+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Zarżnąłem silnik... :D
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zarżnąłem silnik... :D  (Przeczytany 10947 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
xxxVIPxxx Mężczyzna
Toledo by VIP Edition
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '92, 1.8 8V

« Czwartek, 29.05.2008, 15:43:26 - NIEPRZECZYTANA »

Ale numer udało mi się zarżnąć silnik 1.8 8v w 7 mies po przejechaniu około 8tys km   ;D  :pub:  :pub:  :pub:  :pub:  :pub:  Jazda bez oleju przez ok 1000km pewnie zrobiła swoje.... Ale dzisiaj złapało mnie ździwko bo to że raz na jakiś czas po uzupełnieniu oleju po odpaleniu zaklekocze jak diesel oznaczało to brak oleju... więc dzisiaj normalka wsiadam, odpalam i zaklekotał jak diesel... no to sobie myśle trzeba by sięgnąć po olejek do bagażnika żeby uzupełnić... ale patrze na zegary i pali sie kontrolka od płynu w chłodnicy otwieram maske a tam sucho... myśle sobie płyn spieprzył doleje i będzie git... dolałem, no i wzięłem się za uzupełnienie oleju najpierw kontrola bagnetu. . patrze ea olej rzadki jak nie powiem co...  i ponad poziom niby go jest... wzięłem olej na palce i jakiś bardziej mokry jest...


Co polecicie w tej sytuacji...  bo kurde silnik pał wcześniej niż planowałem i na SWAPA VR6 nie starczy mi teraz kasy....  remontować stary czy wstawić tymczasowo używke 1.8 ?

Mam też inny plan wlać uszczelniacz do chłodnic i zalać silnik olejem z TIRa  ;D Może gęste płyny tymczasowo załagodzą skutek mieszania oleju z płynam od chłodzenia... Poradźcie coś.. a może ceramizer ?  :rotfl:
Zapisane

Probably the best Toledo in world <br />http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6621.0



Prace trwają............

Byle do wiosny :D

Wkrótce premiera najbardziej multimedialnego Toledo 1L na świecie....
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 29.05.2008, 16:32:51 - NIEPRZECZYTANA »

chyba poszla  uszczelka pod glowica
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 29.05.2008, 16:34:58 - NIEPRZECZYTANA »

podnieś głowice, wymień uszczelkę i mozesz trochę pojeździć jeszcze
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 29.05.2008, 16:56:55 - NIEPRZECZYTANA »

plyn poszedl do oleju ale co sie stalo z olejem?
co ty wyciekow nie widzisz czy jak?? :o

nie wiem czy mam robic :respect: wspolczuc czy sie smiac

normalnie  :los:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 29.05.2008, 17:11:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
plyn poszedl do oleju ale co sie stalo z olejem?
co ty wyciekow nie widzisz czy jak?? :o
heh raby olej sie rozcienczyl proste chyba nie a wycieki skad by mu sie wziel skoro olej sie zmieszal z plynem i z 2 oddzielnych ukladow zrobil sie  jeden o czym Ty piszesz?
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 29.05.2008, 17:26:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
olej sie rozcienczyl proste chyba nie a wycieki skad by mu sie wziel skoro olej sie zmieszal z plynem
Cytat: xxxVIPxxx
ponad poziom niby go jest...
jakby caly plyn sie zmieszal to by mial o wiele ponad poziom a nie niby...
Cytat: uszek
o czym Ty piszesz?
zgadnij sobie :ninja:

pisze tak jak wynika z 1 postu
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 29.05.2008, 18:39:12 - NIEPRZECZYTANA »

hmm.. a mi się wydaje, że nie obrażając, ale kolega sam sobie jest winien (ale mi odkrycie, co?)
i teraz jak zajechał silnik to płacze, że mu na coś nie starczy... -rozumiem, że chciałeś zamienić silniki, ale... jeździć bez oleju to już lekka przesada

Szkoda mi twojego seata...  :'(  Jego duch będzie ciebie straszył po nocach...  :evil:
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 29.05.2008, 19:54:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
olej sie rozcienczyl proste chyba nie a wycieki skad by mu sie wziel skoro olej sie zmieszal z plynem
Cytat: xxxVIPxxx
ponad poziom niby go jest...
jakby caly plyn sie zmieszal to by mial o wiele ponad poziom a nie niby...
Cytat: uszek
o czym Ty piszesz?
zgadnij sobie :ninja:

pisze tak jak wynika z 1 postu
chopy, ale skoro słyszał właściciel szklanki na zaworach, znaczy że oleju za wiele nie miał, więc jak mu poszedł płyn do michy, to akurat jest ponad poziom. Miska olejowa ma określona pojemność, zapełnisz michę, to olej, czy inna ciecz napełnia skrzynię korbową, a ta mała nie jest, więc trza dużo wlać, żeby ją zapełnić, dlatego nie miał wysoko na bagnecie.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Tominator
Gość



« Odpowiedz #8 - Czwartek, 29.05.2008, 20:01:38 - NIEPRZECZYTANA »

ja na Twoim miejscu szukałbym 2.0 8V, naprawde fajny silniczek i myśle że ze swapem nie bedzie problemu albo 1.8 tylko 16V
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 29.05.2008, 20:06:13 - NIEPRZECZYTANA »

Leemarvin, co by nie bylo to tego dalo sie uniknac i wlasciciel
Cytat: kuczy
hmm.. a mi się wydaje, że nie obrażając, ale kolega sam sobie jest winien (ale mi odkrycie, co?)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 29.05.2008, 21:26:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tominator
szukałbym 2.0 8V, naprawde fajny silniczek

Ostatnio objechałem z 1.5 długości (do 120 km/h) golfa GTI z takim silnikiem co patrząc na dane techniczne wcale mnie nie zdziwiło a i Toledo lżejsze nie jest... Jak już wkładać 2.0 to 16V bo jeśli chłopak myślał o VR6 to docelowo 2.0 8V będzie kiepskie a i podatność na mody żadna. No chyba, że przejściowo ale jaki miałoby to sens??  :-\
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
xxxVIPxxx Mężczyzna
Toledo by VIP Edition
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Szczecin
Samochód: Toledo '92, 1.8 8V

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 29.05.2008, 22:10:51 - NIEPRZECZYTANA »

Widzę że część ludzi nie rozumie o co chodzi..  :rotfl:

Silnik miałem zarżnąć tylko za szybko padł poprostu...  ;)

Narazie zrobiłem ok 300km i jest ok  :(  Więc silnik 1.8 8v jest nie do zarżnięcia  :'(  Teraz pojeżdże spokojnie może do końca września i pomyśle nad VR6

Co do 2.0 8 v to miałem.... ale dla 25km nieopłacalna jest przekładka silnika itp... a o 2.0 16v najlepszego zdania nie mam  ;D

Kuczy nie przeżywaj.... Tolek nie zginie napewno... jedynie jego serce może być inne (przecież jak serce ci padnie jest opcja transplantacji i nadal jesteś tym samym człowiekiem) taki OT  :P
Zapisane

Probably the best Toledo in world <br />http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6621.0



Prace trwają............

Byle do wiosny :D

Wkrótce premiera najbardziej multimedialnego Toledo 1L na świecie....
DzieX
Gość



« Odpowiedz #12 - Czwartek, 29.05.2008, 22:53:52 - NIEPRZECZYTANA »

Kontynuując metaforę, to ja wolę dbać o swoje serce. Może po mojej śmierci nada się komuś innemu...
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #13 - Piątek, 30.05.2008, 05:34:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: xxxVIPxxx
Kuczy nie przeżywaj.... Tolek nie zginie napewno... jedynie jego serce może być inne (przecież jak serce ci padnie jest opcja transplantacji i nadal jesteś tym samym człowiekiem) taki OT   

Oj... to było tylko tak... - nie lepiej byłoby sprzedać tego 1.8 i kasę ze sprzedaży dołożyć do tego docelowego? w sumie patrząc na allegro kasa może nie porażająca... ale to tak mi się nasunęło tylko...

A że 1.8 (też mam takiego) są nie do zdarcia to większość ludzi mi mówiła, i twój przypadek jeszcze raz to potwierdził - very mnie to cieszy osobiście ;)
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
daniels81
Gość



« Odpowiedz #14 - Piątek, 30.05.2008, 07:10:01 - NIEPRZECZYTANA »

Vip nie obraź się troche masz dziwne myslenie...nie lepiej bylo dbrać o silnik...potem go sprzedać w całości sprawnego i dopiero swap robić... mniej byś na tym stracił... oby Ci nawyk pewien nie został jak wsadzić nowy silnik....
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Zarżnąłem silnik... :D
Skocz do: