Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wymiana tylnich amortyzatorow samemu  (Przeczytany 63920 razy)
0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
Tominator
Gość



« Odpowiedz #15 - Środa, 30.05.2007, 22:06:23 - NIEPRZECZYTANA »

Bierz Kayaby gazowe, ja mam i można powariować już na tym, tył jest dużo sztywniejszy i wyzej teraz siedzi.
Zapisane
ARKOW Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WARSZAWA
Samochód: Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))

« Odpowiedz #16 - Środa, 30.05.2007, 22:07:28 - NIEPRZECZYTANA »

Tominator, a jaki koszt takich amorków?
Zapisane

Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))
Tominator
Gość



« Odpowiedz #17 - Środa, 30.05.2007, 22:43:09 - NIEPRZECZYTANA »

Przeszukałem gg i mam - 207zł za tył 348 za przód - 534zł razem wyszlo + 16zł wysyłka

dodam ze chamy w motoryzacyjnym chcieli ponad 800zł za komplet :pala:
Zapisane
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #18 - Piątek, 29.06.2007, 18:18:45 - NIEPRZECZYTANA »

witam dzis dostałem amortyzatory na tył Kayaby gazowe tylko mam pytanie one sa bez tego kielicha na dole sprezyny podobno sie go zdejmie ze starego czy to prawda czy łatwo go zdjąć ??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #19 - Piątek, 29.06.2007, 18:21:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krzysiek79`"
one sa bez tego kielicha na dole sprezyny podobno sie go zdejmie ze starego czy to prawda czy łatwo go zdjąć ??
wydawalo mi sie ze jest on spawany  :niewiem:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #20 - Piątek, 29.06.2007, 18:24:19 - NIEPRZECZYTANA »

nowłaśnie tez mi sie tak wydaje ale gosc twierdzi ze trzeba go zdemontowac ze starego i teraz niewiem czy sie zabierac do wymiany  :niewiem:  niby w instrukcji jest pokazane ze ten kielich sie nakłada teraz to juz niewiem
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #21 - Piątek, 29.06.2007, 18:29:38 - NIEPRZECZYTANA »

Moze to zalezy od amarow... a nie mogles od razu tego kupic?

Oblukaj to dokladnie po zdjeciu kola...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #22 - Piątek, 29.06.2007, 18:48:03 - NIEPRZECZYTANA »

nie jest spawany. ja niedawno wymienialem. wez mlotek i wybij go ze starego amora (ma isc w kieruku tloczyska, to raczej oczywiste) a nastepnie tym samym mlotkiem nabij talerzyk na nowy amorek (tylko zeby rowno siadl na tych przetloczeniach). zeby wybic talerz, bedziesz musial najpierw zbic ten okragly kolnierz ktory oslania tloczysko przy wejsciu do rury amorka. zorientujesz sie na pewno co robic bo to dosc proste. powodzenia.
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
krzysiek79`
Gość



« Odpowiedz #23 - Piątek, 29.06.2007, 19:12:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
wez mlotek i wybij go ze starego amora (ma isc w kieruku tloczyska, to raczej oczywiste) a nastepnie tym samym mlotkiem nabij talerzyk na nowy amorek

czy to jest ważne zeby wbijać tym samym młotkiem  :chytry:   :mrgreen:  :mrgreen:

wielkie podziękowania za informacje  :pub:  :pub:  juz sie bałem że zainwestowałem kase w podpórki pod stolik   :mrgreen:
Zapisane
4th_horseman
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Ibiza 1.4 AEX '97

« Odpowiedz #24 - Piątek, 29.06.2007, 19:20:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krzysiek79`"
czy to jest ważne zeby wbijać tym samym młotkiem

stary, to podstawa :mrgreen:
a tak na powaznie, wiekszosc producentow na tyl oferuje same 'wklady' bez talerzy. milej zabawy, nie powinno to zajac wiecej niz 1,5h (w zaleznosci od liczby spozytych  :pub: )
Zapisane

'With the four horsemen ride...'
p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #25 - Piątek, 29.06.2007, 23:06:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "4th_horseman"
Cytat: "krzysiek79`"
czy to jest ważne zeby wbijać tym samym młotkiem

stary, to podstawa :mrgreen:
a tak na powaznie, wiekszosc producentow na tyl oferuje same 'wklady' bez talerzy. milej zabawy, nie powinno to zajac wiecej niz 1,5h (w zaleznosci od liczby spozytych  :pub: )


zapomniales dodac ze warto miec 2 osobe ktora bedzie sciskac sprezny... bo na tyl wchodza one gladko.. ale WARTOBY je reka docisnac podczas odkrecania/przykrecania zeby gwintu nie zjechac..
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Sobota, 30.06.2007, 09:50:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "p4sst00h"
zapomniales dodac ze warto miec 2 osobe ktora bedzie sciskac sprezny...
juz o tym pisalem - nie potrzebna jest 2 osoba...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #27 - Sobota, 30.06.2007, 10:05:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
Cytat: "p4sst00h"
zapomniales dodac ze warto miec 2 osobe ktora bedzie sciskac sprezny...
juz o tym pisalem - nie potrzebna jest 2 osoba...


mam inne zdanie  :test: ale nie bede sie sprzeczac  :mrgreen: bo i po co  :mrgreen:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Sobota, 30.06.2007, 10:18:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "p4sst00h"
mam inne zdanie
no wlasnie widze :P
ale robiles ta sam?
Ja ostatnio wymienialem odboje i nie mialem zadnego problemu ze sciskaniem 1 reka ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
p4sst00h
Gość



« Odpowiedz #29 - Sobota, 30.06.2007, 10:20:13 - NIEPRZECZYTANA »

tak, sam wymienialem..

nie miales problemu.. moze silniejszy jestes..  :szpieg: albo masz sprezyny w gorszym stanie :D
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Wymiana tylnich amortyzatorow samemu
Skocz do: