+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» silnik krokowy 1.6 AML
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: silnik krokowy 1.6 AML  (Przeczytany 4336 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Wtorek, 08.07.2008, 16:57:51 - NIEPRZECZYTANA »

W przejściówka 1.6 ALM, silnik korkowy i przepustnica to jedna całość? Czy osobno można je wymienić/wyczyścić?
Pozdrawam
Zapisane
Gruby
Gość



« Odpowiedz #1 - Środa, 09.07.2008, 09:51:56 - NIEPRZECZYTANA »

Silnik krokowy i przepustnica to jeden zespół.

Istnieje możliwość czyszczenia przepustnicy i należy to robić nawet co 10 tyś. km ze względu na odmę która pluje. Zależy jednak dużo od objawów jakie występują. Pomaga to w przypadku delikatnego pływania wolnych obrotów. Jeżeli obroty wariują, skaczą lub opadają nierównomiernie po "przygazówce" to konieczna jest wizyta u mechanika i sprawdzenie działania na Vagu. Polecam Krausyyka na Hortensji 9. Wystarcza czasami wgranie od nowa programu i adaptacja przepustnicy. Jeżeli objawy wystąpią ponownie i zanotowany jest w pamięci błąd przepustnicy to tylko jej wymiana.
« Ostatnia zmiana: Środa, 09.07.2008, 09:57:26 wysłane przez Gruby » Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #2 - Środa, 09.07.2008, 09:55:50 - NIEPRZECZYTANA »

Faluja mi obroty przy wiekszym poborze prądu, włączone światła,wycieraczki, ogrzewanie tylniej szyby, itp.
Mam walnietą sondę, przepustnice czyszczoną, zobaczymy co bedzie po wymianie sondy.
Zapisane
Gruby
Gość



« Odpowiedz #3 - Środa, 09.07.2008, 10:01:25 - NIEPRZECZYTANA »

A czy przy tym falowaniu obrotów nie mrugają światła lub widoczne jest ich pulsowanie - przygasanie? To wtedy podejrzenie regulatora napięcia w alternatorze. Powoduje to zmianę napięcia w instalacji i wariowanie czujników.
Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #4 - Środa, 09.07.2008, 10:13:43 - NIEPRZECZYTANA »

mhm oświetlenie deski rozdzielczej delikatnie pulsuje mhm...
Zapisane
baxmaster Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '02, 1.6 ALM 75KM

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 10.07.2008, 19:38:15 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie poszedł silnik w przepustnicy (VAG pokazywał przerwę w obwodzie), po wymianie na nowy oryginał (cena jeszcze do teraz mnie boli) rozebrałem całą na części ale złożyć się już tego normalnie nie da bo ośka od przepustnicy jest obustronnie nitowana przynajmniej tak jest w tej oryginalnej co miałem.
Zapisane
Wojtach Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: była Cordoba '00, 1.6 ALM Jest: Astra G 2003 1,7 DTI

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 10.07.2008, 22:12:57 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie VAG nic nie pokazuje w tym jest problem...im większy pobór prądu tym większe falowanie.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» silnik krokowy 1.6 AML
Skocz do: