też mechanikiem.

Dzisiaj rozebrałem listwę wtryskiwaczów.
Okazało się że są sparciałe gumki uszczelniające. Może trafiłem w końcu w usterkę pomóżcie koledzy po fachu.

Gdzie mogę takie kupić? Jak ugryźć ten temat,o co prosić w sklepie?
Jak tego poszukać w necie, już na różne sposoby szukałem.

Wszędzie wyskakuje nowe wtryski, a ja chcę te uszczelki tylko, wtryski może są jeszcze OK ale gumek to już nie było.
Zapisane

"Nie jeździj autem szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać".
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/to-byl-prosty-blad-wstrzasajacy-film-lepiej-usiadz,1980586,324

Była Św.P. Fufii (Fiesta mk-3. 95r. 6lat. Grudzień 2012r pa pa - kasacja...)
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 12.08.2013, 20:46:55 - NIEPRZECZYTANA »

Ja jednak bym obstawiał zaworek zwrotny paliwa. Niepotrzebnie ruszałeś wtryski. Skoro silnik po chwili się uruchamiał i pracował równo, to na pewno nie były winne wtryskiwacze. Przy nieszczelnych wtryskach objawy byłyby cały czas podobne. Pewnie paliwo cofało się do zbiornika i stąd problemy z odpalaniem po dłuższym postoju.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» gaśnie po odpaleniu- problem innny niż wszystkie
Skocz do: