Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Co łączy światła ze wspomaganiem układu kierowniczego  (Przeczytany 23582 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
snems Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: łódzkie
Samochód: Ibiza Sport '00, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #15 - Czwartek, 08.01.2009, 23:24:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ro-dan
Otóż przy każdym ruchu kierownicą następuje delikatne "falowanie" natężenia świateł reflektorów.
Czy w Seatach Ibiza/Cordoba FL 1999-2002  również występuje ten problem?
Zauważyłem, że przy wyjeździe z grząskeigo śniegu reflektory przygasają.
Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 08.01.2009, 23:28:16 wysłane przez snems » Zapisane

Ibiza Sport TDI
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #16 - Czwartek, 08.01.2009, 23:38:46 - NIEPRZECZYTANA »

Niskie obroty silnika => alternator generuje nie dużo pradu
chyba że źle mówie, to poprawcie  :P
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 08.01.2009, 23:40:29 wysłane przez mac456x9 » Zapisane
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #17 - Czwartek, 08.01.2009, 23:50:49 - NIEPRZECZYTANA »

Masz tam chyba już wspomaganie elektryczne, więc mac dobrze mówi, że za mało prądu dostają i przygasają.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
xlukasz12345x Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Samochód: ibiza 2003, 1,4

« Odpowiedz #18 - Sobota, 30.01.2021, 15:19:14 - NIEPRZECZYTANA »

Mam ibiza 1.4 16v bby czy to normalne jak krece kierownica w miejscu to slychac pompa?dodam że mam wspomaganie elektryczne

Tak slychac na filmiku
https://youtu.be/A-Oq0t24oLo
Zapisane
numis Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 2009

« Odpowiedz #19 - Sobota, 08.01.2022, 23:49:24 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie, jeśli ktoś ma z Was wspomaganie elektrohydrauliczne TRW, to przyczyną najczęstszą przygasania świateł przy kręceniu jest znaczne obciążenie alternatora przez silnik pompy wspomagania. A przyczyną jest jej nieprawidłowe sterowanie przez czujnik kąta skrętu znajdujący się na listwie wspomagania w podwoziu. Czujnik nie zgłasza usterki, ale niestety źle steruje pompą. Umiejętnie i delikatnie odepnijcie sobie wtyczkę z tego czujnika (jest tam ciężki dostęp, ułatwieniem jest odkręcenie lewego koła) i sprawdźcie czy następują wahania napięcia ładowania przy kręceniu kierownicą (będzie błąd ze wspomagania, ale ono działa, trzeba zaizolować wtyczkę do czasu wymiany czujnika). Jak nie ma wahań napięcia to czujnik do wymiany. Ja przez takie obciążenie alternatora miałem niedoładowywany akumulator.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Światła i oświetlenie » Co łączy światła ze wspomaganiem układu kierowniczego
Skocz do: