+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Rura dolotowa do turbo
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Rura dolotowa do turbo  (Przeczytany 10580 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
misiek_GT
Gość



« Wtorek, 15.05.2007, 18:19:38 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam pytanie. Chodzi mi o rure dolotowa do turbo. Mianowicie o gumowa rure o numerze VRT 1HO 145838 F. Rure o takim numerze mam w silniku AFN ,tylko zaklejona tasma i chcialbym ja zmienic. Czy taka rura tylko ze z wersji 90 konnej bedzie pasowala do mojej? Na Allegro na zdjeciu wyglada tak samo ale ma inny numer. Z gory dzieki za pomoc
Zapisane
nerwus
Gość



« Odpowiedz #1 - Wtorek, 15.05.2007, 20:38:55 - NIEPRZECZYTANA »

Z 90 PS może być o mniejszym przekroju . Ja kupiłem od 110 PS IC z kompletem rur i moja ( 90 konnan ) miała mniejszy rozmiar na wejściu do IC .
Zapisane
Metody
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 16.05.2007, 16:52:12 - NIEPRZECZYTANA »

w 6k2 tdi rury z dolotu są takie same ;)
Zapisane
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #3 - Środa, 16.05.2007, 17:15:19 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie w srawie turbinki i stwierdzilem ze sie do tego tematu podlacze
co moze byc powodem ze czasem jak krece ibize na trasie (do 4tys/obr mniej wiecej) i zmienie bieg i obroty mi spadna i chce znowu deptac to tak jak by turbo nie mialo mocy albo by nie dzialalo poprostu auto nie ma takie kopa i jest zmulone przez co to moze byc
dzieki z gory za odpowiedz
pozdrawiam
Zapisane
cinek
Gość



« Odpowiedz #4 - Środa, 16.05.2007, 21:23:02 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kajtek87"
Mam pytanie w srawie turbinki i stwierdzilem ze sie do tego tematu podlacze
co moze byc powodem ze czasem jak krece ibize na trasie (do 4tys/obr mniej wiecej) i zmienie bieg i obroty mi spadna i chce znowu deptac to tak jak by turbo nie mialo mocy albo by nie dzialalo poprostu auto nie ma takie kopa i jest zmulone przez co to moze byc
dzieki z gory za odpowiedz
pozdrawiam


A po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy? Jeżeli tak to typowy notlauf, powody można mnożyć: kierownice, zaworki, nieszczelności etc. Żeby mieć 100% pewności trzeba podjechać na diagnostykę VAGiem.
Zapisane
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 17.05.2007, 06:32:35 - NIEPRZECZYTANA »

No wlasnie tak jak go wylacze i wlaze  to wszystko wraca do normy aha to dzieki za informacje bede musial sie wybrac ggdzies i podpiac pod VAG-a
Zapisane
marelx
Gość



« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 21.05.2007, 10:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

podlaczenie pod Vag-a nic nie da
na 99% do czyszczenia jest turbina  ;-)  (kierownica)
przerabialem to w zeszly week i dziala
pozdr
Zapisane
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 21.05.2007, 10:57:35 - NIEPRZECZYTANA »

Aha to wsumie dobrze ze nie jechalem nigdzie na VAG-a
Duzo jest roboty i problemu z wyciagnieciem turba i zeby to wyczyscic ??? mozna cos zepsuc przez mala nieuwage?? aha  i czym to czysciles ?
Zapisane
Kashi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice
Samochód: Leon '04, 1.9 TDI ARL

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 22.05.2007, 19:27:38 - NIEPRZECZYTANA »

Tutaj masz wszystko opisane
http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=11
Zapisane

1.9 Leon TS '04
cinek
Gość



« Odpowiedz #9 - Wtorek, 22.05.2007, 21:43:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "marelx"
podlaczenie pod Vag-a nic nie da
na 99% do czyszczenia jest turbina  ;-)  (kierownica)
przerabialem to w zeszly week i dziala
pozdr


Śmieszny jesteś kolego :)
Jeżeli diagnosta jest dobry, od razu wykryje co jest przyczyną. Miałem taki sam problem i wcale nie były to kierownice, a jedynie zawór N75. Więc warto przed wyciąganiem czegokolwiek z auta i grzebaniem dowiedzieć się dokładnie co odmówiło współpracy.
Poza tym oprócz mnie 90% osób z tego forum wyślę Cię najpierw na diagnostykę, nie polecając rozkręcania wszystkiego i czyszczenia od razu nagaru na kierownicach w turbince.
Zapisane
vertor Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Katowice/Warszawa
Samochód: Ibiza Sport '01, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #10 - Środa, 23.05.2007, 12:10:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "cinek"
Poza tym oprócz mnie 90% osób z tego forum wyślę Cię najpierw na diagnostykę, nie polecając rozkręcania wszystkiego i czyszczenia od razu nagaru na kierownicach w turbince.


popieram najpierw diagnostyka potem grzebanie by kasy niepotrzebnie w cos nie wladowac
Zapisane

Ibiza Sport TDI ASV
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #11 - Czwartek, 24.05.2007, 08:06:13 - NIEPRZECZYTANA »

No to bede musial podjechac jednak na tego vag-a gdzies jak zloze ibize a ile trzeba liczyc za takie podpiecie sie pod vag??? jest roznica czy pojade do seata czy do VW do serwisu moga w VW nie miec jakiegos takiego dobrego programu jak w seacie?

chyba ze ktos wie gdzie najlepiej podjechac w Bielsku-Białej na VAG-a
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #12 - Czwartek, 24.05.2007, 08:29:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kajtek87"
ile trzeba liczyc za takie podpiecie sie pod vag??? jest roznica czy pojade do seata czy do VW do serwisu moga w VW nie miec jakiegos takiego dobrego programu jak w seacie?
programy maja wszedzie ale ceny moga byc rozne 50-100zl  naj lepiej jechac do speca od diesli.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
misiu_tdi
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Leon TS

« Odpowiedz #13 - Czwartek, 24.05.2007, 09:23:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Kajtek87"
chyba ze ktos wie gdzie najlepiej podjechac w Bielsku-Białej na VAG-a


Żadne serwisy. Akurat w Bielko-Białej masz jedną z najlepszych firm w PL jeśli chodzi o diesle grupy VAG. Podpięcie VAGa cos w okolicach 50zł.

 www.compsport.pl

pozdro
Zapisane

Seat Leon TS bigT
Kajtek87 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bielsko-Biała

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 24.05.2007, 13:47:33 - NIEPRZECZYTANA »

aha do nich podjechac co to fajnie bo akurat mam do nich pare minut drogi wiec sobie  do nich pojade i niech mi to zdignozuja dzieki wielkie za info

[ Dodano: 2007-05-28, 08:25 ]
A mam jedno pytanko jeszcze gdzie dokladnie jest w ibizie z roku 99 jeszcze 6k zawor N75 sprobowal bym go jakos przedmuchac najpiew przeczyscic nim pojade na diagnostyke moze akurat mi pomoze bo czytalem na innych forach i nie ktorym pomoglo nie ktorym nie i musieli czyscic kerownice w turbie itd jak by ktos mial foto np gdzie dokladnie jest albo jakos mi napisal bede wdzieczy bardzo pozdrawiam
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Rura dolotowa do turbo
Skocz do: