+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?  (Przeczytany 49106 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Piątek, 16.01.2009, 08:54:10 - NIEPRZECZYTANA »

moj ASV stoi caly tydzien (albo i 2) a potem bez problemow odpala i chodzi
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Piątek, 16.01.2009, 09:17:24 - NIEPRZECZYTANA »

moj ASV stoi caly tydzien (albo i 2) a potem bez problemow odpala i chodzi
bo to vertorowy
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kamil
Gość



« Odpowiedz #2 - Piątek, 16.01.2009, 11:16:16 - NIEPRZECZYTANA »

ja tam ze swoim asv nie mam (odpukac) ZADNYCH problemow, mimo zwiekszonej mocy i prawie 200 000 km na liczniku.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 18.01.2009, 10:16:28 - NIEPRZECZYTANA »

ASV to najnowsz jednostak na pompie, tym samym najmocniejsze, wzmocniony rozrzad i takie tam. Co do lopatek turbiny to co ma do tego silnik??

Vertor, ASV wcale nie pali wiecej, tylko twoj jest specyficzny  ;)
Zapisane

przemek123156 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 20.01.2009, 23:03:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, zamierzam kupić toledo z lat 2000-02 w wersji 110KM, więc z tego co się zdążyłem zorientować są 2 wersje silników tj. AHF i ASV. I teraz moje pytanie, czy wie ktoś czym te auta się od siebie różnią w zależności od rodzaju silnika :-\ 
Z góry dziękuję ze podpowiedzi!!


od KYS: Scaliłem z wątkiem, który powinien Cię zainteresować.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 22.02.2009, 22:58:51 wysłane przez KYS » Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 22.02.2009, 23:44:07 - NIEPRZECZYTANA »

hehe rocznikiem :D
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
djtonka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 23.02.2009, 17:40:32 - NIEPRZECZYTANA »

Ja z moim Tolkiem '01 ASV nie mam najmniejszych problemów. Mam go od roku i odpukać nic nie naprawiałem poza eksploatacją i modyfikacjami a lubię jeździć na większych obrotach:) Mało pali, mocy na razie mi wystarczy
Zapisane

Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
yelielo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Piaseczno
Samochód: Octavia 06' 1,9TDI BXE

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 17.03.2009, 15:15:49 - NIEPRZECZYTANA »

przemek123156, nie powiem Tobie czym się róznią ale mojego Tolka 99' AHF mam 20 miesięcy i nigdy mnie nie zawiódł. Raz niedawno same z siebie zaświeciły mi się światła wsteczne. W servisie powiedzieli, że jakiś kabelek się odczepił. Podłaczyli i jezdżę spokojnie dalej. Mam ochote zmienić na młodszy z większą mocą ale raczej tego nie zrobie bo ten jest bardzo ekonomiczny a na moją jazdę 110 kucy wystarczy.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 15:24:54 wysłane przez yelielo » Zapisane

Skoda Octavia 06' 1,9TDI, BXE, 105KM,
Fiat Seicento 99' 0,9S, 39 KM
Honda CB500 02' 51KM
Robert_kon78 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: NDMaz/Warszawa
Samochód: Toledo 1.9 TDI 2001 ASV 110 km

« Odpowiedz #8 - Sobota, 25.04.2009, 10:29:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam a ja za to  moim tolkiem '01r ASV zrobiliśmy 50 tysi, mam go od 01.01.2007 no i co tu dużo gadać rewelka 110 kucy mi starcza bo nie muszę się zastanawiać przy wyprzedzaniu czy dam rade, co 15000 km wymianki i nic więcej! Żadnych dodatkowych kosztów. Gdy będę zmienia to prawdopodobnie ten sam model i silnik tylko młodszy.   
Zapisane

Toledo Sport 1.9 TDI 110KM (ASV)
Spiders Mężczyzna
Administrator

Offline Offline



Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL

« Odpowiedz #9 - Sobota, 25.04.2009, 22:58:47 - NIEPRZECZYTANA »

Mam swojego tolka z 2001   od 6.12.07 z silnikiem AHF 40 k przejechane, i po za  standardową obsługą nie mam żadnych problemów.
Zapisane

Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ... 



zobacz Toledo by spiders
ins Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gliwice
Samochód: Toledo II 99r 1,9TDI AHF+

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 28.04.2009, 19:34:46 - NIEPRZECZYTANA »

Który mniej problemowy?? hmm.. z reguły bardziej zadbany egzemtlarz  :eye: 
Nie zastanawiałbym się który z nich wybrać bo zasadniczo to jest, to samo
AHF-110KM@235Nm spełnia normę euro2
ASV-110KM@235Nm różni się tym od AHF, że spełnia euro3 dzięki bardziej wydajnym wtryską, które mają szczególnie większe początkowe ciśnienie tłoczenia dzięki czemu spełnia normę euro3.
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu, a w ahf trzeba wyjmować kompa i wlutować nową pamięć (ale to już raczej zmartwienie tunera, niż użytkownika :-P )

Osobiśćie mam AHF'a z 99r który wypluł na maha 122km :-) (obecnie jest lekko dłubnięty na więcej) i nie narzekam:)
Zapisane
andre7725 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up

« Odpowiedz #11 - Wtorek, 22.12.2009, 22:08:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ins
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu, a w ahf trzeba wyjmować kompa i wlutować nową pamięć (ale to już raczej zmartwienie tunera, niż użytkownika  )

To czy trzeba pruć kompa, to jest tylko zależne od sprzetu i umiejętności jakie posiada tuner. Jak swojego AHF-a chciałem zawirusować, to w jednej firmie też chcieli mi kompa pruć, a pojechałem do FACHOWCA i tam ładnie po kabelku program zmodyfikowany. :ok:
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #12 - Środa, 23.12.2009, 06:01:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ins
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu,
Chyba nie w każdym.
Zapisane

krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #13 - Środa, 23.12.2009, 08:04:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: spons
Vertor, ASV wcale nie pali wiecej, tylko twoj jest specyficzny  ;)
A mi się wydaje że palą więcej niż inne TDI  :?:  :-\
Cytat: djtonka
Mało pali, mocy na razie mi wystarczy
Tylko pozazdrościc małego spalania  :evil:  :pub:  :ok:
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #14 - Środa, 23.12.2009, 10:45:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: krumi1978
A mi się wydaje że palą więcej niż inne TDI
U mnie w podpisie spalanie. W końcu ALH to ASV tylko soft i wtryski inne. Obie pozycje zmienione. Wtryski asv, soft modzony.
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
Skocz do: