Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ibiza GTi 2,0 16v 150HP + LPG probowal juz ktos takiego rozwiazania??  (Przeczytany 12677 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
goral Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Myślenice
Samochód: Ibiza GTI '97, 2.0 16V 150BHP + LPG BLOS

« Wtorek, 08.01.2008, 14:53:57 - NIEPRZECZYTANA »

zastanawia mnie czy ktos ma taka instalacje w swoim seacie, moj to ibiza z 1997 GTI 2,0 16v 150HP i zastanawiam sie jak ten silnik reaguje na instalacje gazowa, oplaca sie to wogole montowac w tym typie silnika i jak to znosi, pozdrawiam
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 08.01.2008, 15:03:49 - NIEPRZECZYTANA »

adek ma u siebie i z tego co wiem to bardzo sobie chwali, możesz do niego napisać na pw
Zapisane
Daro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza Cupra '97 2.0 ABF ; Vectra C Z20NET

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 08.01.2008, 15:14:36 - NIEPRZECZYTANA »

jest bardzo wiele przeciwników odnośnie montowania instalacji gazowej w tych silnikach jak i w wielu innych, ale ja postanowiłem się wyłamać i u siebie zamontowałem oczywiście sekwencyjny wtrysk gazu. Spalanie po mieście nie zważając na oszczędną jazdę 12 do 13 litrów. przeliczając koszty każdych przejechanych 100 kilometrów nie żałuje tego wyboru
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 08.01.2008, 17:54:57 - NIEPRZECZYTANA »

A Ja wychodzę z założenia, ze auto to trzeba sobie kupić z wyobraźnią a nie "na pałę" - no chyba , że spadek po bliskim - to wtedy bym się nad gazem zastanowił  :!:  :!:  :!:
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Daro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza Cupra '97 2.0 ABF ; Vectra C Z20NET

« Odpowiedz #4 - Środa, 09.01.2008, 11:27:39 - NIEPRZECZYTANA »

wiadomość poszła na PW
Zapisane

rafcio363
Świeżak
Offline Offline



Skąd: SLASK
Samochód: IBIZA GTi 1,8 16V 1996r. przed liftingiem

« Odpowiedz #5 - Sobota, 12.01.2008, 15:50:10 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam GTi 1,8 16V na gazie na wielopunkcie (bez sekwencji) i śmiga aż miło..Tyle ze reduktor mocniejszy musialbys wsadzić.Spalanie miasto 11 trasa 9l.
Zapisane
goral Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Myślenice
Samochód: Ibiza GTI '97, 2.0 16V 150BHP + LPG BLOS

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 14.01.2008, 05:29:37 - NIEPRZECZYTANA »

kolega ma instalacje LPG tylko ze z blosem, i do golfa III gti (ten sam silnik) i zadowolony, chyba sprobuje z tym blosem ... zobaczymy

Napisano: Sobota, 12.01.2008, 15:54:10


a jeszcze jedno, bo mam zamontowany filtr stozkowy, to nie bedzie jakos negatywnie wplywac na LPG? ma ktos stozek do instalacji gazowej?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 14.01.2008, 12:31:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: goral
a jeszcze jedno, bo mam zamontowany filtr stozkowy, to nie bedzie jakos negatywnie wplywac na LPG? ma ktos stozek do instalacji gazowej?
z blosem bedzie OK (prawdopodobnie) - poczytaj na forum, podawalem linki.
z instalacja 2 generacji nie da sie jezdzic ze stozkiem
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Daro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza Cupra '97 2.0 ABF ; Vectra C Z20NET

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 14.01.2008, 14:51:00 - NIEPRZECZYTANA »

da się tylko nie możesz mieć bezpośredniego dolotu powietrza na stożek
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 15.10.2009, 19:07:34 - NIEPRZECZYTANA »

Na dniach zapadnie decyzja czy montować instalację, czy kupić diesla? Pytanie jaką instalację wybrać (mowa oczywiście o sekwencji). Mam sprawdzonych gaziarzy, u których montowałem instalacje w dwóch poprzednich autach (zero problemów, regulacja od ręki). Przed montażem i regulacją mam zamiar zamontować airbox Simoty oraz zmienić świece na NGK. Chciałbym mieć jakieś rozeznanie co lepiej wybrać: ogólnie chwalą BRC  :-\
Szkoda mi sprzedawać autko, bo silnik chodzi jak bajka, zero wycieków, zero dolewek (pełen syntetyk), zrobiłem rozrząd, nowe aku i takie tam pierdoły więc chwilę pewnie pośmigam  8)
Zapisane

Daro Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza Cupra '97 2.0 ABF ; Vectra C Z20NET

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 15.10.2009, 19:14:49 - NIEPRZECZYTANA »

zakładaj Sekwencje (oczywiście BRC) a będziesz zadowolony
mnie spalanie po mieście wynosi 12L, więc zapewne tyle samo co by mi wyszło na paliwie przy mojej jeździe  ;D
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #11 - Sobota, 17.10.2009, 10:47:06 - NIEPRZECZYTANA »

Ja potrafiłem w trasie dojść do 15  :(  Mój rekord z domknięciem szafy to około 400 km za 250zł  :'(
Pytanko jeszcze czy pod BRC kryją się jakieś ogólnie przyjęte markowe elementy, czy zwrócić uwagę co jest jakiej firmy?

Napisano: Czwartek, 15.10.2009, 20:19:13


Ok. poczytałem trochę na elektrodzie i zobaczymy co dodatkowo doradzą gaziarze - w tym przedziale cenowym pozostaje jeszcze stag300  :-\

Napisano: Czwartek, 15.10.2009, 20:55:38


Mam już wstępne rozeznanie. Zamianka na diesla jeszcze nie teraz, chociaż miałem dzisiaj jechac po czarną FL 110 konną  :wub: (przeliczyłem, że za tą cenę graty do silnika mógłbym włożyc dopiero za rok  >:( )
Mam dwóch sprawdzonych gaziarzy, którzy nie montują BRC, jedynie Stag`a 300 bądź KME. Różnica żadna, bo jedyne 100zł - spotkaliście się z jakimiś opiniami? Na chwilę obecną stawiam na KME, nie widziałem jeszcze negatywnych opinii, w każdym bądź razie szperam dalej, bo po weekendze zabieram się za stożek i instalację  :)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #12 - Sobota, 17.10.2009, 10:54:46 - NIEPRZECZYTANA »

KME polecam mialem kompa Bingo
ja cos to mam jeszcze kabelek do programowania tych instalacji
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #13 - Sobota, 17.10.2009, 10:58:34 - NIEPRZECZYTANA »

zakładaj gaz spoko ja mam już 2 lata i nic nie dotykałem ani na żadnych regulacjach nie byłem, wszystko chodzi piknie, spalanie przy mojej jeździe to 10-11L
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #14 - Sobota, 17.10.2009, 11:03:01 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, to pewnie pójdzie KME. Dzięki  za info, każde wskazówki są cenne jak się człowiek naczyta o późniejszych problemach ludzi to odechciewa się jazdy samochodem  :huh:
« Ostatnia zmiana: Sobota, 17.10.2009, 11:04:03 wysłane przez widget » Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Ibiza GTi 2,0 16v 150HP + LPG probowal juz ktos takiego rozwiazania??
Skocz do: