Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana sworznia wahacza  (Przeczytany 50729 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kamil
Gość



« Odpowiedz #15 - Czwartek, 24.07.2008, 16:51:31 - NIEPRZECZYTANA »

spoko, zrobilismy w miedzyczasie.
trzeba walic do oporu, cos podlozyc pod tarcze/piaste.
sworzen wymieniony. 40zl w kieszeni. :)

dzieki i pozdrawiam.
Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #16 - Poniedziałek, 11.07.2011, 16:08:11 - NIEPRZECZYTANA »

Byłem na przeglądzie... diagnosta powiedział ze dolny lewy sworzeń wahacza do wymiana...
Pytanie czy wymieniać parami tzn. tez prawą stronę ? Czy niema potrzeby ?
Umówilem sie już na wymiana w tune up .. ale niewiem wlasnie ile tych sworzni kupic ;-)
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
krumi1978 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Jelenia Góra
Samochód: Cordoba Vario '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #17 - Poniedziałek, 11.07.2011, 16:42:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: stryker2
ale niewiem wlasnie ile tych sworzni kupic ;-)
Jak dla mnie wymieniaj parami :!:
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 11.07.2011, 17:07:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: stryker2
ale niewiem wlasnie ile tych sworzni kupic ;-)
Jak dla mnie wymieniaj parami :!:
nie jest to konieczne
rownie dobrze mozna od razu robic wszystkie koncowki i gumy w zawieszeniu :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 12.07.2011, 18:44:24 - NIEPRZECZYTANA »

nie jest konieczne ale można... ;-)
A jaka firma bedzie dobra ? : lemforder, moog , TRW czy FEBI ?
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 12.07.2011, 19:31:19 - NIEPRZECZYTANA »

Ja bym stawiał na TRW ,różne elementy tej firmy siedzą u mnie w aucie, i sprawują się super  :ok:
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 12.07.2011, 21:04:58 - NIEPRZECZYTANA »

te firmy co podales to sa ok jeszcze lemforder. wszystko jedno co wybierzesz bedzie dobrze to raczej gorna polka firm
TRW zawsze biore klocki a ostatnio gumy itp wzialem febiego

 jesli sciagniesz wahacz to od razu wymien sobie wszystkie gumy jesli nie to nie ma sensu.

Mozna parami ale dla mnie bez sensu sie pchac w koszta u kolezanki prawa strona wybija sie dwa razy szybciej niz lewa wiec co dwie wymiany prawej wymieniamy lewa
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 12.07.2011, 21:22:30 - NIEPRZECZYTANA »

Sam bym wziął Lemforder - Taki idą na 1 montaż do samochodu.
Zapisane
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #23 - Środa, 20.07.2011, 16:10:08 - NIEPRZECZYTANA »

Dobra właśnie wróciłem ... wymienione dwa sworznie na Lemforder ...
Tyle ze okazalo sie ze tuleje tez przydało by sie wymienić...
I teraz mam zagwostke. Czy jechać z tym co mam na geometrie i narazie olac sprawe.
Czy je wymienić... polecali jakieś wzmocnione od TT po kolo 55/szt. - tyle ze tam juz trza sciaganc caly wachacz i za robociznę wyjdzie kolo 150 zł...
I teraz pytanie gdy juz ściągną ten wahacz to co tam najlepiej wymienić (tuleje ? gumy ? )... żeby później po geometri znowu nie powracać do tematu zawieszenia....
Podajcie nazwy i najlepiej nr. czesci :-)
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #24 - Środa, 20.07.2011, 17:36:44 - NIEPRZECZYTANA »

Teraz to juz wszystkie 4 tuleje i gumu na stabilizator bo ta sama robota
i oblukaj koncowki kierownicze
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 21.07.2011, 07:30:10 - NIEPRZECZYTANA »


"Oblukaj końcówki kierownicze" tzn. ? Gdy będą ściągać wahacz maja je zobaczyć czy nie sa do zużyte / czy ja sam tez to mogę sprawdzić? ? A jak te części dokładnie sie nazywają ?

Raby o te części chodzi ? Będą dobre ?

Tuleja wahacza przedniego LMI10203
http://www.tylkogolf.pl/sklep/index.php?main_page=product_info&cPath=8_68_500&products_id=243   x2
Tuleja wahacza poprzecznego LMI10205
http://www.tylkogolf.pl/sklep/index.php?main_page=product_info&cPath=7_52_387&products_id=268   x2
Guma drążka stabilizatora 17mm    FE 09519
http://www.tylkogolf.pl/sklep/index.php?main_page=product_info&cPath=7_52_387&products_id=273   x2
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 21.07.2011, 07:46:54 - NIEPRZECZYTANA »

Tej ostatniej gumy nie wymieniaj bo to to się wymienia raz na sto lat i do tego trza luzować sanki, rabemu raczej chodziło o łączniku stabilizatora...
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #27 - Czwartek, 21.07.2011, 08:28:02 - NIEPRZECZYTANA »

O koncowki chodzi aby sprawdzic czy luz sie nie pojawia i czy mieszek gumowy nie sparcial. Zrobisz remont generalny zawieszenia i na dlugo bedzie spokoj.
Gumy na stabilizator te ale juz nie pamietam jak to bylo w starszych  seatach a w leonie czesto sie je wymienia i sanek sie nie odkreca. A lacznik to w kazdej chwili mozna wymienic
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
stryker2 Mężczyzna
Stryker/LaResistance
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza SXE '96, 1.4 AEX+ABD?

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 21.07.2011, 09:39:14 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli te 3 komplety wystarczą ;> ?
Łącznik stabilizatora można wymienić bez wyjmowania wahacza ?
A te końcówki kierownicze i wymiana jest możliwa  tylko przy wyjętym wahaczu ?
Zapisane

Atari Forever ! ;-)
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 21.07.2011, 09:41:41 - NIEPRZECZYTANA »

Tych ostatnich gum nie wymieniaj, chyba że ci gość powie ze ci to zrobi w normalnych pieniądzach, łącznik i drążki można wymienić bez wyjmowania wahacza
Zapisane

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Wymiana sworznia wahacza
Skocz do: