+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» koniec sprzęgła?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: koniec sprzęgła?  (Przeczytany 25332 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
peter174 Mężczyzna
niezależny
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: ASZ

« Odpowiedz #15 - Niedziela, 01.04.2007, 19:41:11 - NIEPRZECZYTANA »

dziwne by było zeby w sklepie na swój towar narzekali ... moze lepszym odniesieniem w opiniach bedzie zaufany mechanik  ;-)
Zapisane

jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 01.04.2007, 21:55:53 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Shizo"
OK większe rzeczy to rozumiem sprzęgło sobie wybrałem wg. takich kryteriów http://moto.allegro.pl/item181230631_sprzeglo_seat_vw_1_6i_1_7d_sdi_1_9d_td_sdi_hit_.html


Shizo z tego co pamiętam - ale nie dam sobie nic uciąc ani urwać - to do AFT idzie takie samo sprzęgło jak do 1.8 16V, 2.0 i TDI a nie słabszych 1.6 i SDI... sprawdź to lepiej  :roll:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
koszka
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Wrocław

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 01.04.2007, 22:29:41 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
koszka napisał/a:
Witam. Trzy dni temu musialem zrobic sprzeglo bo sie slizgalo. Cala naprawa kosztowala mnie 730 zl . Wszystko Sachsa. A teraz moja cordi zbiera sie superowo. Jestem bardzo zadowolony.


Gdzie to robiłeś?? Sprzęgło z dociskiem Sachsa na allegro do 1.6 kosztuje chyba 280  
_________________



Z tego co wiem to w tych modelach Cordob wystepuja dwa rodzaje sprzegla. Jeden jest droższy a drugi tanszy :) Sprzeglo kosztowalo ok 500 zl plus robota i wyszlo 730.
Jestem pewien ze nie zostalem wyrolowany bo robil mi to stary znajomy.
I tak juz wyszlo.. Mi tez sie nie usmiechalo tyle kasy placic ale co mialem zrobic. Slizgalo sie juz bardzo. :)

[ Dodano: 2007-04-01, 23:32 ]
Cena dotyczy wymiany wszystkich elementow sprzegla.
Jesli moge cos doradzic to nie polecam Valeo. Slyszalem sie dosc czesto sie psuja i dosc szybko.
Pozdrowka!
Zapisane
corass
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Toledo II, 2000, ASV

« Odpowiedz #18 - Poniedziałek, 02.04.2007, 08:36:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Wymienia sie tarcze i docisk(ten sam producent ) Sahs albo Valeo i łozysko oporowe koniecznie


a ja słyszałem, że jeszcze kolo zamachowe... to moze ktoś tak w 100% powiedzieć co trzeba wymienić???
Zapisane

marmax3 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Była: Cordoba '97 1.4 AEX, Jest: Citroen C4 Picasso 1.6 VTi

« Odpowiedz #19 - Poniedziałek, 02.04.2007, 09:16:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Tracer"
Wymienia sie tarcze i docisk(ten sam producent ) Sahs albo Valeo i łozysko oporowe koniecznie
A ta sławna tulejka?? Co to powinno się ją wymienić jak sprzegło ciężko chodzi. Jak to to się fachowo nazywa? Może jakiś numer katalogowy. Sam muszę wymienić niedługo sprzegło - bo już naprawdę starszliwie cięzko chodzi - i nie chcę czegoś pominąć.
Cytat: "Shizo"
wymiana sprzęgła 250-300zł czy to normalna cena?
W Fordonie koło stacji Neste jest mechanik, który mi powiedział, że za wymianę sprzegłą weźmie 180zł. Jeszcze go nie sprawdziłem osobiście - ale paru znajomych wyrażało się o nim pozytywnie. Wymienię, sprawdzę i zamieszczę opinię...
Zapisane

Cordoba: Yaris Verso: Citroen C4 Picasso:
Shizo
Gość



« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 02.04.2007, 11:53:59 - NIEPRZECZYTANA »

ABDUL looknij sobie:



W 1.8 i 2.0 są inne skrzynie biegów i sprzęgła 210mm a w AFT 200mm więc bez rzeźby by się nie obyło a w TDi to juz wogóle inne 228mm!!!

[ Dodano: 2007-04-02, 12:55 ]
i tu raczej nie chodzi o moc/pojemność tylko moment obrotowy
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #21 - Poniedziałek, 02.04.2007, 18:56:49 - NIEPRZECZYTANA »

Zwracam honor - ale napisałem, że nie dam sobie nic uciąc  :mrgreen:  - opierałem się na samych skojarzeniach :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Shizo
Gość



« Odpowiedz #22 - Poniedziałek, 02.04.2007, 21:17:50 - NIEPRZECZYTANA »

Sam sie zastanawiałem czy od jakiegos mocniejszego silnika sobie sprzęgła nie włożyć ale wolę nie ryzykować zwrotu przez net gdyby nie było możliwości założyć.
Zapisane
Shizo
Gość



« Odpowiedz #23 - Środa, 04.04.2007, 13:25:07 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie, dostałem sprzęgło zamówione na allegro i wydaje mi się że czegoś tam brakuje a mianowicie blachy nr4 Załączam foto mojego zestawu i rysunek z ETOSa.
ps. sprzedawca twierdzi że nic nie brakuje - sam juz nie wiem


Zapisane
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 03.07.2008, 10:49:12 - NIEPRZECZYTANA »

Od jakiegoś czasu (objawy się szybko nasilają) bardzo ciężko chodzą mi biegi. Podczas przełączania czuję na drążku tak jakby pracę wszystkich mechanizmów. Biegi wchodzą z oporem. Jedynka bardzo często ze zgrzytem. Wsteczny prawie zawsze ze zgrzytem i do tego objaw taki jakby w automacie, że mimo całkowicie wciśniętego sprzęgła po wrzuceniu wstecznego auto zaczyna lekko ciągnąć do tyłu.
Czy to oznacza, iż sprzęgło się skończyło i trzeba bulić kaskę na nowe?  :'(
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 03.07.2008, 12:45:35 - NIEPRZECZYTANA »

Może zacznij od sprawdzenia linki.
Zapisane

Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #26 - Czwartek, 03.07.2008, 12:59:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Może zacznij od sprawdzenia linki.
jakiej linki? przecież w TDI sprzęgło jest hydrauliczne
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Fifker
Gość



« Odpowiedz #27 - Czwartek, 03.07.2008, 13:08:58 - NIEPRZECZYTANA »

no wlasnie jak to jest. ja mam SDI i tez chyba jest hydrauliczne ? co to oznacz. moglby mi ktos to wyjasnic ? czyli ze co bez linki jest ? nie moze sie spalic ?  :eye:  z gory dziekuje za pomoc. bo u mnie tez tak jest jak u RENE ze czasem ciezko biegi chodza...sprzeglo dociskam na maxa. i czasem sa opory i czuc takie hmmm dziwne cos jak sie przezuca bieg przewaznie przy redukcji. najgozej przy ruszaniu na biegach 1-2 one naciezej chodza. czy to moze wina poduszek ?
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #28 - Czwartek, 03.07.2008, 13:34:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Rene
przecież w TDI sprzęgło jest hydrauliczne
Od pierwszgo egzemplarza? Myślałem, że nieco póżniej je wprowadzono.

Więc od "mechanizmu przeniesienia nacisku buta na tarczę sprzęgłową"

Napisano: Czwartek, 03.07.2008, 14:31:52


Cytat: Fifker
czyli ze co bez linki jest
zamiast linki jest tłoczek, rurka i tłoczek.

Napisano: Czwartek, 03.07.2008, 14:32:59


I płyn hamulcowy
Zapisane

Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #29 - Czwartek, 03.07.2008, 13:44:59 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Od pierwszgo egzemplarza? Myślałem, że nieco póżniej je wprowadzono.
Zarówno 1Z jak i AHU mają sprzęgło hydrauliczne. Nie mają za to dwumasówki.
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» koniec sprzęgła?
Skocz do: