+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Korek wlewu paliwa.
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Korek wlewu paliwa.  (Przeczytany 20583 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #15 - Środa, 04.02.2015, 19:26:10 - NIEPRZECZYTANA »

a ja mialem inaczej i czemu to dowodzi?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #16 - Środa, 04.02.2015, 20:06:04 - NIEPRZECZYTANA »

moze miales woz na polskie salony (chodzi o kradzieze paliwa). ja moja izabelle bralem z parkingu w martorell nowke sztuke w roczniku 2002 abs nie bylo bo tam slisko niema. to jest oszczednosc
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
Danny Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Dębica
Samochód: Był Leon Cupra R '02 1.8T i Leon 2.0T Je Design , jest Ibiza FR '08

« Odpowiedz #17 - Środa, 04.02.2015, 22:34:59 - NIEPRZECZYTANA »

Moja Cuperka 2002r też ma korek wlewu paliwa bez wejścia na kluczyk. Centralny zamyka klapkę wlewu.
Zapisane
george-nt Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza IV 2004 1,4 75KM

« Odpowiedz #18 - Sobota, 12.09.2015, 12:50:35 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Wiem, że to już stary temat, ale może kiedyś jeszcze komuś się przyda porada na temat naprawy korka wlewu.
Cała instrukcja naprawy zawarta jest na stronie
http://www.psychodelic.org/~valarius/bzzz/naprawa%20korka.html
Dodam, że mój korek też się zepsuł i nie blokował... znalazłem powyższą instrukcję i postępowałem zgodnie z nią.
W moim przypadku trybik był złamany, pewnie zbyt wiele razy przeskoczył po ząbkach i w końcu odłamała się podstawa...
Kupiłem inny korek na szrocie i przełożyłem zapadkę... no i BINGO... korek znów działa jak nowy bez konieczności zmiany kluczyka.
Pozdrawiam i powodzenia.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Nadwozie i wnętrze» Korek wlewu paliwa.
Skocz do: