Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak dostać sie do wentylatora nawiewu  (Przeczytany 87872 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 17.01.2010, 13:58:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Chudy
czy musze dobierac sie do schowka?
tak
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Chudy
Gość



« Odpowiedz #16 - Niedziela, 17.01.2010, 17:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

probowalem wykrecic schowek ale niestety nie mam takiego srubokreta  :(  - musze sobie taki gdzies sprawic -
czy wystarczy wykrecic sruby ktore sa wewnatrz schowak, zeby poszperac przy wentylatorze, a poduch bardzo pszeszkadza? bo nie wiem czy nie podjechac gdzies do mechanika z tym wszystkim
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 17.01.2010, 18:16:42 - NIEPRZECZYTANA »

wystarczy wyjac schowek
a torx do kupienia w byle markecie, kup sobie caly zestaw na przyszlosc
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Chudy
Gość



« Odpowiedz #18 - Niedziela, 17.01.2010, 20:11:38 - NIEPRZECZYTANA »

udalo mi sie zrobic i juz dziala - po wyjeciu schowka, odlaczylem 2wtyczki ta z przodu od wiatraka i taka szeroka na dole z prawej strony, potem probowalem wyciagnac wentylator, ktory jest chyba na wcisk, ale praktycznie sie nie ruszal i dalem spokoj, bo naprawa pod chmurka w zimie nie jest za przyjemna, postanowilem tylko sprawdzilem czy moze po ponownym wlozeniu wtyczek zadziala... i sie udalo;) pewnie sie styki kostek zabrudzily, a samo ich wyjecie i ponowne wpiecie pomoglo
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 17.01.2010, 20:13:28 wysłane przez Chudy » Zapisane
JS_77 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.9TDI

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 14.02.2011, 21:07:39 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

W mojej Cordobie chciałbym wyciągnąć dmuchawę aby ją przesmarować. Odkręciłem schowek i jest dostęp do dmuchawy, ale nie wiem jak ją wyjąć. Nie ma żadnych śrubek. Są tylko jakieś plastiki a od góry tak jakby blokada - nie można silnikiem pociągnąć do góry. Całość delikatnie się rusza, ale nie wiem czy na siłę ciągnąć. Prośba o opis jak dobrać się do dmuchawy.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 14.02.2011, 21:11:11 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba przekrecic silnik
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
JS_77 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.9TDI

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 14.02.2011, 21:21:43 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli odgiąć plastik blokady u góry (na półkolu) i przekręcić? W jaką stronę?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 14.02.2011, 21:23:14 - NIEPRZECZYTANA »

a czytal ten temat?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
JS_77 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.9TDI

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 15.02.2011, 18:54:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie.

Nadal mam problem z ta dmuchawą. Próbowałem przekręcić w "lewo" zgodnie z poleceniami w powyższych postach. Bez rezultatu. Potem w prawo, góra, dół - nawet udało mi się połamać zabezpieczenie u góry i nic. Jest wyczuwalny delikatny luz i można poruszać elementem z silnikiem ale to wszystko. Dmucha jest taka jak w załączonym obrazku z półkolem u góry.



Uploaded with ImageShack.us
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 15.02.2011, 19:35:57 wysłane przez JS_77 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Wtorek, 15.02.2011, 19:11:32 - NIEPRZECZYTANA »

tylko tak wstawiamy zdjecia :!:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5476.0
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
sylwek86 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: łódzkie
Samochód: Ibiza FL 00/01 1.4 MPI 8V AKK

« Odpowiedz #25 - Wtorek, 15.02.2011, 22:15:58 - NIEPRZECZYTANA »

JS_77, a sprawdzałeś jak to wygląda pod maską po wymontowaniu filtra kabinowego?
Zapisane

www.poloko.pl - wyszukiwarka połączeń komunikacyjnych MPK Łódź. Sprawdź rozkład jazdy MPK w Łodzi
eMKa Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Seat Cordoba <1999_1,4 i SE

« Odpowiedz #26 - Środa, 16.02.2011, 08:24:01 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.Ja mam też problem,mianowicie na pierwszym biegu (podczas zimy) coś mi piszczy.Jak się samochód dobrze nagrzeje to problem zanika.Na pozostałych jak moc silnika się zwiększa zanika.Może ktoś miał taki problem i coś mi doradzi-jakieś smarowanko czy coś?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #27 - Środa, 16.02.2011, 08:38:19 - NIEPRZECZYTANA »

JS_77, to masz to inaczej, dawnie silnik byl w pionie
zobacz te 3 jakby zaczepy do okola
silnik powinien do dolu zjechac :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #28 - Środa, 16.02.2011, 12:20:04 - NIEPRZECZYTANA »

Na rysunku w Etce nie ma przy silniku wkretow,czy srob.
U mnie w 00` tez jest tak, i chcialbym wiedziec jak to wyjac, tak na zaś    :-\
Skoro ma zjechac w dol, to moze na dole jest jakis zatrzask?!?-gdybam
Zapisane

lubie sobie pokierować
JS_77 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: pomorskie
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.9TDI

« Odpowiedz #29 - Środa, 16.02.2011, 19:12:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Więc sprawa ma się następująco. Oprócz rozebrania schowka trzeba odkręcić osłonę od spodu (nogi pasażera). Od spodu w podstawie obudowy są dwie małe śrubki na wkrętak krzyżowy, które trzymają spód obudowy oraz dmuchawę. Po ich odkręceniu całość schodzi w dół. Plastiki, niby zatrzaski, to atrapy do niczego nie potrzebne (chyba). Sam silnik trzyma się na gumach w obudowie, które robią za zaczepy.
eMKa, ja miałem (teoretycznie) tak samo, dlatego chciałem dostać się do dmuchawy. Po rozebraniu sucho było na tulejach. Dojście do mocować (łożysk ? o ile tam są) jest kiepskie. Dałem trochę oleju, gdzie mogłem smaru i jutro rano sprawdzę. Sam silnik nierozbieralny, mocowany na zasadzie ?zaklepanych? połączeń.
Troszkę się naszarpałem na tym mrozie.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja» Jak dostać sie do wentylatora nawiewu
Skocz do: