+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Obroty
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Obroty  (Przeczytany 4983 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
jtpapai
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Czwartek, 24.05.2007, 19:25:23 - NIEPRZECZYTANA »

:mrgreen: Jak zwiększyć obroty biegu jałowego w silniku AEE.  :love:
Zapisane

Papai
Seat Cordoba SXE 1.6i AEE 1998
Pozdrawiam wszystkich.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 24.05.2007, 19:35:37 - NIEPRZECZYTANA »

jakie masz aktulanie i po co chcesz zwiekszać oborty  :?:
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
jtpapai
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #2 - Piątek, 25.05.2007, 08:10:31 - NIEPRZECZYTANA »

:ok: 830 obr/min. bo akurat przy tych obrotach przenoszą mi się drgania na karoserię a jak byłem na vagu i zaras po adaptacji miał 860 to było lepiej :eek: i prucz wtrysku już inne podchody do tego tematu były robione (cały wydech z catem , łączniki na portkach , zapłon , przepustnica , czujniki temperatury i mapowania , poduszki silnika) wtrysk zostawiłem bo spalanie mam dobre.  :eek: A najlepsze że zmienia to się w zależności o temp. zewnętrznej ciepło - lepiej, zimno - gorzej. :eek:
Zapisane

Papai
Seat Cordoba SXE 1.6i AEE 1998
Pozdrawiam wszystkich.
prodrive
Gość



« Odpowiedz #3 - Piątek, 25.05.2007, 15:05:29 - NIEPRZECZYTANA »

mam tak samo ale już nawet nie chce mi sie kombinować dlaczego tak jest ale chętnie skorzystam z twych doswiadczen jak coś wymyślisz
Zapisane
jtpapai
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #4 - Piątek, 25.05.2007, 18:04:33 - NIEPRZECZYTANA »

:szpieg: HiHI Ja też z tym walczę długo i namiętnie tak jak pisałem zrobiłem już wiele i nic. Teraz zrobiło się ciepło i to tak nie przeszkadza ale jeszcze pokombinuje z wtryskiem i rozrządem. Zobaczymy co wyjdzie. Wiem że te silniki (AEE i ALM, bo to praktycznie to samo pod innym kodem miały problem z drganiami w golfach ale tam było 650 obr/min) dlatrgo szukam sposobu podnoiesienia obrotów ponad standart. :niewiem:
Zapisane

Papai
Seat Cordoba SXE 1.6i AEE 1998
Pozdrawiam wszystkich.
prodrive
Gość



« Odpowiedz #5 - Piątek, 25.05.2007, 18:17:06 - NIEPRZECZYTANA »

ja mam AKK 1,4 2000 rok wiec chyba to nie wina silnika tylko moze jakiegos osprzetu czujnika czy innego dziadostwa
Zapisane
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #6 - Piątek, 25.05.2007, 19:05:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "jtpapai"
830 obr/min.


czyli obroty sa w normie .. dla tego silnika fabryczna wartość to 800 +/- 50 obr/min ... nie rozumiem dlaczego szukasz problemu na siłę ... mam silnik ALM gdzie obroty biegu jałowego wg fabyki wynoszą 850 +/-25 obr/min i w tych granicach zawierają się tez u mnie i tez ma delikatne drgania przenoszone na budę ... ponoc te silniki tak mają   ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
jtpapai
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa

« Odpowiedz #7 - Piątek, 25.05.2007, 20:07:46 - NIEPRZECZYTANA »

Wim że mam obroty w normie i wiem że te silniki mają do tego skłonnośći.  :hmm:  Nie szukam problemów na siłę, jak jest ciepło też drgania są delikatne. Ale jak jest zimno są duże :zakrecony: i dudni. :shock:
Zapisane

Papai
Seat Cordoba SXE 1.6i AEE 1998
Pozdrawiam wszystkich.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Obroty
Skocz do: