Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV? (Przeczytany 49106 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Piątek, 16.01.2009, 08:54:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
moj ASV stoi caly tydzien (albo i 2) a potem bez problemow odpala i chodzi
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
uszek
OOOO
Użytkownik
Offline
Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 16.01.2009, 09:17:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: vertor Piątek, 16.01.2009, 08:54:10
moj ASV stoi caly tydzien (albo i 2) a potem bez problemow odpala i chodzi
bo to vertorowy
Zapisane
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....
<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
kamil
Gość
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #2 -
Piątek, 16.01.2009, 11:16:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
ja tam ze swoim asv nie mam (odpukac) ZADNYCH problemow, mimo zwiekszonej mocy i prawie 200 000 km na liczniku.
Zapisane
spons
Użytkownik
Offline
Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 18.01.2009, 10:16:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
ASV to najnowsz jednostak na pompie, tym samym najmocniejsze, wzmocniony rozrzad i takie tam. Co do lopatek turbiny to co ma do tego silnik??
Vertor, ASV wcale nie pali wiecej, tylko twoj jest specyficzny
Zapisane
http://seat-racing.pl
przemek123156
Świeżak
Offline
Skąd: CBY
Samochód: cordoba 1.9D '94 1Y
Odp: Toledo silniki TDi
«
Odpowiedz #4 -
Wtorek, 20.01.2009, 23:03:08 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam, zamierzam kupić toledo z lat 2000-02 w wersji 110KM, więc z tego co się zdążyłem zorientować są 2 wersje silników tj. AHF i ASV. I teraz moje pytanie, czy wie ktoś czym te auta się od siebie różnią w zależności od rodzaju silnika
Z góry dziękuję ze podpowiedzi!!
od KYS: Scaliłem z wątkiem, który powinien Cię zainteresować.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 22.02.2009, 22:58:51 wysłane przez KYS
»
Zapisane
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 22.02.2009, 23:44:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
hehe rocznikiem
Zapisane
Ibiza Sport TD
I
ASV
djtonka
Użytkownik
Offline
Skąd: Galicja
Samochód: Toledo 2001 1.9 TDi SE
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #6 -
Poniedziałek, 23.02.2009, 17:40:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja z moim Tolkiem '01 ASV nie mam najmniejszych problemów. Mam go od roku i odpukać nic nie naprawiałem poza eksploatacją i modyfikacjami a lubię jeździć na większych obrotach:) Mało pali, mocy na razie mi wystarczy
Zapisane
Tylko ten nie popełnia błędów co nic nie robi
yelielo
Użytkownik
Offline
Skąd: Piaseczno
Samochód: Octavia 06' 1,9TDI BXE
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #7 -
Wtorek, 17.03.2009, 15:15:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
przemek123156
, nie powiem Tobie czym się róznią ale mojego Tolka 99' AHF mam 20 miesięcy i nigdy mnie nie zawiódł. Raz niedawno same z siebie zaświeciły mi się światła wsteczne. W servisie powiedzieli, że jakiś kabelek się odczepił. Podłaczyli i jezdżę spokojnie dalej. Mam ochote zmienić na młodszy z większą mocą ale raczej tego nie zrobie bo ten jest bardzo ekonomiczny a na moją jazdę 110 kucy wystarczy.
«
Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 28.12.2009, 15:24:54 wysłane przez yelielo
»
Zapisane
Skoda Octavia 06' 1,9TDI, BXE, 105KM,
Fiat Seicento 99' 0,9S, 39 KM
Honda CB500 02' 51KM
Robert_kon78
Świeżak
Offline
Skąd: NDMaz/Warszawa
Samochód: Toledo 1.9 TDI 2001 ASV 110 km
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #8 -
Sobota, 25.04.2009, 10:29:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam a ja za to moim tolkiem '01r ASV zrobiliśmy 50 tysi, mam go od 01.01.2007 no i co tu dużo gadać rewelka 110 kucy mi starcza bo nie muszę się zastanawiać przy wyprzedzaniu czy dam rade, co 15000 km wymianki i nic więcej! Żadnych dodatkowych kosztów. Gdy będę zmienia to prawdopodobnie ten sam model i silnik tylko młodszy.
Zapisane
Toledo Sport 1.9 TDI 110KM (ASV)
Spiders
Administrator
Offline
Skąd: Sulejówek
Samochód: Toledo '01 1.9 TDI AHF / O2 FL
WWW
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #9 -
Sobota, 25.04.2009, 22:58:47 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam swojego tolka z 2001 od 6.12.07 z silnikiem AHF 40 k przejechane, i po za standardową obsługą nie mam żadnych problemów.
Zapisane
Komputer jest tak mądry jak osoba która na nim pracuje ...
zobacz
Toledo by spiders
ins
Świeżak
Offline
Skąd: Gliwice
Samochód: Toledo II 99r 1,9TDI AHF+
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #10 -
Wtorek, 28.04.2009, 19:34:46 -
NIEPRZECZYTANA
»
Który mniej problemowy?? hmm.. z reguły bardziej zadbany egzemtlarz
Nie zastanawiałbym się który z nich wybrać bo zasadniczo to jest, to samo
AHF-110KM@235Nm spełnia normę euro2
ASV-110KM@235Nm różni się tym od AHF, że spełnia euro3 dzięki bardziej wydajnym wtryską, które mają szczególnie większe początkowe ciśnienie tłoczenia dzięki czemu spełnia normę euro3.
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu, a w ahf trzeba wyjmować kompa i wlutować nową pamięć (ale to już raczej zmartwienie tunera, niż użytkownika
)
Osobiśćie mam AHF'a z 99r który wypluł na maha 122km
(obecnie jest lekko dłubnięty na więcej) i nie narzekam:)
Zapisane
andre7725
Użytkownik
Offline
Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '00, 1.9 TDI AHF+ by Tune-Up
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #11 -
Wtorek, 22.12.2009, 22:08:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ins
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu, a w ahf trzeba wyjmować kompa i wlutować nową pamięć (ale to już raczej zmartwienie tunera, niż użytkownika )
To czy trzeba pruć kompa, to jest tylko zależne od sprzetu i umiejętności jakie posiada tuner. Jak swojego AHF-a chciałem zawirusować, to w jednej firmie też chcieli mi kompa pruć, a pojechałem do FACHOWCA i tam ładnie po kabelku program zmodyfikowany.
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #12 -
Środa, 23.12.2009, 06:01:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: ins
Po za tym jakby ktoś chciał zmieniać soft to w ASV można wgrać po kablu,
Chyba nie w każdym.
Zapisane
krumi1978
Użytkownik
Offline
Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #13 -
Środa, 23.12.2009, 08:04:00 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: spons
Vertor, ASV wcale nie pali wiecej, tylko twoj jest specyficzny
A mi się wydaje że palą więcej niż inne TDI
Cytat: djtonka
Mało pali, mocy na razie mi wystarczy
Tylko pozazdrościc małego spalania
Zapisane
KKKKris
Użytkownik
Offline
Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS
Odp: Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
«
Odpowiedz #14 -
Środa, 23.12.2009, 10:45:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: krumi1978
A mi się wydaje że palą więcej niż inne TDI
U mnie w podpisie spalanie. W końcu ALH to ASV tylko soft i wtryski inne. Obie pozycje zmienione. Wtryski asv, soft modzony.
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Odp: Który silnik mniej problemowy: AHF vs ASV?
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...