+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...  (Przeczytany 33907 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Piątek, 19.10.2007, 13:25:54 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, sprawa wygląda tak, gdy silnik jest zimny - auto od pala bez kłopotów, nic nie lata, również gdy po chwili go zgasze, przez moment czuć trzęsienie, ale jest ono krotkie i nie aż takie mocne - to chyba w dislach typowe. Kaszana zaczyna się gdy silnik sie rozgrzeje, potem wyłączanie jest dłuższe, i spore wibracje dostają sie do kabiny, widać nawet jak sie kierownica trzęsie. Kiedy znów chce go włączyć na ciepłym, również jest inaczej, włącza sie dłużej i dłużej trzęsie. Co może być problemem ? Podczas jazdy wszystko jest okej. Pozdrawiam
Zapisane
DAMiANO Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #1 - Piątek, 19.10.2007, 13:30:44 - NIEPRZECZYTANA »

Możliwe że dwumas mówi papa lub poduszki. :-\

Przywitaj się w ogólnym zanim admin nie widzi :)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 19.10.2007, 13:32:36 wysłane przez DAMiANO » Zapisane

SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #2 - Piątek, 19.10.2007, 14:35:54 - NIEPRZECZYTANA »

No też nad tym myślałem, ale czy wtedy nie działo by sie to non stop  tak samo, no i czy nie ujawniało by to sie wibracjami podczas jazdy ?  :o

Dzięki za rade  :angel:
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #3 - Piątek, 19.10.2007, 20:34:03 - NIEPRZECZYTANA »

mam dokladnie identyczny problem. silnik przenosi wibracje podczas gaszenia nie wazne czy na cieplym czy na zimnym. podobno to wina poduszek ktore przydaloby sie wymienic lecz az tak bardzo to mi nie przeszkadza i nie spiesze sie z wydawniem $$$ :)
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #4 - Sobota, 20.10.2007, 07:24:05 - NIEPRZECZYTANA »

no w ASV trzęść wogóle nie powinno. Sprawdź poduchy pod silnikiem.
Zapisane

Seat Leon TS bigT
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 22.10.2007, 20:10:50 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz klapke przy EGR, moze sie przyciela. Dalej mozna szukac problemu przy ukladzie podcisnienia. Jak silnik pracuje nierowno przez jakis czas to moze trzeba w nastawnik puknac... Mozliwosci jest wiele, zacznij od klapki i poduszek, jak nie pomoze podjedz do kogos kto ma pojecie o VAGu.
Zapisane

SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 25.10.2007, 21:23:20 - NIEPRZECZYTANA »

No dziś obejżałem tą klapke, chodzi płynnie. Wężyki również sprawdziłem i siedzą dobrze, ale jedna rzecz mnie zastanawia : jest wężyk który dochodzi do takiej plastikowej kuli za silnikiem, na dole tej kuli jest taka wypustka, i tu pytanie, czy w tej wypustce nie powinen siedzieć jakiś wężyk ? Bo teraz jest tak jakby ta kula była zakończeniem układu. Co prawda żadnego nie znalazłem ale ... ;)
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #7 - Piątek, 26.10.2007, 11:23:18 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: SouthMan
No dziś obejżałem tą klapke, chodzi płynnie
jeśli nie to to sprawdz jeszcze zawór N75 ja miałem podobne objawy tyle że przy gaszeniu fury trzepało nim srasznie . Lecz po VAGowaniu wyszło że szlak trafił N75 i po wymianie jest pieknie  :ok:
Zapisane
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 18.11.2007, 20:27:51 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli mam być szczery to dużo w mojej sprawie sie nie wyjaśniło, po drodze miałem jeszcze akcje ze sprzęgłem i trzęsienie silnika zeszło na dalszy plan.

Ale do rzeczy, mechanik mi mówił że poduszki są całe, czy możliwe jest że poduszka padła tak że nie widać tego po niej ? Na jakiej zasadzie działa ta poduszka ? W środku jest sprężyna, jakiś płyn ? Czy to wnętrze poduszki mogło by stracić swoje właściwości, i to właśnie przez to nim cieplejszy silnik, tym bardziej nim rzuca ?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 18.11.2007, 22:35:01 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz N75 tak jak pisze Nerwus.
Zapisane

SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 19.11.2007, 00:45:08 - NIEPRZECZYTANA »

Roger that, a jak sądzicie, lepiej skoczyć z tym do ASO albo innego mechaniora, czy poradze sobie sam przy użyciu wynalazku typu Polski VAG ?
Zapisane
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 19.11.2007, 00:52:43 - NIEPRZECZYTANA »

Diagnoza VAGiem u tunera kosztuje jakieś 50zł. Uzupełnij profil ...skąd jestes?
Zapisane

Seat Leon TS bigT
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 22.11.2007, 13:55:21 - NIEPRZECZYTANA »

Szczecin. W oddziale Unitronica zawołali mi 80 zł. Oddział to jednak nie centrala, z tego co mi znajomy opowiadał, to raz dał tam auto i był daleki od satysfakcji  >:(

Napisano: Poniedziałek, 19.11.2007, 01:09:00


Dobra, byłem w V-Tronic ( ten oddział Unitronica ). Skusiłem sie na zestaw vagowanie razem z hamownią za 150 zł. Podczas shamowania auta w pewnym momencie tłumik strzelił niczym z czarnoprochowca - i chyba to naprawiło mój problem, teraz 2 razy włączyłem/wyłączyłem silnik, i zero drgań, tak jak powinno być  :o  Serwis jak narazie sprawia dobre wrażenie, mili ludzie, wsio tłumaczą co jest nie teges. Wkrótce zostawie im autko ( wyszło z vagowania że trza sprawdzić zawory i turbine oraz poprawić dawke ) bo delikanie mówiąc, ibi nie trzyma serii   >:( 
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #13 - Czwartek, 22.11.2007, 16:53:23 - NIEPRZECZYTANA »

a ile wyszło na hamowni ?
Zapisane
SouthMan Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 ASV Sport

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 22.11.2007, 17:04:29 - NIEPRZECZYTANA »

89 KM  :(  Albo nieświadomie kupiłem słabszą wersje, albo to wina rozregulowanej pompy  wtryskowej i szalejącego turbo co za dużo dmucha  :-\
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 22.11.2007, 17:07:25 wysłane przez SouthMan » Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Silnik sie trzęsie przy wyłączaniu ...
Skocz do: