+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» olej w przewodach od IC
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: olej w przewodach od IC  (Przeczytany 18049 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
bugaj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: obecnie leon top sport arl

« Niedziela, 14.10.2007, 12:57:40 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam takie pytanie gdyz zdziwila mnie jedna rzecz w mojej ibi .po odpieciu przewodow od IC ztych rur wylal mi sie olej niebylo go znow az tak duzo ale ztego co mi mowil znajomy ze powinny go byc znikome slady .czy to normalne ze tak sie dzieje czy tez moze turbo juz jest do wymiany ??
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #1 - Niedziela, 14.10.2007, 13:21:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bugaj
po odpieciu przewodow od IC ztych rur wylal mi sie olej
No śladowe ilości tak ale jeśli się wylało to jest coś nie tak  :-\  sprawdź czy nie ubywa Ci oleju z silnika , pewnie Turbina już jest troszke w nie najlepsszym stanie  :(
Zapisane
bugaj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Radomsko
Samochód: obecnie leon top sport arl

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 14.10.2007, 13:49:48 - NIEPRZECZYTANA »

no wiec tak lukalem na olej i odziwo nieubywa mi nic jest staly poziom a jeszcze zrobie foto i wrzuce na forum bo wiednym miejscu mi sie poci olejem i to chyba wlansie przewod od IC do turbiny jest .
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #3 - Niedziela, 14.10.2007, 14:14:58 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: bugaj
no wiec tak lukalem na olej i odziwo nieubywa mi nic
No lukaj dokładnie bo ten olej musi się z czegoś brać ?
A niebieski dym pojawia się czasami ?
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 15.10.2007, 19:29:40 - NIEPRZECZYTANA »

Jedna turbina wali olej i smiga inna nie pusci prawie nic i pada. Poki dziala to bym sie nie przejmowal.
Zapisane

Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 29.10.2007, 13:05:43 - NIEPRZECZYTANA »

bugaj
hehe mój też wypluwa w tym miejscu(fotka) olej ale bardzo symbolicznie bo nie widać nawet na bagnecie że ubywa, sam się zastanawiałem czy coś z tym robić, mój nie dymi na niebiesko;) heh tez mam ASV, może ten typ tak ma;) Może ktoś miał już z tym problem i się wypowie?
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 29.10.2007, 23:16:46 - NIEPRZECZYTANA »

Turbo przeważnie jak pada to zaczyna najpierw hałasować (wydaje z siebie jakieś dziwne dźwięki) chociaż u znajomego w audi padło od razu i było ciche do końca, ale jak zaczyna pluć oliwą to bym się już zainteresował kupieniem nowego, albo jakiegoś regenerowanego lub używki. Moja turbina też nie jest idealna, wprawdzie nie pluje olejem ale przy gaszeniu słychać jakiś dziwny dźwięk jakby delikatnie obcierało-oczywiście to nie obcieranie bo jakby tak było to już dawno by się rozleciało i na pewno brałby olej. :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Witto Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Bartoszyce
Samochód: Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 30.10.2007, 09:36:58 - NIEPRZECZYTANA »

woj
Nie załamuj mnie, mam tego toledziaka od nowości i tylko ja nim jeżdżę i wiem jak nim jeździć (spokojna jazda na zimno, nie gaszenie od razu itd.) przejechałem dopiero 66kkm więc chyba troszkę za wcześnie na umieranie turbiny..... mam nadzieję
Zapisane

Seat Toledo 1.9TDI 110KM ASV 04/05'
woj Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lublin
Samochód: VW Sharan TDI 130KM+VIR + Cordoba Vario 1.6+LPG

« Odpowiedz #8 - Środa, 31.10.2007, 00:09:39 - NIEPRZECZYTANA »

No pewnie, że za wcześnie, więc nie przejmuj się tylko jeździj - a może trzeba jej kiedyś ostrzej w dupę wstawić. Moja ma 230kkm i już ma prawo się kiedyś roz..... :pub:  :pub:  :pub:
Zapisane

VW SHARAN TDI \\\\\\\\\\\\\\\'01 130 KM+vir  :bounce: i SEAT CORDOBA VARIO 1,6 \\\\\\\\\\\\\\\'98 :seat:
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 01.11.2007, 21:45:33 - NIEPRZECZYTANA »

czy VAG wykaze jak jest cos nieszczelne w instalacji od IC ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #10 - Czwartek, 01.11.2007, 22:48:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kozak
czy VAG wykaze jak jest cos nieszczelne w instalacji od IC ?
Jak umiesz czytać logi to pewnie coś znajdziesz, ale nie będzie jednoznacznego wskazania na nieszczelność.
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 01.11.2007, 23:23:08 - NIEPRZECZYTANA »

A ciśnienie?? Może jak bedzie kulało turbo to ciśnienie doładowania będzie mniejsze. Ale to tak teoretycznie. Bo obcykany w tym temacie nie jestem ;)
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
qlczy Mężczyzna
Qlczy
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1999-2002, 1.9 TDI AGR

« Odpowiedz #12 - Wtorek, 15.04.2008, 22:19:04 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
ja ma podobny problem w ibi 1,9 tdi 90 km - przejściówka.
Okazało się, że mam pękniętą jakąś rurę za turbiną, której za cholerę nie mógł dostać. Została zaklejona ale po przejechaniu jakiś 30 tyś znowu widze że sączy się z niej olej. Kazałem wyjąć turbinę by sprawdzić dlaczego przepuszcza olej i czy jest już do wymiany. Stwierdzona że turbina zdrowa ale puszcza trochę oleju.
Ta dziurawa rura to chyba własnie idzie do IC. Sprawdzam olej dokładnie i powiem, że na 10 tyś przejechanych km ubywa na bagnecie z milimetr a czasami nic.
Mam do Was pytanko, czy ta usterka ma wpływ na osiągi słabej 90 konnej Ibi ?
Zapisane

Qlczy
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #13 - Środa, 16.04.2008, 05:17:25 - NIEPRZECZYTANA »

Jak to jest rura podająca powietrze di IC to tracisz na mocy. Spada ciśnienie doładowania. Zabacz na VAGu jekie jest.
Zapisane

qlczy Mężczyzna
Qlczy
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza, 1999-2002, 1.9 TDI AGR

« Odpowiedz #14 - Środa, 16.04.2008, 09:54:24 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki, tak zrobię.
Zastanawiam się tylko jako laik w temacie motoryzacji czy warto szukać takie rury gdzieś po sieci czy poprostu udać się do salonu, ciut przepłacić i mieć nową.
Zapisane

Qlczy
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» olej w przewodach od IC
Skocz do: