+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» gaz w 2.0 i za mały reduktor... czytajcie:/
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: gaz w 2.0 i za mały reduktor... czytajcie:/  (Przeczytany 11458 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
sonic85
Gość



« Środa, 19.12.2007, 18:38:46 - NIEPRZECZYTANA »

kupiłem ostatnio fajne Tolde z 96 roku. silniczek fajny 2.0 16v. jak to w nowo zakupionym aucie chciałem wszystko posprawdzać, powymieniać, poregulować. wymieniłem płyny i dzis pojechałem do gazownika aby wyregulować gaz i wymienić filtr. pan szanowny gazownik podnosi maske, patrzy i takie oczy.... ja sie pytam co się stało a ten do mnie że to wogole nie ma prawa jeżdzić. ja sie pytam dlaczego??? co się stało. pan gazonik mówi pewnie gaz był zakladany w radomiu:/ hmmmm... pomyslalem ze faktycnzie na gwarancji byl radom. mowie ze kupilem to auto juz z ta instalacja i ze na gazie si enie znam ale na gwarancji jeszcz ejest wiec nie iwem o co chodzi. a ten do mnie ze to reduktor do samochodu o pojemnosic 1.5,1.6. ze tu powinna byc sekwencja a nie zwykly najtanszy gaz. poprzedni wlasciciel polecial po oporze i skrzywdzil to auto wrzucajac cos tak beznadziejnego:/ podobno w radomiu robia takie rzeczy ale to pewnie nie tylko tam:/ no i moje pytanie czy mial ktos taka sytuacje?? bo podobno moze sie to skonczyc zle, np reduktor moze rozwalic i boooom. owszem auto jest troszke bardziej zamulone ale czy to az tak zel sie moze skonczyc??????? :/ pozdr
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Środa, 19.12.2007, 20:15:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: sonic85
bo podobno moze sie to skonczyc zle, np reduktor moze rozwalic i boooom
moze byc buooom i rozwalic obudowe filtra powietrza lub kolektor plastikowy ale co ty tam masz to juz nie wiem...
poczytaj o strzale gazu i koniecznie REGULAMIN !
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #2 - Środa, 19.12.2007, 20:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

rozwiązaniem może być BLOS http://www.allegro.pl/search.php?string=blos&order=p
Zapisane
sonic85
Gość



« Odpowiedz #3 - Środa, 19.12.2007, 20:46:31 - NIEPRZECZYTANA »

Koleś od którego to kupiłem przejechał przez rok ok 20000 km. W warsztacie polecili bym wymienil caly przód (elektronika itd) ale to ma kosztować okolo 2 tys zl:/  a slyszeliscie bezposrednio od kogos o takich przypadkach??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Środa, 19.12.2007, 20:52:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: sonic85
a slyszeliscie bezposrednio od kogos o takich przypadkach??
takich jak pisalem? no to przeciez jest na forum!
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
sonic85
Gość



« Odpowiedz #5 - Środa, 19.12.2007, 20:59:13 - NIEPRZECZYTANA »

dobrze spokojnie nie denerwuj sie. ogarniam to forum dopiero od 2 czy 3 dni
:/
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #6 - Czwartek, 20.12.2007, 18:55:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
np reduktor moze rozwalic i boooom. owszem auto jest troszke bardziej zamulone ale czy to az tak zel sie moze skonczyc??????? :/ pozdr
Nie no z tym boooom to troszke przsadził ten gazownik jeśli reduktor (parownik) jest zbyt mały to faktyczni bedzie troszke brakowało mocy i tyle ale w takim silniku ja 2.9 16V niema potrzeby montowania gazu z wtryskiem
Zapisane
sonic85
Gość



« Odpowiedz #7 - Czwartek, 20.12.2007, 21:39:10 - NIEPRZECZYTANA »

zmieniać nie będę teraz calej elektroniki bo to bez sensu, na gazie bede jezdzic poprostu spokojniej. wymienienie jeszcze swiece i przewody to moze bedzie dobrze. pozdr
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #8 - Sobota, 22.12.2007, 22:14:11 - NIEPRZECZYTANA »

nie musisz zmieniac calej elektroniki. wystarczy ze poojecdziesz na wymiane reduktora i wtedy zaloza Ci odpowiedni do silnika i wszystko wyreguluja, ewentualnie dadza wiekszy mikser.
we wrocławiu taka zabawa na czesciach lovato ok. 400zl. poszukaj innego gazownika a nie jakiegos co chce Cie zloic jak za montaz nowego gazu.
pozdro
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 24.12.2007, 16:52:36 - NIEPRZECZYTANA »

tak się składa że mam taki sam silnik i u mnie decyzja jaki gaz założyć była tylko jedna - SEKWENCJA

silnik super pracuje nie ma żadnych spadków mocy i zbiera się tak jak na benzynie, nawet niewiesz kiedy się przełącza z benzyny na gaz jestem zadowolony z tej instalacji... wcześniej miałem Toledo 2.0 8v i zwykłą instalację i jakoś to chodziło ale to jednak nie to co sekwencja...

Ale fakt fakterm jak pojechałem do swojego gazownika to odrazu powiedział że innego gazu niż sekwencyjny mi nie założy, chyba że na moją odpowiedzialność....

ponoć w tym silniku zwykły gaz się nie sprawdza...
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Krzysiek_RW Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Słoneczna KaLifornia
Samochód: IBI

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 24.12.2007, 17:12:59 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam 9a na blosie i zapiernicza lepiej niż na benzynie a dlatego na blosie iż sekwencji nie da sie do 9a założyć gdyż nie ma tam elektroniki i niby z czego komp od lpg brałby sobie odczyty
Zapisane

sonic85
Gość



« Odpowiedz #11 - Piątek, 28.12.2007, 16:48:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: pakuu1
nie musisz zmieniac calej elektroniki. wystarczy ze poojecdziesz na wymiane reduktora i wtedy zaloza Ci odpowiedni do silnika i wszystko wyreguluja, ewentualnie dadza wiekszy mikser.
własnie tu jest tak,  że nie wystarczy jak zmienie reduktor, to nic nie da. tu trzeba zmienic z tego co slyszlame elektronike bo przecie do danego reduktora masz dobrany komputer. juz sie dowiadywalem ale narazie jezdze. nie katuje mojego tolka na gazie poprostu:)
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #12 - Piątek, 28.12.2007, 16:56:01 - NIEPRZECZYTANA »

u Ciebie z tego co wyczytałem to nie masz sekwencji a jesli chcesz zmienic reduktor to nie trzeba zmieniac elektroniki a podejrzewam ze ktos Ci powiedział ze zmieni reduktor i wiekszosc rzeczy od gazu czytaj zmieni 2 generacje gazu na 4 czyli zalozy wtryski od gazu komputer itp itd czyli zalozy sekwencje

tak jest to koszt ok 2 tys bo praktycznie wszytsko zmieniasz oprocz butli z gazem czyli jakbys zakladał gaz na nowo i tu jest moja rada zrob tak i zmien :)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
nerwus
Gość



« Odpowiedz #13 - Piątek, 28.12.2007, 18:14:57 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
tak jest to koszt ok 2 tys bo praktycznie wszytsko zmieniasz oprocz butli z gazem czyli jakbys zakladał gaz na nowo i tu jest moja rada zrob tak i zmien
Nie ma sensu zmieniać na sekwencjie straszna lipa jak kazdy gaz  :!:  zmien reduktor wreguluj i bedzie to samo
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #14 - Sobota, 29.12.2007, 01:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nerwus
Nie ma sensu zmieniać na sekwencjie straszna lipa jak kazdy gaz  :!:  zmien reduktor wreguluj i bedzie to sa
nie wiesz co mowisz

brak wystrzałow to plus na sekwencji a jak sie ma kolektor plastikowy to przy wybuchu spory koszt wymiany poza tym pali duzo mniej na sekwencji (ok2litry) no i jest praktycznie bezobslugowa
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» gaz w 2.0 i za mały reduktor... czytajcie:/
Skocz do: