Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Instalacja sekwencyjna gazu OMVL DREAM XXI a zużycie benzyny  (Przeczytany 3197 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
barneyoss Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Piotrowice-Lubelskie
Samochód: SEAT TOLEDO 1M NOTCH SPORT TDi

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 08.12.2008, 01:19:51 - NIEPRZECZYTANA »

bo LPG to jest dobry do zapalniczki :!:  już miałem kiedyś Astre GSI z LPG i nigdy więcej. I po kolei każdy mój znajomy, który zawsze chwalił sobie gazoline, powoli zaczyna sie wkurzać bo Pb 3,6zł auto na gazie a to krztusi, a to smrodzi, pojeździ dobrze 20-30tyś ale walniesz 100tyś km zawory powypalane, listwa wtryskowa zajechana, membrany w parowniku lub cały parownik do bani nie mówiąc o paskudnej butli w bagażniku  :P  Teraz śmiać mi się chce jak widze szpachlibry, takie Gsi jak moja czy nawet audi A6 1.8 T z korkiem od gazu  :P  Nawet w firmie jak mieliśmy służbowe sejceniasy 1.1 każdy z LPG to problemów nie było końca, a teraz jeźdzą nowe pugi 206 1.4 HDI i jak komuś spali więcej niż 5,5l/100km to zbiera ochrzan że szarżuje. Koleszka kupił audiczke B4 2.0 + sekwencja, zanim dojedzie do pracy sekwencja sie nie włącza, jedzie do dziewczyny to samo. Jak już jedzie na lpg wsysa spokojnie 12l, teraz pytanie czy on coś na tym zaoszczędzi skoro np. mój SX pali 8,8l/100km a w sprincie napewno bym go obleciał.... :?:
Zapisane

"uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 08.12.2008, 01:35:21 - NIEPRZECZYTANA »

Taaaa, prawda jest taka ze zwolennikow LPG jest tyle samo co i przeciwnikow...ja tam na lpg zrobilem jak narazie 20tys km i poki co (odpukac) nie mam zadnych problemow (nic sie nie krztusi ani nie smrodzi).Jedyne co zrobilem to wymienilem tlumiki i zlaczke elastyczna, ale jak na przebieg 150 tys to mysle ze i tak musialbym to zrobic... Czy oszczedzam, na benzynie autko wciagalo 8l na setke jezdzac po miescie i jak sie okazalo gazu na sekwencji ciagnie tyle samo, tyle ze fakt trzeba doliczyc te pare l pb ktore zuzywa auto zanim sie zagrzeje..co do dojazdow na krotkie dystanse to nie wiem ile kolega ma do pracy, ale jezeli ktos lubi podjechac 2 bloki dalej do sklepu autem to fakt sekwencja mu nie potrzebna. Teraz moze i jest ciut lepiej bo benzynka poszla sporo w dol, ale ja np cieszylem sie lejac gaz za 2.20 zl kiedy benzyna stala blisko 4.50. Tego ze zalozylem gaz nie zaluje i zalowac nie bede...co do porownywania "sejczento" z innymi samochodami to sie nie wypowiadam bo to sie psuje nawet bez LPG :P (FIAT - fix it again tommorow). Zwolennikiem peugeotowskich dieseli tez nigdy nie bylem i nie bede wiec rowniez pozostawie ten temat...
Zapisane

barneyoss Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Piotrowice-Lubelskie
Samochód: SEAT TOLEDO 1M NOTCH SPORT TDi

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 08.12.2008, 01:52:40 - NIEPRZECZYTANA »

No temat sporny, więc lepiej bezkonfliktowo pozostawić go sobie jak kwestia gustu, o której się nie dyskutuje. Sam musze przyznać, że np. ojca 17sto letnia omega lata już 4ty rok na gazolinie, rzadko to ma zaszczyt jazdy na PB, na blacie nabite już prawie 400 000km i oprócz tego że ruda go od spodu bierze lata elegancko. Co do Fiatów i Pugów jestem tego samego zdania, chociaż wiem że stare 205 w dieslu ładnie na opale latały i nawet ładnie to chodziło swego czasu  :P  Ale auto z turbo i LPG to już konkretna porażka i nikt mi tego nie wytłumaczy  ;D
Zapisane

"uważaj jak tańczysz, bo życiowy parkiet bywa śliski"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 08.12.2008, 12:54:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: barneyoss
Ale auto z turbo i LPG to już konkretna porażka i nikt mi tego nie wytłumaczy  ;D
I dlatego wlasnie chce sobie dolozyc turbinke :P
Zapisane

Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Instalacja sekwencyjna gazu OMVL DREAM XXI a zużycie benzyny
Skocz do: