Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów (Przeczytany 14458 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
jhn6
Gość
Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Piątek, 13.04.2007, 09:00:22 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam wszystkich. To mój pierwszy post (może nie ostatni
) więc wypada wszystkich pozdrowić i się ogólnie przedstawić... a że identyfikujemy się posiadanym wozem to mój sprzęcik to Ibizka 1.4 MPI 60KM 2001 "czerwona perełka
".
Grzeczności dość, teraz problemy
Mianowicie mam taki problem(ik)... Samochód nie zachowuje się stabilnie podczas dodawania gazu... obroty falują, to spadają, to rosną... jak daję gwałtownie gazu to silnik aż się trzęsie i wystepują objawy gaśnięcia. Najgorzej jest jednak gdy właczam bieg. Bardzo ciężko jest ruszyć płynnie, bo albo skacze, albo gaśnie.
Gdy mechanik usiadł i sprawdził powiedział ze jest OK...do momentu aż włączyliśmy gaz (BRC). Wtedy jest najgorzej. Komputer pokazał problem z 1szym cylindrem...tak jakby wypadał podczas dodawania gazu...(nie wiem czy ten błąd wskazany przez komputer to nie zbieg okoliczności). Na benzynie jest znośnie, na gazie już nie.
Prosze o pomoc, jakieś sugestie, może miał ktoś taki problem?
Zapisane
krukowski
Gość
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 13.04.2007, 09:22:44 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moj qmpel mial podobne problemy z instalacja BRC, jedz tam gdzie zakladali gaz, lub gdzie serwisuja samochody na instalacji BRC, jego problem tam wlasnie zostal rozwiazany!
Zapisane
jhn6
Gość
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #2 -
Piątek, 13.04.2007, 09:45:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Kurcze oni już próbowali to zdiagnozować i niestety nic nie obczaili....a kasyyy wzięli za badanie
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #3 -
Piątek, 13.04.2007, 10:57:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
To jedz do kogos innego i nie plac za diagnoze skoro nic nie znajda
No jezeli beda sie starac i nic to max 20zl sie nalezy ale dobry zaklad znajdzie przyczyne.
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
jhn6
Gość
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #4 -
Piątek, 13.04.2007, 11:24:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
OK dzięki za podpowiedzi... Sprubuje znaleźć kogoś "odpowiedzialnego" i w końcu rozwiązać ten problem, bo jest strasznie irytujący :?
Pozdrawiam
Zapisane
kacperix
Użytkownik
Offline
Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #5 -
Sobota, 14.04.2007, 23:24:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
a po założeniu instalacji kable WN były wymieniane?? bo mnie to ewidentnie wskazuje na kable ze dostają gdzies przebicie, w LPG jest wyższa temp spalania dlatego mocniej szarpie.. sprawdź czy kable nie są sparciałe, zdejmi metalowe objemki jesli je masz bo pod nimi zazwyczaj sie psują.. a czujesz spadek mocy, słabsze przyspioeszenie itp?
Zapisane
jhn6
Gość
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 15.04.2007, 20:21:11 -
NIEPRZECZYTANA
»
Przewody już kupiłem bo i tak miałem w planie i jutro zmieniam. Jak zakładałem gaz to przewody nie były wymieniane, gdyż samochód był praktycznie nowy (1,5letni). A co do słabszego przyspieszenia... chyba nic takiego nie zaobserwowałem. Jutro zmiana przewodów i zobaczymy co się z tego wykluje. Dzięki za rady...
[
Dodano
: 2007-04-23, 13:36
]
Niestety wymiana kabelków nic nie dała :sad: ... coż pozostaje chyba zgłosić się do specjalisty i zapłacić za zdiagnozowanie :?
Zapisane
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #7 -
Piątek, 01.07.2011, 19:57:55 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam,
Jak w temacie 1.4Mpi + stag (LPG), rwie na każdym biegu po mocniejszym wciśnięciu pedału przyśpieszania ( w sumie to tylko na biegu I jest to naj mniej odczuwalne).
4k temu zmienione świece, olej i filtry (powietrza,i LPG 2szt.)
Tak samo się dzieje na LPG jak i na benzynie.
Proszę o pomoc!
Pozdrawiam!
Od KYS: Zadawaj pytania w istniejących tematach.
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 03.07.2011, 20:33:35 wysłane przez KYS
»
Zapisane
dj.skorpion88
Użytkownik
Offline
Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #8 -
Sobota, 02.07.2011, 07:00:05 -
NIEPRZECZYTANA
»
na początek podłącz pod vaga
Zapisane
Moja variotka sport IFL
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #9 -
Sobota, 02.07.2011, 08:03:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Pomijając fakt że temat o tym silniku i problemach z nim związanych to czy jak wymieniałeś swiece to założyłeś ori platynki czy jakieś tanie? Przewody WN sprawdzane?
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #10 -
Sobota, 02.07.2011, 14:57:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
Świece BERU (z tego co mówił mechanik który je wymieniał to były one fabrycznie zakładane w modelach WV) komplet około 65zł.
wag w sumie nic nie pokazał(albo nie umiem się obsłużyć, może macie link do jakiegoś dobrego programu/opisu bloków, ja korzystałem z Polski VAG 4.9), pokazał tylko wypadanie zapłonu na cylinder nr. 4.
Jak sprawdzić w tym programie działanie układu zapłonu, bądź jego poszczególnych elementów? Jak zdobyć logi jakieś by się z nimi na forum podzielić?
Po wstępnej diagnozie super hiper fachowców z mocą piwa w głowie padło na przewody wysokiego napięcia, nie były zmieniana X czasu ( nie mam pewności czy w ogóle były zmieniane). Jakie przewody polecacie zakupić? A jakich nie kupować?
Dziękuję i pozdrawiam.
Napisano: Sobota, 02.07.2011, 12:47:18
Witam, no i w ciemnicy zamkniętego garażu, po opryskaniu areomatem 1500 Bar przewodów ukazała się burza z ognistymi piorunami niczym nawałnica przed huraganem w San Francisco.
Innymi słowy przewody mają przebicie, w w poniedziałek zamawiam, tylko mi doradzcie:
NGK - 150zł
BERU - 160zł
BOSH - 150zł
Jakie wybrać ?
Pozdrawiam!
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #11 -
Sobota, 02.07.2011, 18:34:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
beru
a swiece masz zwykle
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5839.0
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
olinek2
Użytkownik
Offline
Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #12 -
Sobota, 02.07.2011, 23:19:43 -
NIEPRZECZYTANA
»
Raby ja osobiście preferuję NGK, ale to bez różnicy czy Beru czy NGK
oczywiście jak są ori
Świece na 100% zwykłe bo za tanio jak na platynki, a jak koledzy wspomnieli te motorki nie lubią innych świeczek.
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #13 -
Niedziela, 03.07.2011, 17:14:07 -
NIEPRZECZYTANA
»
Dokładnie, to że pan mechanik powiedział że montują do VW to nie znaczy że pasują do twojego auta. Do tego silnika mają być platynowe świece, najlepiej cenowo i jakościowo wychodzą NGK.
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
gibonek
Użytkownik
Offline
Samochód: Cordoba 2000 1.4 8v MPi AKK LPG
Odp: Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
«
Odpowiedz #14 -
Poniedziałek, 04.07.2011, 09:22:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zamówiłem BERU, ale jak nie będą pasowały ( są 2 rodzaje), to wymienię na NGK.
Świece mam takie: BERU 4 Ultra.
Nie zrozumiałem wypowiedzi, i proszę wytłumaczcie, czy do 1.4 MPi AKK powinny iść platynowe świece? Czy powinne iść zwykłe?
Pozdrawiam
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Silnik szarpie/rwie w pełnym zakresie obrotów
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...