+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» spadki mocy w 1.9 AFN
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: spadki mocy w 1.9 AFN  (Przeczytany 45034 razy)
0 użytkowników i 9 Gości przegląda ten wątek.
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #60 - Niedziela, 22.02.2009, 16:31:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: przemek
Jak wiecie gdzie w Seacie Cordobie 1,9TDi 90 KM jest N75 to wklejcie zdjęcie!!!
Czekam mnie reanimacja a nie chce czegoś zepsuć.
A może coś więcej o samochodzie. Kod silnika, rok produkcji.
No chyba, że mamy wyciągnąć naszą kryształową kulę?
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #61 - Niedziela, 22.02.2009, 16:35:05 - NIEPRZECZYTANA »

Ja wróżę z fusuf :rotfl:
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #62 - Niedziela, 22.02.2009, 16:40:02 - NIEPRZECZYTANA »

Ja nie mogę, bo przerzuciłem się na rozpuszczalną  :rotfl:
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #63 - Niedziela, 22.02.2009, 20:32:32 - NIEPRZECZYTANA »

Myślę, że wystarczy poczytać dobrze forum. Z opisu będzie wiadomo jak wygląda, do czego jest podpięty i jest też jego nr katalogowy. I są też jego zdjęcia. Polecam poszukać w dziale instrukcje.
Zapisane

Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #64 - Niedziela, 22.02.2009, 21:28:18 - NIEPRZECZYTANA »

......Czekam mnie reanimacja a nie chce czegoś zepsuć.......
Chwila.. to chcesz reanimować, a nawet nie wiesz gdzie jest :-X  Bo jeśli nie wiesz gdzie jest to pewnie nie wiesz też jak N75 wygląda :-X  :o  :o
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
przemek
Gość



« Odpowiedz #65 - Wtorek, 24.02.2009, 09:27:01 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie...
Po regeneracji autko śmiga wyśmienicie. Nie potrzebny był żaden kod ani numer więc nie wiem po co wasze uczestnictwo na forum skoro tak mało się na tym znacie. Jeśli chodzi o kulę to możesz ją sobie używać do innych celów ;D,a o fusach nie wspomnę.

Jak ktoś będzie potrzebował pomocy w sprawie N75 to wyślij wiadomość prywatną, a chętnie pomogę.

Pozdrawiam Was ćiule...
 Pozdrawiam Was ćiule...
Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #66 - Wtorek, 24.02.2009, 09:52:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: przemek
Po regeneracji autko śmiga wyśmienicie. Nie potrzebny był żaden kod ani numer więc nie wiem po co wasze uczestnictwo na forum skoro tak mało się na tym znacie.

No to kamień z serca. Dobrze, że mamy teraz na forum takiego fachowca. Przez kilka lat istnienia tego forum była bryndza, ale dobrze że teraz już jesteś z nami przemek. Załóż jeszcze tylko infolinię 0-700-SUPER-PRZEMEK tak, abyśmy mogli w każdej chwili prosić Cię o radę.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #67 - Wtorek, 24.02.2009, 10:08:44 - NIEPRZECZYTANA »

Mamy bardzo delikatnych modów


Cytat: przemek
Pozdrawiam Was ćiule...
 Pozdrawiam Was ćiule...

Ostrzeżenie?
Zapisane

Valgaar Mężczyzna
Animator :-)
Moderator
Offline Offline



Skąd: Śląsk

« Odpowiedz #68 - Wtorek, 24.02.2009, 13:20:48 - NIEPRZECZYTANA »

Tak jesteśmy bardzo wyczuleni i delikatni i tak, ostrzeżenie... za zachowanie.
Rene poniekąd dobrze ubrał to w słowa, a obrażanie innych to łamanie regulaminu.
Trzymajmy się tematu.
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #69 - Czwartek, 23.04.2009, 16:54:42 - NIEPRZECZYTANA »

<a href="http://www.youtube.com/v/kqNyY2AFAho&amp;feature=related" target="_blank">http://www.youtube.com/v/kqNyY2AFAho&amp;feature=related</a>
w  p i z d u.. zapomniałem
dla laików jak znalazł :)
Zapisane
kasia_lukas
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Peugeot 206 '01, 2.0 HDI; była Ibiza 1.4 '00

« Odpowiedz #70 - Czwartek, 23.04.2009, 21:53:49 - NIEPRZECZYTANA »

w piz... łopaty sie zapiekły..
Zapisane
-adek Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: A3 8P 2005r 2.0 TDI

« Odpowiedz #71 - Czwartek, 23.04.2009, 22:04:41 - NIEPRZECZYTANA »

ale agent w kółko to samo :ok:
Zapisane

Lakiernicto 533-996-726
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #72 - Czwartek, 25.06.2009, 08:37:25 - NIEPRZECZYTANA »

Postanowilem podlaczyc sie pod temat.

Bylem dzisiaj w ASO, bo wedlog mechaniora tylko tam mogli miec uszczelke ktorej potrzebuje. Niestety pracownik sklepu zrobil tylko wielkie oczy i przewertowal schematy, ale nigdzie tego nie znalazl...

Niestety problem moze byc tego typu, ze to nie jest standardowa turbina GARRET, ktora wystepuje w tym modelu tylko podobno ciut wieksza...nie pamietam jak sie to oznacza GT17? w kazdym badz razie od 130 konnego silnika.

Chodzi mi o ta aluminiowa uszczelke tudziez opaske :/ nie wiem co to jest


Jak chwyce ta rure to moge nia w zakresie parunastu milimetrow podnosic i opuszczac przez co widoczne obok rozpryskane drobinki oleju :/
Wielka prosba do specow. Gdzie moge cos takiego kupic? Skoro nie w ASO?

Napisano: Środa, 24.06.2009, 17:49:14


Odpowie ktos?
Zapisane
Koszał Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Ibiza TDI AFN+

« Odpowiedz #73 - Czwartek, 25.06.2009, 09:29:17 - NIEPRZECZYTANA »

Turbina wygląda na tą z silnik AWX, Jest tam taki stalowy drut sprężynujący co trzyma rurę. Możesz go dostać u kolesi co regenerują turbiny, na pewno mają. Ale jak byś go nie miał by ci wyskoczyła rura od razu. Możesz mieć tez problem z takimi wypustkami na końcówce, czasem sie wyrabiają, najlepiej nadspawać i pilnikiem dopasować. Pozdro
Zapisane
Ofaniel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Ibiza 1.9 TDI EVO1/ Jest Ford Mondeo 2,0 TDDi

« Odpowiedz #74 - Czwartek, 25.06.2009, 09:38:36 - NIEPRZECZYTANA »

Koszal wlasnie w tym problem, ze juz bylem i odwiedzilem dwie firmy, ktore sie tym zajmuja i ASO tez rozklada rece:/ co do wypustek to wiem, bo to mi mechanik powiedzial, ze tam mogly sie obrobic...ale skad w tej rurze tyle oleju ? to mnie niepokoi:/

Dodam, ze turbo ma jakies 25 tys. przebiegu :/ robione u Aligatora w Katowicach :/
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 25.06.2009, 09:44:39 wysłane przez Ofaniel » Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» spadki mocy w 1.9 AFN
Skocz do: