Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: ręczny a zblokowane koło  (Przeczytany 37596 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
DzieX
Gość



« Odpowiedz #30 - Wtorek, 08.04.2008, 21:20:14 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie z kolei była wina linki bo nie odpuszczała. Ale trochę WD40 a potem smaru w sprayu i wygląda na to, że ręczny będzie żył.
Zapisane
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #31 - Piątek, 20.06.2008, 19:24:57 - NIEPRZECZYTANA »

i znowu cos sie dzieje z kołami i hamulcami, jedno koło mam prawie przyblokowane(bez zaciagniętego ręcznego) a drugie kręci sie ładnie ale jak nim poruszam to słychać(nie widać) jakis luz. Czy luz na łozysku jest dopuszczalny?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #32 - Piątek, 20.06.2008, 19:35:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
Czy luz na łozysku jest dopuszczalny?
wystarczy przeczytac instrukcje ich wymiany...
jest konieczny

no to trzeba zdjac beben i bedzie widac :-X
stawiam na zablokowana linke recznego
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #33 - Piątek, 20.06.2008, 19:39:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
stawiam na zablokowana linke recznego
coś za często mi się to dzieje, raz w roku minimum :evil:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #34 - Piątek, 20.06.2008, 19:43:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
coś za często mi się to dzieje, raz w roku minimum :evil:
zrobil bys to solidnie jak ja i by sie skonczylo :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #35 - Piątek, 20.06.2008, 19:44:26 - NIEPRZECZYTANA »

przyszedł mi powód do głowy: moze sie tak dziać od zatrzymywania fury ręcznym? Lubie sobie zwłaszcza na żwirze zaciagnąć i wysiąść zanim autko stanie ;D
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #36 - Piątek, 20.06.2008, 19:46:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Shizo
przyszedł mi powód do głowy: moze sie tak dziać od zatrzymywania fury ręcznym? Lubie sobie zwłaszcza na żwirze zaciagnąć i wysiąść zanim autko stanie

nie tez tak robie i nie mma problemu
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #37 - Piątek, 20.06.2008, 19:55:26 - NIEPRZECZYTANA »

uzywanie recznego jest wskazane ale jak zardzewieje lub linka sie przetrze to nie ma rady...

PS ciekawe macie zabawy  :o
Cytat: Shizo
Lubie sobie zwłaszcza na żwirze zaciagnąć i wysiąść zanim autko stanie ;D
przy 60 tak zrobisz?  :rotfl:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Shizo Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Corolla E12 2.0 D4D 116KM 2004r / była... Cordoba SX '96

« Odpowiedz #38 - Piątek, 20.06.2008, 20:47:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
przy 60 tak zrobisz?   
nie przy 20-30 ale i tak robi to wrażenie, zwłaszcza jak nie wiadomo gdzie stanie  ;D
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:18:02 - NIEPRZECZYTANA »

Odgrzeję kotleta. bo niestety.. po rzadkim używaniu ręcznego w zimie, wczoraj zaciągnąłem ręczny i hamulec nie odbija
Podczas jazdy słychać że koło 'trze'. Kilka raza zasadziłem w bęben z klucza i wszystko wróciło do normy, jednak sytuacja - co przerabiałem już, będzie się powtarzać. Przede mną nie tylko zmiana kółek na letnie, ale też wymiana szczęk hamulcowych więc mam też pytanie - co jeszcze mogę tam wymienić/zakonserwować. Raz już (przełom lato/jesień) ściągałem bęben i zająłem się sprawą, teraz muszę to powtórzyć, pytanie tylko na co jeszcze zwrócić uwagę.
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:29:17 - NIEPRZECZYTANA »

nic nie musisz wymieniac wystarczt rozebrac i nasmarowac. ewentualnie jesli linka jest zapieczona. Chcesz zapraszam do mnie pod blok  w krk
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
daniels81
Gość



« Odpowiedz #41 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:48:09 - NIEPRZECZYTANA »

pewnie cylinderek bedzie do wymiany, też to przerabiałem w starej cordobie...
Zapisane
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #42 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:53:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
nic nie musisz wymieniac wystarczt rozebrac i nasmarowac. ewentualnie jesli linka jest zapieczona. Chcesz zapraszam do mnie pod blok  w krk
ja będę chciał się tym zająć przy okazji wymiany szczęk, bo to też mnie czeka.
Poprzednio nie smarowałem, tylko przeczyściłem bo z mechanizmem źle nie było, i tutaj był chyba błąd, bo wszytko już było 'na wierzchu'. Przy okazji, macie jakiś sposób, żeby zabezpieczyć tłoczki na czas wymiany szczęk? :-)

Daniels ile kosztowała Cię taka zabawa? wymieniałeś jeden czy od razu dwa?

ps. Uszek i tak musimy zaległego spota zaplanować  :-X
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 14.03.2011, 13:58:01 - NIEPRZECZYTANA »

cylinderek do 20 zl kosztuje o ile przewod da sie odkrecic jesli nie to dochodzi jeszcze przewod ok 15 zl. Cylinderki zabezpiecza sie kawalek drutu sciskajac je i zwiazujac drut. Do tego warto posmarowac dzwignie w szczesce od recznego smarem miedziowym i kazde polaczenie z oslona bebna.
Cylinderek jak leje to trzeba bedzie wymienic jesli nie to nie ruszac o ile zabki nie sa poscierane
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 14.03.2011, 14:03:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
Cylinderki zabezpiecza sie kawalek drutu sciskajac je i zwiazujac drut.
tak też zrobiłem ostatnio, z drżeniem serca, żeby sobie nie dołożyć roboty i układu nie zapowietrzyć ;-) czyli pomyślunek miałem dobry :eye:
Czyli cena na szczęście nie zabija. Ściągnę bęben to się dowiem w jakim stanie mam te elementy. Od razu obydwa wymieniać jak mniemam?
Dzięki Uszek  :pub:
Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» ręczny a zblokowane koło
Skocz do: