Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przyczepność osi przedniej/tylnej  (Przeczytany 4532 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
qbson
Gość



« Piątek, 08.06.2007, 12:56:51 - NIEPRZECZYTANA »

W mojej ibi zawieszenie jest już mocno zbite, nie mówiąc już o tym, że lewy tył wyciekł...

No ale na kompie wychodzi tak:

Oś przednia:
Przyczepność 65% Lewa
Przyczepność 57% Prawa

Oś tylna:
Przyczepność 20% Lewa  :los:
Przyczepność 50% Prawa


I teraz moje pytanie, czy na nowych amorach wyjdzie 100%, 90%, 80%?
Chodzi mi o to w jakim stopniu zużyte już zawieszenie mam z przodu i czy kwalifikuje się do wymiany (poduszki napewno wiem, że są do zmieny z przodu).
Tył nie podlega oczywiście żadnej dyskusjii, a zmiana przodu to jakies 300-350 w plecy.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #1 - Piątek, 08.06.2007, 14:11:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "qbson"
I teraz moje pytanie, czy na nowych amorach wyjdzie 100%, 90%, 80%?
u mnie bylo mniej niz 80% ok 76% chyba  :zakrecony:

[ Dodano: 2007-06-08, 15:13 ]
Cytat: "qbson"
(poduszki napewno wiem, że są do zmieny z przodu).
poduszki i amory to jedna robota, proponuje od razu wymienic amory
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #2 - Piątek, 08.06.2007, 16:57:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "qbson"
Chodzi mi o to w jakim stopniu zużyte już zawieszenie mam z przodu i czy kwalifikuje się do wymiany


wartośc ponizej 50 % kwalifikuje amorki do wymiany a w twoim przypadku juz na jednej stronie zblizasz się do tej granicy ... a ze wymiania się parami to czas ku wymianie jest nieuchronny dla osi przedniej tez
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #3 - Piątek, 08.06.2007, 19:22:01 - NIEPRZECZYTANA »

100% to nie występuje w praktyce bo taki amortyzator by się nie uginał, dlatego nowe mają około 80%
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #4 - Piątek, 08.06.2007, 19:24:38 - NIEPRZECZYTANA »

Dokladnie, a ja mialem takie szczescie ze jak kupilem auto to wyszlo mi na jednej osi 74 a na drugiej 78, czyli praktycznie nowki, ale to nie jezdzilo po naszych drogach :)
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
qbson
Gość



« Odpowiedz #5 - Piątek, 08.06.2007, 19:42:55 - NIEPRZECZYTANA »

zrobilem wywiadzik i mi wyszlo, że 840 zł musze  szykować na 4 kayabki z nowymi osłonami i odbojami i 2 oryg poduchy z montazem    :(
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Online Online



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #6 - Sobota, 09.06.2007, 12:19:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "qbson"
Przyczepność 65% [...]

Ta wartość to nie jest przyczepność. tylko procentowa wartość tłumienia drgań...

Przy nowych amortyzatorach miałem ok. 86%, a 100% wartość jest praktycznie niemożliwa, bo oznaczałoby to natyczmiastowe tłumienie drgań ;-)
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Przyczepność osi przedniej/tylnej
Skocz do: