+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» zwariowało przełączanie LPG/PB
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zwariowało przełączanie LPG/PB  (Przeczytany 25618 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #45 - Czwartek, 29.05.2008, 19:46:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
czemu gazownicy zawsze ustawiaja przełączanie na 1900-2000obr przy opadających obrotach :-\  na moje logiczne byłoby przy narastających obrotach - bo inaczej często mi gaśnie
przy spadających obrotach komp odcina paliwo, więc komora spalania się szybko opróżnia i nie dochodzi do mieszania się paliw.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #46 - Czwartek, 29.05.2008, 20:03:48 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
przy spadających obrotach komp odcina paliwo, więc komora spalania się szybko opróżnia i nie dochodzi do mieszania się paliw.
nie do konca tak bo mieszanie sie paliw ustawia na kompie sie aby silnik nie gasl
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 29.05.2008, 20:10:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
nie do konca tak bo mieszanie sie paliw ustawia na kompie sie aby silnik nie gasl
U mnie na sekwencji ustawione jest tak jak pisałem. Czasem mnie to drażni jak muszę odjąć gazu żeby komp przełączył na LPG. Ale ma to swoje zalety. Przy spadających obrotach silnik pracuje na odcięciu paliwa, więc po przełączeniu na LPG nie ma takiego szarpnięcia, z wyjątkiem sytuacji odjęcia gazu na ułamek sekundy i ponownym wciśnięciu do oporu.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 29.05.2008, 20:11:59 wysłane przez aboz » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #48 - Czwartek, 29.05.2008, 20:49:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: aboz
U mnie na sekwencji ustawione jest tak jak pisałem.
nie rozmawiamy tu o sekwencji ale nie wydaje mi sie aby paliwa sie nie nakladaly

na moim przykladzie moge dowiesc ze faze nakladania paliw sie ustawia bo jezeli nie bedzie ciaglosci to silnik nie zdazy zaciagnac gazu i zgasnie - oczywisci mowa o przelaczeniu na luzie bo podczas jazdy jest inaczej
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #49 - Czwartek, 29.05.2008, 20:55:15 - NIEPRZECZYTANA »

raby zawsze jest tak ze jak ujjmujesz gazu to czasy wtryskow sa rowne 0 czyli paliwo jest w tym momencie nie podawane wiec moze i byc chwila  ze sa 2 rozne paliwa ale na pewno nie taka jak przy wzrastajjacych obrotach i w tedy  przzelaczenie na gaz
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #50 - Czwartek, 29.05.2008, 20:58:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
raby zawsze jest tak ze jak ujjmujesz gazu to czasy wtryskow sa rowne 0 czyli paliwo jest w tym momencie nie podawane
ciagle chodzi o przypadek autora tematu!
tam jest mieszalnik a nie wtrysk.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
adi Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Toruń miasto aniołów
Samochód: Seat Cordoba 1994r 1.4 60KM

« Odpowiedz #51 - Piątek, 30.05.2008, 17:49:25 - NIEPRZECZYTANA »

siemka dowiedziałem sie że bardzo dużo robi czujnik temperatury.miałem problem bo dłuższy czas chodził na ssaniu jak sie okazało to czujnik temperatury miał osad z kamienia a to powoduje że ciężko sie nagrzewa i dłużej chodzi na ssaniu a jak go wymieniłem to już było ok więc moge wam poradzić że jak ktoś nie wymieniał jeszcze czujników to wam powiem że sie opłaca ale mówie o starszych brykach ale seaty to już są fury :ok:
Zapisane

adi-CORDOBA 1.4 94r.60KM
pa84 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: VC 2.2 DTI, IBIZA SPORT 1.4 BXW 2006r.

« Odpowiedz #52 - Wtorek, 03.06.2008, 20:31:45 - NIEPRZECZYTANA »

a co ma czujnik temperatury do gazu bo piszesz chyba o czujniku cieczy chłodzacej silnik reduktor ma swuj wlasny czujnik i on steruje przełaczeniem a szarpaniecie na zimnym przy przelaczeniu proponuje wyciagnac listwe wtryskowa i ja sprawdzic i pewnie kalibracja długo sam przerabialem ten problem
no fakt czasami czujnik temp odpowiada za mapy na pb moga sie przestawic ale jak długo i tak jezdzisz na lpg i tak mapy same sie ustawia do gazu po 50-100km
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 03.06.2008, 20:33:42 wysłane przez pa84 » Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» zwariowało przełączanie LPG/PB
Skocz do: