Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm  (Przeczytany 18398 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
pol_sc Mężczyzna
Szary Sombra
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 6L TDI

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 21.10.2008, 21:42:37 - NIEPRZECZYTANA »

Moze zdzwiwiło was moje pytanie ale jestem zaskoczony ze nowa ibizka nie hamuje :o  Ja juz pare razy hamowałem z 200 i bez zadnego problemu takze w czasie ostrej jazdy nie widze ze słabo hamuje :) a co do czesci to jak bedziesz robił to z aso to cie kupe kasy wyniesie, lepiej juz kupic jakis zestaw innej firmy  :pub:

 :o nikt nie mówi, że auto nie hamuje. Bo hamuje. I do normalnej jazdy z mocą z jaką wyszło z fabryki na pewno to wystarcza. Ale przejedź się tym troszkę ostrzej to zobaczysz, że duży hamulec to podstawa. Tym bardziej jak już ktoś zaczyna dłubać pod maską. Para razy hamowałeś z 200 i wytrzymały. Ok. Ale zrób tak pare razy pod rząd a nie w ciągu roku to zobaczysz o co chodzi. Gwarantuję Ci, że Twoje wg Ciebie bardzo dobre hamulce zagotuje Ci w kilka min ;) Pamiętaj też, że jak autko nie ma mocy to do tych 200 dość długo się rozpędza i w tym czasie hamulce się chłodzą. A jak masz już troszkę mocy i jedziesz szybciej np autostradą gdzie co chwila hamujesz z 200 do 120 i znow rozpędzasz się do 200 to temp, szybko rosną...

A wracając do tematu to jak się POL przerzucasz na 288 to polecam seryjną gładką tarczę i do tego porządne klocki + płyn. Te elementy co wymieniłeś wystarczą do przekładki. I nie zapominaj, że na 288 min. felga to 15stka. 288 do mocy w które celujesz powinny wystarczyć. Ale jak już dłubiesz heble to przemyśl czy dużo drożej będzie jak założysz 312...  :roll:
z tego co sie orientowalem to z 256 na 288 musze wymienic wszystko, czyli tarcze, zaciski, jarzmo i tloczki...
plyn juz stoi i czeka - RBF 600 :)

mam problem z dorwaniem zaciskow, nowe zrujnuja budzet a uzywek od FR'ki ciezko dostac ;]
takze poszukiwania trwaja :)
narazie przerzuce sie na 288 bo felgi to 15' w zime musze na czyms jezdzic ;]

Napisano: Wtorek, 21.10.2008, 22:09:47


Mam dodatkowe pytanie.

Czy jarzma z leona beda pasowac pod komplet 288mm do 6L?
Zapisane

POL_SC
Morgan
Gość



« Odpowiedz #16 - Środa, 22.10.2008, 21:36:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pol92
Czy jarzma z leona beda pasowac pod komplet 288mm do 6L?

nie
Zapisane
Kuman
Gość



« Odpowiedz #17 - Czwartek, 23.10.2008, 10:45:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: guayre
dobra cena tzn jaka? Moze sie ktos jeszcze skusi... :-X

Niestety już nie aktualne. Był po 1200zł komplet na przekładkę.
Zapisane
kamil
Gość



« Odpowiedz #18 - Czwartek, 23.10.2008, 19:05:45 - NIEPRZECZYTANA »

czy jest ktos z Was zorientowany w temacie hamulcow w przejsciowce?
nie chcialbym przechodzic na felgi 16", wiec czy przesiadka z 280mm na 288mm ma sens? jest w ogole taka opcja dla przejsciowki (czyli 4x100) ?
czy pozostaje tylko kupic zaciski od audi s2, porzadne klocki i tarcze, przewody w stali i dobry plyn?
jest jakies pole manewru, jesli chce zostac przy 15" ?

pozdrawiam.
Zapisane
Morgan
Gość



« Odpowiedz #19 - Czwartek, 23.10.2008, 21:42:31 - NIEPRZECZYTANA »

czy jest ktos z Was zorientowany w temacie hamulcow w przejsciowce?
nie chcialbym przechodzic na felgi 16", wiec czy przesiadka z 280mm na 288mm ma sens? jest w ogole taka opcja dla przejsciowki (czyli 4x100) ?
czy pozostaje tylko kupic zaciski od audi s2, porzadne klocki i tarcze, przewody w stali i dobry plyn?
jest jakies pole manewru, jesli chce zostac przy 15" ?

pozdrawiam.

Jak chcesz zostać przy 15stce to zostań przy tym co masz. Nie jestem pewien ale chyba nie znajdziesz 288 w Twoim rozstawie (ale głowy nie dam). Załóż zestaw z S2, do tego dobre klocki i płyn. Śmiga sobie taka ibizka na takim zestawie z BigT pod maską i hamuje całkiem sympatycznie :eye: Jak jeszcze Ci będzie mało to załóż tarcze ATE PD. Oczywiście zakładam, że z tyłu masz już tarcze ;)
Zapisane
kamil
Gość



« Odpowiedz #20 - Czwartek, 23.10.2008, 22:59:18 - NIEPRZECZYTANA »

tak, tarcze z tylu.
ta ibiza, o ktorej piszesz ma zaciski s2 z przodu? orientujesz sie jak jest wtedy z tarczami? zostaje przy swoich czy te zaciski sa pod inne (grubsze?) tarcze?

pozdrawiam.
Zapisane
michalp21 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Cordoba Sx

« Odpowiedz #21 - Piątek, 24.10.2008, 15:11:41 - NIEPRZECZYTANA »

Jak dobrze pamietam to ogrginalna tarcza w s2 ma wymiary 304x32 :pub:
« Ostatnia zmiana: Piątek, 24.10.2008, 15:13:24 wysłane przez michalp21 » Zapisane

adnikauto Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Pomorze
Samochód: Cordi 1.4 2006

« Odpowiedz #22 - Sobota, 25.10.2008, 19:45:14 - NIEPRZECZYTANA »

Hej Pol

A  co ze zwrotnicami, czy od 256mm beda pasic? a co z koronkami od ABS? Tez do wymiany?
Arturoo z Seat Racing wymienial u siebie z 256 na 288 pozniej na 312 przechodzil przez kolejne upgrady trzeba z nim pogadac...

Pozdro
Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #23 - Sobota, 25.10.2008, 20:11:11 - NIEPRZECZYTANA »

Wieńce od ABS są na przegubie, więc nie ma to wpływu. Zwrotnica jest taka sama.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Tominator
Gość



« Odpowiedz #24 - Sobota, 25.10.2008, 20:21:32 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Morgan
Załóż zestaw z S2, do tego dobre klocki i płyn. Śmiga sobie taka ibizka na takim zestawie z BigT pod maską i hamuje całkiem sympatycznie  Jak jeszcze Ci będzie mało to załóż tarcze ATE PD. Oczywiście zakładam, że z tyłu masz już tarcze 
Kiepsko to hamuje i zajechać możan także w 5 minut ;D
Zapisane
pol_sc Mężczyzna
Szary Sombra
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza 6L TDI

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 22.01.2009, 01:47:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Mam mozliwosc kupienia kompletu (zwrotnice, jarzma zaciski,) od Leona 1M.
Zestaw pod tarcze 288m.

Czy bedzie to pasowac do Ibizki 6L? (obecnie mam 256mm i chce zmienic na wieksze(288).

Pozdrawiam POL


od KYS: Koniecznie trzeba było zakładać nowy temat? Scaliłem z Twoim poprzednim wątkiem o hamulcach.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.01.2009, 10:29:36 wysłane przez KYS » Zapisane

POL_SC
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Zmiana zestawu hamulcow z 256mm na 288mm
Skocz do: