+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Regenerowana turbina
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regenerowana turbina  (Przeczytany 9140 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
monopolowy
Gość



« Poniedziałek, 06.08.2007, 12:49:37 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Niestety, żywot mojej turbiny powoli się kończy i myślę o wymianie, przy okazji zrobię chip. I tu jest problem, nowe turbo w intercars to 2500zł (TDI 130KM), za to dość sporo firm oferuje turbiny regenerowane za 1200-1700zł. W jednym warsztacie (nie powiem który, jeden z bardziej znanych w Warszawie) powiedzieli mi że nie ma kompletnego sensu, że klienci po pół roku do nich przyjeżdżają z płaczem i montują nowe turbiny... Jak to jest? Wydawało mi się że firmy typu Turbo Service, Turbotech czy inne wiedzą co robią... Mam kompletny mętlik w głowie, 2500zł za turbinę to dla mnie stanowczo za dużo...
Zapisane
Tominator
Gość



« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 06.08.2007, 21:33:33 - NIEPRZECZYTANA »

Nie kupuj regenerowanej tylko używke w dobrym stanie. Cena w granicach 650-800zł.Żeby dobrze wyważyc turbo i ogólnie zregenerować to trzeba byc kozakiem.
Zapisane
And280
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 06.08.2007, 22:47:05 - NIEPRZECZYTANA »

a ode mnie kilka osob u ktorych wysrala sie turbawka oddawali gdzies do pily do regeneracji, nikt nie reklamowal i jeden ma nawet to auto dalej i na regenerowanej turbawce najezdzil juz ponad 200tys tak wiec jak dobrze wywaza to i bedzie jezdzilo jak nowa.
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #3 - Środa, 08.08.2007, 11:53:32 - NIEPRZECZYTANA »

Kup w turbotechu regenerowana, chlopaki wiedza co robia, turbiny od nich sa zazwyczaj lepiej wywazone niz ori nowki ;-)
Zapisane

monopolowy
Gość



« Odpowiedz #4 - Środa, 08.08.2007, 14:29:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za rady Panowie, zdecydowałem się na dobrą używkę od Alligatora, u którego będę przy okazji robil wirusa. Wirus prawdopodobnie za tydzień, wrzucę filmiki na google video jakie są różnice :) Na razie na googlu wiszą moje filmy z padającą turbinką, jak ktoś chce to podam linka
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 09.08.2007, 06:55:17 - NIEPRZECZYTANA »

Nie pytaj tylko podawaj :P
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
monopolowy
Gość



« Odpowiedz #6 - Czwartek, 09.08.2007, 09:19:13 - NIEPRZECZYTANA »

http://video.google.pl/videoplay?docid=2401594000060331534

0-100km/h. Wiem że trochę wioską zalatuje, ale w jednej łapie aparat, w drugiej lewar od skrzyni no i ciężko jest manewrować :D Pozostałe filmy zrobione w kooperacji z kumplem z Fiata, który niestety nie wie że przy nagrywaniu trzeba siedzieć cicho :D


A-do Aliego jadę za tydzień, to od razu nagram trochę filmów z tym jak mi tam wyszlo. Tym razem w lepszej jakości i inaczej filmowane (człowiek uczy się na błędach:)
Zapisane
dziadzia Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: leon,2000,1900 aex

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 27.09.2012, 17:41:03 - NIEPRZECZYTANA »

witam,
nie chciałem tworzyć nowego tematu, wiec pisze tu.
mam problem z moja turbina w leonie 1.9tdi 110km. kompletny brak mocy ledwo przyspiesza do 120/h. bylem na komputerze, wyskoczyło ze brak doładowania. sprawdziłem pierw gruszkę która wogóle nie zasysa (moja), podmieniłem gruszki i ta podmieniona zasysała normalnie i na komputerze też wyniki wydają się dobre, natomiast nie wiadomo co będzie podczas jazdy.. i jeszcze bardzo ważna sprawa to gdy wciskam pedał w podłogę to przez 2-3 sekundy jest tak jakby wogóle nie wcisnął gazu dopiero po tym czasie jest jakieś przyspieszenie, jeśli to można nazwać takowo :/
generalnie już raz regenerowałem turbinę, z tym że wtedy objawy były zupełnie inne, auto przyspieszało wolniej bo wolniej ale jakieś ruchy okazywało i jechało normalnie do 140, dopiero potem wchodziło w tryb awaryjny. a teraz auto jeździ jakby chciało a nie mogło i 120 to przy dobrych wiatrach jedzie, nie mówię już o jakimkolwiek przyspieszaniu czy wyprzedzaniu. objaw jest zupełnie inny dlatego zwracam się z pytaniem czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem albo czy przypuszcza czy cała turbina do wymiany, jeśli tak to czy znacie dobry zakład w łódzkiem od regeneracji, ponieważ na  nową mnie nie stać?? albo czy to wina gruszki bo z taką opinią też się spotkałem?
Bardzo proszę o pomoc !!
« Ostatnia zmiana: Piątek, 28.09.2012, 07:56:24 wysłane przez dziadzia » Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 01.10.2012, 12:01:18 - NIEPRZECZYTANA »

potrzebna Ci jest porządna diagnostyk i logi dynamiczne do zrobienia,
jeśli wciskasz pedal do spodu a na obrotomierzu masz 1tys rpm to faktycznie poczekasz chwile  2-3 sek zanim turbina wstanie i zacznie pompować... jeśli masz 2tys rpm i wciskasz pedał i musisz czekac aż auto sie rozbuja i zacznie przyspieszać to znaczy że masz gruche do regulacji..
bez diagnostyki i logów dynamicznych to tak możemy wrozyc z fusów może to nie wina turbo tylko przeplywki która tnie dawke paliwa i dlatego auto nie przyspiesza albo np zawór n75...
z łódzkiego kto by Ci to mógł zlogować i sprawdzić to zapytaj użytkownika emtezet albo stach909 oni albo Ci pomogą albo skierują do kompetentnego warsztatu. 
 
Zapisane
dziadzia Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: leon,2000,1900 aex

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 02.10.2012, 12:49:18 - NIEPRZECZYTANA »

z tych dwóch opcji o których napisałeś występuje u mnie ta druga tj. nawet przy 2-3rpm gdy wcisnę pedał to muszę czekać aż auto przyspieszy lecz ono tylko idzie do przodu bo porównując to z przyspieszeniem jakie było gdy wszystko z autem było ok to nie ma co porównywać. poprosiłem o pomoc tych użytkowników których mi poleciłeś i czekam na odpowiedź, mam nadzieje że mi pomogą.
Zapisane
pepo23 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat altea xl, 2006 .10 ,2.0 tdi

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 15.09.2013, 15:36:38 - NIEPRZECZYTANA »

czes panowie nie wiecie gdzie w mielcu mozna oddac turbo do regeneracji ze zmienną geometrią
Zapisane
Danny Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dębica
Samochód: Był Leon Cupra R '02 1.8T i Leon 2.0T Je Design , jest Ibiza FR '08

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 16.09.2013, 18:39:36 - NIEPRZECZYTANA »

W Mielcu nie wiem, ale w okolicy Dębicy znam gościa. Oddajesz swoje turbo i daje Ci od razu zregenerowaną i montuje do auta jak się chce.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Regenerowana turbina
Skocz do: