+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Hamulce tył
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Hamulce tył  (Przeczytany 29246 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #30 - Wtorek, 15.03.2011, 10:23:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Kozak
Czy po zmianie bebnow na tarcze trzeba zmienac korektor sily hamowania
We wszystkich autach z grupy vw typu ibiza, golf vento, polo i nawet corrado itd z tego co pamietam korektor sily hamowania jest ten sam (wiem bo wymienialem i szukalem od czego pasuje...

Napisano: Sobota, 29.01.2011, 20:20:28


Mam pytanie, orientuje sie jak wyglądałaby zamiana hamulców z bębnowych na tarcze z tyłu w FL? Trzeba wymieniać całą belke?
Zapisane

tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #31 - Wtorek, 15.03.2011, 11:54:13 - NIEPRZECZYTANA »

Korektor siły hamowania jest regulowany, także po zmianie na tarcze wystarczy wyregulować i już.
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 15.03.2011, 11:58:07 - NIEPRZECZYTANA »

Nie o chodzi mi konkretnie o sam korektor, a o mocowania bębnów i tarcz/zacisków, czy belka pod bębny różni się od tej pod tarcze? Chodzi mi konkretnie o FL'ke.
Zapisane

tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 15.03.2011, 12:26:50 - NIEPRZECZYTANA »

Odpowiadałem na pytanie Kozaka...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 15.03.2011, 19:24:00 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emtezet
a o mocowania bębnów i tarcz/zacisków, czy belka pod bębny różni się od tej pod tarcze

Nie, trzeba kupić jarzma, zaciski, przewody, tarcze klocki i trochę śrub.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #35 - Środa, 16.03.2011, 01:32:35 - NIEPRZECZYTANA »

A czy te wszystkie graty podejdą od ibi 93-99??
Zapisane

Leemarvin Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Cordoba '99, 1.4 AEX + Gofer BMN

« Odpowiedz #36 - Środa, 16.03.2011, 20:31:20 - NIEPRZECZYTANA »

Tarcze (w 93-99 są tarcze razem z piastą) i klocki nie, zaciski chyba są identyczne, a jarzma to nie wiem, trzeba by porównać, bo mogą mieć inne odsadzenie od belki.
Zapisane

Nowe części do Seat`a i innych aut, tel. 500-48-10-10
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #37 - Czwartek, 24.03.2011, 14:13:21 - NIEPRZECZYTANA »

Ktos wie jak to zdemontowac ?

Zapisane
docan Mężczyzna
......................................
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia\Ostrołęka
Samochód: Renault Laguna III Sportour 2.0dci 150KM+

« Odpowiedz #38 - Czwartek, 24.03.2011, 14:43:14 - NIEPRZECZYTANA »

wd40 i inne specyfiki.... najlepiej przez pare dni
delikatnie możesz starać się tym starać się przekręcić, ale nie za mocno bo lubią pękać...
a jeśli masz do wymiany to nie ma najmniejszego problemu - młotek przecinak i jedziesz :)
Zapisane

przyciemnianie szyb - trójmiasto
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #39 - Czwartek, 24.03.2011, 19:20:35 - NIEPRZECZYTANA »

dla potomności, ściągnąć to 'gówno' to mega porażka, prędzej się złami niż to ktoś wyciągnie, ja dziś na tym ułamałem śrubokręt a jak użyłem lepszego sprzętu to odłamał się kawałek plastiku,
w przypadku gdy tego nie wymieniasz a potrzebujesz ściągnąć tylną belkę to odpina się wtyczkę za tylną kanapą i ściągasz przewód razem z belką..
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Hamulce tył
Skocz do: