|
|
« Wtorek, 15.05.2007, 18:19:38 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Witam. Mam pytanie. Chodzi mi o rure dolotowa do turbo. Mianowicie o gumowa rure o numerze VRT 1HO 145838 F. Rure o takim numerze mam w silniku AFN ,tylko zaklejona tasma i chcialbym ja zmienic. Czy taka rura tylko ze z wersji 90 konnej bedzie pasowala do mojej? Na Allegro na zdjeciu wyglada tak samo ale ma inny numer. Z gory dzieki za pomoc
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1 - Wtorek, 15.05.2007, 20:38:55 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Z 90 PS może być o mniejszym przekroju . Ja kupiłem od 110 PS IC z kompletem rur i moja ( 90 konnan ) miała mniejszy rozmiar na wejściu do IC .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #2 - Środa, 16.05.2007, 16:52:12 - NIEPRZECZYTANA » |
|
w 6k2 tdi rury z dolotu są takie same
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kajtek87
Użytkownik
Offline
Skąd: Bielsko-Biała
|
|
« Odpowiedz #3 - Środa, 16.05.2007, 17:15:19 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Mam pytanie w srawie turbinki i stwierdzilem ze sie do tego tematu podlacze co moze byc powodem ze czasem jak krece ibize na trasie (do 4tys/obr mniej wiecej) i zmienie bieg i obroty mi spadna i chce znowu deptac to tak jak by turbo nie mialo mocy albo by nie dzialalo poprostu auto nie ma takie kopa i jest zmulone przez co to moze byc dzieki z gory za odpowiedz pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4 - Środa, 16.05.2007, 21:23:02 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Mam pytanie w srawie turbinki i stwierdzilem ze sie do tego tematu podlacze co moze byc powodem ze czasem jak krece ibize na trasie (do 4tys/obr mniej wiecej) i zmienie bieg i obroty mi spadna i chce znowu deptac to tak jak by turbo nie mialo mocy albo by nie dzialalo poprostu auto nie ma takie kopa i jest zmulone przez co to moze byc dzieki z gory za odpowiedz pozdrawiam A po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy? Jeżeli tak to typowy notlauf, powody można mnożyć: kierownice, zaworki, nieszczelności etc. Żeby mieć 100% pewności trzeba podjechać na diagnostykę VAGiem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kajtek87
Użytkownik
Offline
Skąd: Bielsko-Biała
|
|
« Odpowiedz #5 - Czwartek, 17.05.2007, 06:32:35 - NIEPRZECZYTANA » |
|
No wlasnie tak jak go wylacze i wlaze to wszystko wraca do normy aha to dzieki za informacje bede musial sie wybrac ggdzies i podpiac pod VAG-a
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 21.05.2007, 10:01:34 - NIEPRZECZYTANA » |
|
podlaczenie pod Vag-a nic nie da na 99% do czyszczenia jest turbina (kierownica) przerabialem to w zeszly week i dziala pozdr
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kajtek87
Użytkownik
Offline
Skąd: Bielsko-Biała
|
|
« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 21.05.2007, 10:57:35 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Aha to wsumie dobrze ze nie jechalem nigdzie na VAG-a Duzo jest roboty i problemu z wyciagnieciem turba i zeby to wyczyscic ??? mozna cos zepsuc przez mala nieuwage?? aha i czym to czysciles ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Kashi
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL
|
|
« Odpowiedz #8 - Wtorek, 22.05.2007, 19:27:38 - NIEPRZECZYTANA » |
|
|
|
|
Zapisane
|
1.9 Leon TS '04
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #9 - Wtorek, 22.05.2007, 21:43:41 - NIEPRZECZYTANA » |
|
podlaczenie pod Vag-a nic nie da na 99% do czyszczenia jest turbina (kierownica) przerabialem to w zeszly week i dziala pozdr Śmieszny jesteś kolego Jeżeli diagnosta jest dobry, od razu wykryje co jest przyczyną. Miałem taki sam problem i wcale nie były to kierownice, a jedynie zawór N75. Więc warto przed wyciąganiem czegokolwiek z auta i grzebaniem dowiedzieć się dokładnie co odmówiło współpracy. Poza tym oprócz mnie 90% osób z tego forum wyślę Cię najpierw na diagnostykę, nie polecając rozkręcania wszystkiego i czyszczenia od razu nagaru na kierownicach w turbince.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
vertor
Użytkownik
Offline
Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV
|
|
« Odpowiedz #10 - Środa, 23.05.2007, 12:10:51 - NIEPRZECZYTANA » |
|
Poza tym oprócz mnie 90% osób z tego forum wyślę Cię najpierw na diagnostykę, nie polecając rozkręcania wszystkiego i czyszczenia od razu nagaru na kierownicach w turbince. popieram najpierw diagnostyka potem grzebanie by kasy niepotrzebnie w cos nie wladowac
|
|
|
Zapisane
|
Ibiza Sport TD I ASV
|
|
|
|
Kajtek87
Użytkownik
Offline
Skąd: Bielsko-Biała
|
|
« Odpowiedz #11 - Czwartek, 24.05.2007, 08:06:13 - NIEPRZECZYTANA » |
|
No to bede musial podjechac jednak na tego vag-a gdzies jak zloze ibize a ile trzeba liczyc za takie podpiecie sie pod vag??? jest roznica czy pojade do seata czy do VW do serwisu moga w VW nie miec jakiegos takiego dobrego programu jak w seacie?
chyba ze ktos wie gdzie najlepiej podjechac w Bielsku-Białej na VAG-a
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
|
|
« Odpowiedz #12 - Czwartek, 24.05.2007, 08:29:23 - NIEPRZECZYTANA » |
|
ile trzeba liczyc za takie podpiecie sie pod vag??? jest roznica czy pojade do seata czy do VW do serwisu moga w VW nie miec jakiegos takiego dobrego programu jak w seacie? programy maja wszedzie ale ceny moga byc rozne 50-100zl naj lepiej jechac do speca od diesli.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
misiu_tdi
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS
|
|
« Odpowiedz #13 - Czwartek, 24.05.2007, 09:23:29 - NIEPRZECZYTANA » |
|
chyba ze ktos wie gdzie najlepiej podjechac w Bielsku-Białej na VAG-a Żadne serwisy. Akurat w Bielko-Białej masz jedną z najlepszych firm w PL jeśli chodzi o diesle grupy VAG. Podpięcie VAGa cos w okolicach 50zł. www.compsport.plpozdro
|
|
|
Zapisane
|
Seat Leon TS bigT
|
|
|
|
Kajtek87
Użytkownik
Offline
Skąd: Bielsko-Biała
|
|
« Odpowiedz #14 - Czwartek, 24.05.2007, 13:47:33 - NIEPRZECZYTANA » |
|
aha do nich podjechac co to fajnie bo akurat mam do nich pare minut drogi wiec sobie do nich pojade i niech mi to zdignozuja dzieki wielkie za info
[ Dodano: 2007-05-28, 08:25 ] A mam jedno pytanko jeszcze gdzie dokladnie jest w ibizie z roku 99 jeszcze 6k zawor N75 sprobowal bym go jakos przedmuchac najpiew przeczyscic nim pojade na diagnostyke moze akurat mi pomoze bo czytalem na innych forach i nie ktorym pomoglo nie ktorym nie i musieli czyscic kerownice w turbie itd jak by ktos mial foto np gdzie dokladnie jest albo jakos mi napisal bede wdzieczy bardzo pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|